Dat ben ik al kwijt en ik heb 10 lessen gehad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Oh jammer, hier kost het geen drol. Ben je max 400 euro voor kwijt oid
Transformicequote:
ModEditquote:
Lucky shot iddquote:
10 lessen, dude?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat ben ik al kwijt en ik heb 10 lessen gehad.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:27 schreef speedking het volgende:
ik probeer mee te praten maar kan niet goed mengen
Vertelquote:
45 euro per uur. Sneu ja en het was niet eens een goede school.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Lucky shot idd
[..]
10 lessen, dude?
hier is de regel dat pa mij rijles mag geven,. Bespaar je echt geld mee. Ik denk dat ik 1 rijles zal nemen vlak voor mijn rijexamen, dan risico 1 + 2 en afrijden,. doe daar de kosten van de boeken bij en je komt ongeveer op 400 euro uit als je het in 1x haalt
ik zou je op dit moment ook wel iwllen doen ja,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja joh wat jij wil manquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kies volgende keer dan wat andere woorden
Dank u wel biermaat!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mono nog gefeliciteerd met je modstatus
is nog wel een redelijke prijs, zoveel kost het hier ook. Maar nu heb ik dat ik bijvoorbeeld naar de stad en terug rij met pa er naast, leermomentje er bij + een bak ervaring. En je doet het veel vaker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
45 euro per uur. Sneu ja en het was niet eens een goede school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |