ligt eraan of het een beetje bereikbaar is met OVquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Anders kom je gewoon even lang voor een paar uurtjes.
Waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:34 schreef leeell het volgende:
[..]
ligt eraan of het een beetje bereikbaar is met OV
Leidenquote:
Komt Oceanview ook?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:34 schreef leeell het volgende:
[..]
ligt eraan of het een beetje bereikbaar is met OV
station naar die toko ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh piece of cake.
Er gaat ja een trein van leiden direct naar lelystad
Oh nee dat niet. Ja www.ns.nl boeler.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:37 schreef leeell het volgende:
[..]
station naar die toko ?
bus ?
hoelaat heen en terug ?
zou goed zijn, ik zie t welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Misschien kan ik als ik snuf lief aankijk hem wel vragen ( als hij met de auto gaat ) dat wij je komen ophalen bij cs weg.
rare zin, geen zin om te corrigeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Waar vandaan precies?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 05:05 schreef Heatseeker het volgende:
Als er mensen vanuit het oosten komen, en zoeken nog vervoer PM mij dan even, want ik ga met mijn auto.
Precies uit Varsseveld, maar ik vind het niet erg om een stukje om te rijden. Ik zei stukje.quote:
Dan kom je redelijk langs Goorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 05:09 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Precies uit Varsseveld, maar ik vind het niet erg om een stukje om te rijden. Ik zei stukje.
En nu maar hopen dat het niet zoals de vorige keer gaatquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag vrij gevraagd van mijn werk voor zaterdag de 25ste en zondag de 26ste. Moet wel goedkomen
Ja dat was wat toenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat het niet zoals de vorige keer gaatdat iedereen op het laatste moment afzegt
Niemandquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
Nice
Wie woont in de buurt van Wageningen en wil samen reizen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |