Ik zit al sinds half 10 met mijn muis boven de 'open topic' knopquote:
Ik zat al te wachten op een topic.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zit al sinds half 10 met mijn muis boven de 'open topic' knop
OKquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef speedking het volgende:
nu al de mensen met wie ik om ga wegzijn (4 mensjes) dacht ik k ga FOK!ken
Stuur ff via msn dan smatje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef wietparkiet het volgende:
NB
Msn gesprekken met een meisje dat naaktfoto's van haarzelf heeft gemaakt en die gelekt zijn![]()
Sowieso naaktfoto's maken en uberhaupt versturen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef wietparkiet het volgende:
NB
Msn gesprekken met een meisje dat naaktfoto's van haarzelf heeft gemaakt en die gelekt zijn![]()
voor jou gemaaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op een topic.
voor mij geenquote:
Ja dat viel mij ook al opquote:
Waarheid als één koe!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
En als je het goed doet ook de eerste
'Waarom is mijn fanta alweer op'quote:
Zal vast niet beter zijn dan loverboy van queenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:07 schreef Snowbells het volgende:
Waarom is February Stars van de Foo Fighters zo mooi?
quote:
Ik luister geen Queenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Zal vast niet beter zijn dan loverboy van queen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:06 schreef Monopoly het volgende:
Het mooiste topic van de nacht altijd
Ga haten, drinkt zeker alleen maar eigen merkquote:
7up orange!!!!!!! je wordt verliedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Fanta exotic, heerlijk gemengd met wodka
mag iedereen komenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:08 schreef Monopoly het volgende:
SPAM
[MEET topic!] 25 Augustus @ Monopoly in Lelystad
Is dat nieuw?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:08 schreef speedking het volgende:
[..]
7up orange!!!!!!! je wordt verlied
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:08 schreef Snowbells het volgende:
Trouwens copyright naar wp voor mijn coole hamtaro plaatjes in mijn fobo
Alleen bier, water, melk en cola.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga haten, drinkt zeker alleen maar eigen merk
Oprotten met je spam.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:08 schreef Monopoly het volgende:
SPAM
[MEET topic!] 25 Augustus @ Monopoly in Lelystad
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:09 schreef speedking het volgende:
[..]
weet niet zat vanavond in koelkast en nu niet meer
Eindelijk een FOK!ker die het toegeeftquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:10 schreef speedking het volgende:
[..]
ai me spieren lijken wel op tieten![]()
(een grapje)
Hoe oud ben je inmiddels ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:10 schreef speedking het volgende:
[..]
ai me spieren lijken wel op tieten![]()
(een grapje)
SLA M DOOD HEULEMAAL DOOD!11!!111!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:10 schreef Dimens het volgende:
Zo'n mug in mijn kamer doet aan drugs. De tering dat beest weet echt niet wat hij wilt.
Wat ritalin oplossen in limonade !!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
SLA M DOOD HEULEMAAL DOOD!11!!111!
Heb wel een album van sum 41 op mijn iPod staan maar 1 keer geluisterdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
niet eens sum 41, of blink 182 oid?
ait, men gezelligheidquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan mag je wel komen. Wel wat mee nemen, lees het topic maar door!
Ik sla geen mensen of dieren die mentaal niet helemaal in orde zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
SLA M DOOD HEULEMAAL DOOD!11!!111!
Ja waarom sloeg je mij dan vorige keerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik sla geen mensen of dieren die mentaal niet helemaal in orde zijn.
Ik was nog onwetend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja waarom sloeg je mij dan vorige keer
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:11 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Wat ritalin oplossen in limonade !!
ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik sla geen mensen of dieren die mentaal niet helemaal in orde zijn.
Sum 41, echtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb wel een album van sum 41 op mijn iPod staan maar 1 keer geluisterdblink nahhhhh alleen ik wil die bass van Mark Hoppus
Zullen we dat aan Steven vragen ??quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja waarom sloeg je mij dan vorige keer
Heh heh. Jammer dat het diezelfde dag nog een rommel is geworden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is je vergeven, je kan zo goed schoonmaken
Die jongen haat mij gewoonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:13 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Zullen we dat aan Steven vragen ??
That's what I am broquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heh heh. Jammer dat het diezelfde dag nog een rommel is geworden.
Ja da's toch die basgitarist van blink?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
ik moest lachen![]()
[..]
Sum 41, echt![]()
wie is mark hoppus?
Geen idee joh, ik luister die muziek, care hoe die bandmembers hetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja da's toch die basgitarist van blink?
Dat onthoud ik altijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:15 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Geen idee joh, ik luister die muziek, care hoe die bandmembers heten
Rip Hansquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar het was voor even heel mooi. Zelfs hans heeft ervan genoten.
goed liedje idd, maar wel wat slow, ze hebben veul beterequote:
Wel als het over twinks gaat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hai sweden
[..]
flikker zelf een eind op
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:17 schreef Plastic_zak het volgende:
gogo ik had net als jij een eikelpiercing genomen maar nu heb ik een infectie
Je penis zal er binnenkort afvallen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:17 schreef Plastic_zak het volgende:
gogo ik had net als jij een eikelpiercing genomen maar nu heb ik een infectie
eerste liedje wat ik van hun hoordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
goed liedje idd, maar wel wat slow, ze hebben veul betere
march of the dogs bijvoorbeeld
ongebruiktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je penis zal er binnenkort afvallen.
Tofquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
eerste liedje wat ik van hun hoorden
Zoietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:18 schreef Snowbells het volgende:
Is een twinkie zo'n vies ranzig cakeje met goor spul erin?
Kijken vanaf 4:30.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:18 schreef Snowbells het volgende:
Is een twinkie zo'n vies ranzig cakeje met goor spul erin?
wrm haten schatjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zal wel nooit gebruikt gaan worden dus niet zo erg.
kool aid mangquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:19 schreef Snowbells het volgende:
Er is toch ook amerikaanse limonade die cool aids heet
Op vakantie op FOK! zitten ipv zuipenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:19 schreef Dalando het volgende:
Gepost vanuit Vaison-la-Romaine, Zuid frankrijk. Huidige temperatuur: 25,3° C
Aids is alleen voor de coole mensen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:19 schreef Snowbells het volgende:
Er is toch ook amerikaanse limonade die cool aids heet
tja, 14 he, in een boeren dorpjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op vakantie op FOK! zitten ipv zuipen
Ik ben niet cool meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Aids is alleen voor de coole mensen.
Dat dus...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op vakantie op FOK! zitten ipv zuipen
Het is helemaal niet grappig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:19 schreef wietparkiet het volgende:
Is een grapje tussen Dimens en mij
heb je ping? :$:$quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:21 schreef wietparkiet het volgende:
Dat P_z op mannen googled wisten we toch al
damn jullie luisteren slechte pokoetjesquote:
ninja edit gespotquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef gogosweden het volgende:
Vandaag bezig geweest met mijn auto, omdat de originele kleur nergens meer te krijgen was maar een verfcode genomen die 1 cijfer hoger was,
De auto word op z'n zachts gezegd persoonlijk![]()
Jij hebt een auto?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef gogosweden het volgende:
Vandaag bezig geweest met mijn auto, omdat de originele kleur nergens meer te krijgen was maar een verfcode genomen die 1 cijfer hoger was,
De auto word op z'n zachts gezegd persoonlijk![]()
Dan valt er maar een ding te doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee want ik was cool, maar nu heb ik geen aids. Daar moet snel verandering in komen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
damn jullie luisteren slechte pokoetjes
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:19 schreef Dalando het volgende:
Gepost vanuit Vaison-la-Romaine, Zuid frankrijk. Huidige temperatuur: 25,3° C
denigrerend hoor zo'n smileytjequote:
muhahaha. (duivelse lach)quote:
En hollyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:24 schreef Monopoly het volgende:
Gepost met uitzicht op Nationale Nederlanden gebouw, Manhattan hotel, Station Rotterdam Centraal, Shell gebouw en Weena![]()
Nee man. Geld niet voor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar ik heb mijn rijbewijs nog niet, en jij wss wel al
quote:
quote:
Oh jammer, hier kost het geen drol. Ben je max 400 euro voor kwijt oidquote:
oeioei, wie ook? klappenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die seks wilt xoxoxo
oh jawel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
14 jarigen mogen geen seks hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |