da's een ander topicquote:Op zondag 8 juli 2012 03:21 schreef FL_Freak het volgende:
Hee mono je kent mij toch wel van nachtbagger enz
meldt.... (heeeeyyy buurmanquote:Op zondag 8 juli 2012 03:24 schreef LompeHork het volgende:
Mensen uit de kop van NH (tot en met Den Helder): Laat het weten, jullie kunnen meerijden met mij
waar ongeveer?quote:Op zondag 8 juli 2012 03:30 schreef Rafeiro het volgende:
Nu nog hopen dat er iemand uit deze hoek van het land komt anders is alleen het OV al 35 euro
Er gaat een bus naar Lelystad Centrum vanuit Groningen. Duurt wel eventjes, maar het is te doen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ich bin dabei.
Iemand die toevallig uit het noorden komt en langs Groningen (stad) wil gaan? Zou mij beter uitkomen tbh.
DV is zeker te doen ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er gaat een bus naar Lelystad Centrum vanuit Groningen. Duurt wel eventjes, maar het is te doen.
315quote:Op zondag 8 juli 2012 15:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er gaat een bus naar Lelystad Centrum vanuit Groningen. Duurt wel eventjes, maar het is te doen.
que?quote:
quote:
Nog geen idee, ik ga ze het z.s.m vragenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:47 schreef Melting het volgende:
Wanneer gaan je ouders op vakantie? Dan weet ik alvast welke periode het is...
Kan beter met de trein naar Zwolle of Nunspeet ofzo, en dan met de bus naar Lelystad.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan kan je naar Zwolle, en uurtje met de 330quote:Op zondag 8 juli 2012 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan beter met de trein naar Zwolle of Nunspeet ofzo, en dan met de bus naar Lelystad.
niet meer hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 20:35 schreef Monopoly het volgende:
Jij bent niet welkom Intronic. Jij kaapt alle vrouwen weg voor ons
In dat geval ben je van harte welkom natuurlijkquote:
voor haar wel jaquote:Op zondag 8 juli 2012 20:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In dat geval ben je van harte welkom natuurlijk
Plus het is dichtbij voor jullie denk ik. Mooie combo alles!
Volgens 9292.nl kan ik ook vanuit Groningen naar Duivendrecht, en vanaf duivendrecht naar lelystad met de trein.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan kan je naar Zwolle, en uurtje met de 330
Of naar Harderwijk en vanaf daar nog geen half uurtje met de 148
Duivendrecht, vanaf daar zouden we samen kunnen reizen? Mits datum voor ons beiden uitkomtquote:Op zondag 8 juli 2012 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Volgens 9292.nl kan ik ook vanuit Groningen naar Duivendrecht, en vanaf duivendrecht naar lelystad met de trein.
Nja komt wel goed iig.
Ohhh dan kan ik ook gewoon meequote:Op zondag 8 juli 2012 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duivendrecht, vanaf daar zouden we samen kunnen reizen? Mits datum voor ons beiden uitkomt
Ik zie net dat Harderwijk beter isquote:Op zondag 8 juli 2012 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duivendrecht, vanaf daar zouden we samen kunnen reizen? Mits datum voor ons beiden uitkomt
Hahaquote:Op zondag 8 juli 2012 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zie net dat Harderwijk beter is
Ik ga vanuit Groningen naar Zwolle, vanaf Zwolle naar Harderwijk, en vanuit Harderwijk stap ik over op de bus naar Lelystad.
Maar als ik dan bij Snuf slaap moet ik uit Rotterdam komen en is het een ander verhaal.
Neem ik wodka mee en redbull, gaan we ons bezatten in de trein en vervelend doenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha
Jammer Steven, dan moet je alleen met mij reizen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem ik wodka mee en redbull, gaan we ons bezatten in de trein en vervelend doen
Ja maar ik wil Ursus of Bokma, dus haal wel watquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als niet op vakantie ben, ben ik erbij
Wil ik dat wel?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:18 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga wel met Dromenvangertje in een tent in de tuin. Romantisch hoor.
Als ze weten wat voor nare dingen jij uitspookt niet nee. Jij lijkt zo lief en schattig maar dat is allemaal schijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alsof er mensen zijn die niet met mij in een tentje willen liggen
Ah, je hebt weer wat nieuw fapmateriaal gecreëerd voor de Fokkertjes.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ze weten wat voor nare dingen jij uitspookt niet nee. Jij lijkt zo lief en schattig maar dat is allemaal schijn.
Zelfde periode als ik. Tik em aan!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:40 schreef Snuf. het volgende:
Oh ja, van 26 juli tot 17 augustus kan ik niet
jammer dan kom ik nietquote:Op zondag 8 juli 2012 20:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als niet op vakantie ben, ben ik erbij
quote:
Jammer, je zal gemist wordenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:35 schreef Monopoly het volgende:
Jij bent niet welkom Intronic. Jij kaapt alle vrouwen weg voor ons
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Jammer, je zal gemist worden
Gezelligheid gegarandeerd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:01 schreef Patje1987 het volgende:
Alleen als ik bij Snuf en DV in de tent mag.
25 augustus is hard. Niet 24 augustus, dan moet ons aller Sparta voetballen. Ik ben van de partijquote:Op maandag 16 juli 2012 20:05 schreef Monopoly het volgende:
Ja eind augustus, ik heb het gevraagd aan ze, maar ik had een gigantische kater toen ik het vroeg, dus de precieze datum ben ik vergeten_!
Maar volgens mij was het 18 augustus dat ze weg gaan, dus 25 augustus komt mooi uit.
Weekend ervoor kan ook wel in noodzaak, maar dan moet ik rustig aan doen, ik moet namelijk de 20e naar Den Haag![]()
Ik moet spreken voor een aantal belangrijke lui over mijn opleiding
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:02 schreef Flippiee het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet, kan ik 25e niet. Veel plezier alvast.
Jammer wel. Maar vakantie is ook belangrijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry schatje. Ik ben dan net weer op vakantie.Vast wel een andere keer.
TS' ouders wonen in Madurodamquote:Op zondag 8 juli 2012 03:19 schreef Monopoly het volgende:
Het lijkt mij leuk om overdag met een pilsje en een BBQ te gaan zitten bij het strandje vlakbij huis. En dan in de avond daar blijven hangen, of thuis gaan zitten en misschien wel wat radio maken op locatie. Kan allemaal.
Het strandje is wel ideaal, geluidsoverlast is dan minimaal, en er kan een kampvuurtje gemaakt worden
Mijn ouders hebben een grasveldje in de tuin, dus een paar tentjes kunnen mee genomen worden voor de avontuurliefhebbers. Binnen ruimte zat om wat opblaasbedden te droppen. Geen probleem.
Oneens. Het is psychologie.quote:
een beetjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:16 schreef il_Tonno het volgende:
het was maar een klein grapje. een beetje een lolletje trappen mag wel toch in dit topicje?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:01 schreef Dalando het volgende:
Kopieer de lijst en voeg jezelf even toe.
Aanwezig 25 augustus:
Monopoly
Snuf.
Dromenvangertje
Unfckingtitled
Spaghettivreter
Dalando
Misschien:
Steven
Intronic
Spann0nd eerste meet
Alsof jij welkom bent.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:30 schreef Oerbeer het volgende:
Aanwezig 25 augustus:
Monopoly
Snuf.
Dromenvangertje
Unfckingtitled
Spaghettivreter
Dalando
Misschien:
Steven
Intronic
Patjen
Rafeiro
Oerbeer -> Neigt naar aanwezig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:31 schreef twi het volgende:
Aanwezig 25 augustus:
Monopoly
Snuf.
Dromenvangertje
Unfckingtitled
Spaghettivreter
Dalando
twi
Myraela
Misschien:
Steven
Intronic
Patjen
Rafeiro
Oerbeer -> Neigt naar aanwezig.
Jullie willen gaysexen in de bosjes ?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 04:12 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik kom alleen als computerfluisteraar komt
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 04:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jullie willen gaysexen in de bosjes ?
Als je komt giet ik bier in je waffel door een gieterquote:Op dinsdag 31 juli 2012 04:23 schreef Heatseeker het volgende:
Tempting, ik ga er eens rustig over nadenken. Of ik jullie hoofden wel wilt zien.
Ik kom ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 04:23 schreef Heatseeker het volgende:
Tempting, ik ga er eens rustig over nadenken. Of ik jullie hoofden wel wilt zien.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 04:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je komt giet ik bier in je waffel door een gieter
Heldquote:Op dinsdag 31 juli 2012 04:54 schreef Heatseeker het volgende:
Fuck it, schrijf mij maar op de lijst erbij.
quote:
Zo dan.quote:Aanwezig 25 augustus:
Monopoly
Snuf.
Dromenvangertje
Unfckingtitled
Intronic
Spaghettivreter
Dalando
twi
Myraela
Oerbeer
Ro-ald
Heatseeker
Plastic_zak
Misschien:
Steven
Patjen
Rafeiro
krullenbolletje
Typisch
JohannesKozijn
sinterklaaskapoentje
wietparkiet
Dientje12
Ga.aguyim
Spouwerranger
Anders weer Mono aanranden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen maar gasten zowat
Moet ik godverdomme weer intronic in elkaar slaan om uft aan te randen
Ga al met de beste man in 1 huis wonen dus daar nog genoeg kans voorquote:
Ah, zo. Ja, dan moet je je kansen een beetje spreiden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga al met de beste man in 1 huis wonen dus daar nog genoeg kans voor
pak die krullenbol danquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen maar gasten zowat
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:57 schreef Intronic het volgende:
Aanwezig 25 augustus:
Monopoly
Snuf.
Dromenvangertje
Unfckingtitled
Intronic
Spaghettivreter
Dalando
twi
Myraela
Oerbeer
Ro-ald
Heatseeker
Misschien:
Steven
Patjen
Rafeiro
krullenbolletje
Typisch
JohannesKozijn
sinterklaaskapoentje
wietparkiet
Wie?quote:
Alsof ik me laat aanranden door jouquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen maar gasten zowat
als je het toelaat is geen aanranden mutsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alsof ik me laat aanranden door jou
Ik geef je niet eens de kans mattiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als je het toelaat is geen aanranden muts
van vorige keer weet je ook niks meer dus tjaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik geef je niet eens de kans mattie
Ja geen drugs gebruiken danquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van vorige keer weet je ook niks meer dus tja
Ja daar heb je geen zeggenschap over mopquote:
Okayquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daar heb je geen zeggenschap over mop
Ken ik niet manquote:
quote:Aanwezig 25 augustus:
Monopoly
Snuf.
Dromenvangertje
Unfckingtitled
Intronic
Spaghettivreter
Dalando
twi
Myraela
Oerbeer
Ro-ald
Heatseeker
Plastic_zak
Misschien:
Steven
Patjen
Rafeiro
krullenbolletje
Typisch
JohannesKozijn
sinterklaaskapoentje
wietparkiet
Dientje12
Ga.aguyim
Spouwerranger
Dimens
Amoeba
Leeell
Anders kom je gewoon even lang voor een paar uurtjes.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:33 schreef leeell het volgende:
25ste zit ik in mn tentamenweek, dus ik weet niet precies of dat gaat werken
ligt eraan of het een beetje bereikbaar is met OVquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Anders kom je gewoon even lang voor een paar uurtjes.
Waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:34 schreef leeell het volgende:
[..]
ligt eraan of het een beetje bereikbaar is met OV
Leidenquote:
Komt Oceanview ook?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:34 schreef leeell het volgende:
[..]
ligt eraan of het een beetje bereikbaar is met OV
station naar die toko ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh piece of cake.
Er gaat ja een trein van leiden direct naar lelystad
Oh nee dat niet. Ja www.ns.nl boeler.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:37 schreef leeell het volgende:
[..]
station naar die toko ?
bus ?
hoelaat heen en terug ?
zou goed zijn, ik zie t welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Misschien kan ik als ik snuf lief aankijk hem wel vragen ( als hij met de auto gaat ) dat wij je komen ophalen bij cs weg.
rare zin, geen zin om te corrigeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Waar vandaan precies?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 05:05 schreef Heatseeker het volgende:
Als er mensen vanuit het oosten komen, en zoeken nog vervoer PM mij dan even, want ik ga met mijn auto.
Precies uit Varsseveld, maar ik vind het niet erg om een stukje om te rijden. Ik zei stukje.quote:
Dan kom je redelijk langs Goorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 05:09 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Precies uit Varsseveld, maar ik vind het niet erg om een stukje om te rijden. Ik zei stukje.
En nu maar hopen dat het niet zoals de vorige keer gaatquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag vrij gevraagd van mijn werk voor zaterdag de 25ste en zondag de 26ste. Moet wel goedkomen
Ja dat was wat toenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat het niet zoals de vorige keer gaatdat iedereen op het laatste moment afzegt
Niemandquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
Nice
Wie woont in de buurt van Wageningen en wil samen reizen?
Reis je via schiphol ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Dromenvangertje: Doos frikandellen, wat plastic bordjes en bestek, wijn.
Monopoly: 2-3 kratten Hertog Jan + Pro BBQ + Partytent
Myraela - twi: Hamburgers en witte bolletjes, krat Palm en als er left overs zijn op mijn BBQ neem ik die ook wel mee.
Heatseeker: Een krat Grolsch, flesje rum en wat chips. En een kerstboompje voor de sfeer.
Spaghettivreter: 2 flessen cola, sausjes voor de bbq (ketchup/mayo/curry/bbq/knoflook) en plastic bekertjes.
Stevenmac26 . gezelligheid, paar sletten, drugs en iets op wielen
Kan ik wel doen jaquote:
wtfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:33 schreef Heatseeker het volgende:
En een kerstboompje voor de sfeer.
Je kan in Harderwijk gewoon de bus pakken hoor. Nog geen half uurtje sta je op Lelystad stationquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom gaat er in hemelsnaam niet direct een trein van harderwijk naar lelystadnu moet ik eerst omrijden langs amersfoort, hilversum en almere.
Dat is het probleem dus, ik reis met die NS dagkaarten van de Blokker en daarmee mag je niet in bussen reizen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan in Harderwijk gewoon de bus pakken hoor. Nog geen half uurtje sta je op Lelystad station
Heatseeker komt vanuit het Oosten, hij kan je wel oppikken in Zwolle/Harderwijk. Daar komt hij toch praktisch langsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is het probleem dus, ik reis met die NS dagkaarten van de Blokker en daarmee mag je niet in bussen reizen.
Oh dat zou wel tof zijn danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heatseeker komt vanuit het Oosten, hij kan je wel oppikken in Zwolle/Harderwijk. Daar komt hij toch praktisch langs
Ja hoor geen punt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heatseeker komt vanuit het Oosten, hij kan je wel oppikken in Zwolle/Harderwijk. Daar komt hij toch praktisch langs
Deze haat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel kratje bier op de voorstoel houden natuurlijk. Dat heeft meer waarde
Wellicht. Jij?quote:
Als je met de auto gaat he, kan ik dan meerijden?quote:
Jij zat toch in Eindhoven? Kan ik dan mee?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:52 schreef FL_Freak het volgende:
Als ik met de auto kom en aankom om 13:00 en weer ga rond 18.00 kan ik smiddags wel ff op de meet komen
In de omgeving wel ja. Ik zou dat wel kunnen doen wellicht alleen ALS ik ga dan rij ik wel vroeg aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij zat toch in Eindhoven? Kan ik dan mee?
Of je rijd met mij mee alleen dan is geen vervoer terug voor jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:58 schreef Patje1987 het volgende:
Vanaf Den Bosch kan er wel iemand met mij meerijden.
Dan zou ik naar het station kunnen komen. Dat is voor mij niet ver Patjen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:58 schreef Patje1987 het volgende:
Vanaf Den Bosch kan er wel iemand met mij meerijden.
Zou voor mij een vreselijke omweg zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
Niemand met wie ik mee kan met de auto ofzo via Wageningen?
Ik zit in Best. En vroeg is geen probleem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In de omgeving wel ja. Ik zou dat wel kunnen doen wellicht alleen ALS ik ga dan rij ik wel vroeg aan.
Het is nog lang niet de 25e, geduld man.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
Niemand met wie ik mee kan met de auto ofzo via Wageningen?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je met de auto gaat he, kan ik dan meerijden?
Nice. Eindelijk kans om stiekem in je kont te knijpen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik sta op de lijst dus ja.
top manquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tuurlijk.
[..]
Nice. Eindelijk kans om stiekem in je kont te knijpen.
Dan krijg je een boze Snuf achter je aan denk ik. ( hoop ik )quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nice. Eindelijk kans om stiekem in je kont te knijpen.
Nicequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zal eens serieus overwegen om te gaan. Lijkt me tof enz
Ik kan dan helaas niet lang blijven vanwege verjaardag, maar dan heb ik wel al jullie snotneuzen weer eens ff gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan krijg je een boze Snuf achter je aan denk ik. ( hoop ik )
[..]
Nice
Nee want ik blijf sowieso en neem Silk mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Of je rijd met mij mee alleen dan is geen vervoer terug voor je
Allrightquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee want ik blijf sowieso en neem Silk mee.
Ik presenteer hem mijn vuist, geef hem die boks en zal (hoop ik) zeggen van "Man, die heeft een goede kont".quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan krijg je een boze Snuf achter je aan denk ik. ( hoop ik )
[..]
Nice
Hoe kom je daar eigenlijk bijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik presenteer hem mijn vuist, geef hem die boks en zal (hoop ik) zeggen van "Man, die heeft een goede kont".
BBQ je wel mee?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kan dan helaas niet lang blijven vanwege verjaardag, maar dan heb ik wel al jullie snotneuzen weer eens ff gezien.
Heeequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:03 schreef Ezechielk het volgende:
Aight. Pilsen met Patje en Mono. Dit gaat een goede worden, wat ik je brom.
Vandaar de "(hoop ik)" ook hè. Anders zeg ik iets van "Nou, daar mag wel een pondje vanaf" of "Die mag wel een hamburgertje meer eten".quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe kom je daar eigenlijk bijwie weet heb ik dat wel helemaal niet.
quote:
Omg dat zeg je toch niet. Dat zou eerder steven zeggenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vandaar de "(hoop ik)" ook hè. Anders zeg ik iets van "Nou, daar mag wel een pondje vanaf" of "Die mag wel een hamburgertje meer eten".
Tegen etenstijd gok ik? Dus je kan wel een hamburgertje mee eten ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moet rond half 7 ofzo wel echt weer weg dus weet niet hoelaat bbq is?
Cadeautjes voor?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:05 schreef SiIk het volgende:
Ik kom alleen als jullie cadeautjes meenemen. En ik moet zondag weer een beetje optijd thuis zijn
Ik zeg wat ik denk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omg dat zeg je toch niet. Dat zou eerder steven zeggen
Ja doe ik dat wel, heb ik tevens ook gegeten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tegen etenstijd gok ik? Dus je kan wel een hamburgertje mee eten ofzo.
Staat alleen in de tt hoor, meer nietquote:
Voor mijn verjaardag natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Cadeautjes voor?
edit; hoe zit het met die wc bril?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gvd, Ik keek met mijn zwakbegaafde 3e oog, mijn nederige excuses.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Staat alleen in de tt hoor, meer niet
Ohh, ik verzin wel wat leuks.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Voor mijn verjaardag natuurlijk.
Ja die ligt nog in Rotterdam, ik dacht kan ik mooi de 25ste ophalen, maar dit feestje is natuurlijk in Lelystad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ja ik weet jammerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou voor mij een vreselijke omweg zijn.
Owjaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is nog lang niet de 25e, geduld man.
DV, is dat niet ongelooflijk kut, zo'n Rotterdam-Groningen relatie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ohh, ik verzin wel wat leuks.
Misschien is mono of snuf wel zo vriendelijk om 'm mee te slepen.
Alles heeft z'n nadelen en voordelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
DV, is dat niet ongelooflijk kut, zo'n Rotterdam-Groningen relatie?
Wanneer je elkaar echt leuk vind, dan maakt dat niks meer uit. ik spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
DV, is dat niet ongelooflijk kut, zo'n Rotterdam-Groningen relatie?
Toen ik nog in Deurne woonde had ik een chick uit Knegsel, ik vond dat al kut. Eerst een kwartier met de trein, dan een 25 minuten met de bus, en dan was ik pas in Steensel. Moest ik nog 2km lopen naar dat gehucht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer je elkaar echt leuk vind, dan maakt dat niks meer uit. ik spreek uit ervaring
Ik snap je gevoel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Toen ik nog in Deurne woonde had ik een chick uit Knegsel, ik vond dat al kut. Eerst een kwartier met de trein, dan een 25 minuten met de bus, en dan was ik pas in Steensel. Moest ik nog 2km lopen naar dat gehucht.
Lijkt me wel ongelooflijk kut dat je elkander niet vlug even kunt zien op een donderdagavond. (haha skype.. je snapt het.)
Wat? hoe kan je dorp nou geen busstop hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Toen ik nog in Deurne woonde had ik een chick uit Knegsel, ik vond dat al kut. Eerst een kwartier met de trein, dan een 25 minuten met de bus, en dan was ik pas in Steensel. Moest ik nog 2km lopen naar dat gehucht.
Lijkt me wel ongelooflijk kut dat je elkander niet vlug even kunt zien op een donderdagavond. (haha skype.. je snapt het.)
Knegsel. Het klinkt klein, het is klein, het blijft klein.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat? hoe kan je dorp nou geen busstop hebben
Ja het enige nadeel is dat je niet even snel naar elkaar toe kan fietsen. Maarja, die opgehoopte seksuele frustratie komt er allemaal weer uit als je eenmaal weer bij elkaar bent. [ afbeelding ]
Nee hoor, ik join ze gewoon. Krijgen ze beide mijn piemel in de ster.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Knegsel. Het klinkt klein, het is klein, het blijft klein.
En doe maar niet op de meet, straks wordt mono nog jaloers.
Steensel, dat is serieus bij mij om de hoek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Veldhoven, monsieur?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Steensel, dat is serieus bij mij om de hoek.
Oja, ik sta op de misschien-lijst, maar het gaat em niet worden. Ik heb die week tentamens en ik begin de maandag erna aan m'n stage. Wil dat weekend wel een beetje vrijhouden.
IK ZIT IN RESTAURANT MET WIFI EN IK KNAL EFFE IN DEZE TOPIC. VERDER NIET OP DIT AUTISTENFORUM POSTEN.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
GA VAN JE MOBIEL AF EN GENIETEN VAN KROATIE
Oh dan maak ik meteen van deze gelegenheid gebruik zodat ik niet hoef te smsen. Als je wilt overnachten bij Mono neem ik aan dat we of een tent en/of luchtbedden en dekbed mee moeten nemen voor binnen of buiten. Wil je dat meeslepen in de trein?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK ZIT IN RESTAURANT MET WIFI EN IK KNAL EFFE IN DEZE TOPIC. VERDER NIET OP DIT AUTISTENFORUM POSTEN.
Chick, ik spreek je als ik terugben in de mooiste stad van Europa.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh dan maak ik meteen van deze gelegenheid gebruik zodat ik niet hoef te smsen. Als je wilt overnachten bij Mono neem ik aan dat we of een tent en/of luchtbedden en dekbed mee moeten nemen voor binnen of buiten. Wil je dat meeslepen in de trein?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Chick, ik spreek je als ik terugben in de mooiste stad van Europa.OkeokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was gewoon nieuwsgierig.
Eet smakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |