quote:
Zo dan.quote:Aanwezig 25 augustus:
Monopoly
Snuf.
Dromenvangertje
Unfckingtitled
Intronic
Spaghettivreter
Dalando
twi
Myraela
Oerbeer
Ro-ald
Heatseeker
Plastic_zak
Misschien:
Steven
Patjen
Rafeiro
krullenbolletje
Typisch
JohannesKozijn
sinterklaaskapoentje
wietparkiet
Dientje12
Ga.aguyim
Spouwerranger
Anders weer Mono aanranden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen maar gasten zowat
Moet ik godverdomme weer intronic in elkaar slaan om uft aan te randen
Ga al met de beste man in 1 huis wonen dus daar nog genoeg kans voorquote:
Ah, zo. Ja, dan moet je je kansen een beetje spreiden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga al met de beste man in 1 huis wonen dus daar nog genoeg kans voor
pak die krullenbol danquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen maar gasten zowat
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:57 schreef Intronic het volgende:
Aanwezig 25 augustus:
Monopoly
Snuf.
Dromenvangertje
Unfckingtitled
Intronic
Spaghettivreter
Dalando
twi
Myraela
Oerbeer
Ro-ald
Heatseeker
Misschien:
Steven
Patjen
Rafeiro
krullenbolletje
Typisch
JohannesKozijn
sinterklaaskapoentje
wietparkiet
Wie?quote:
Alsof ik me laat aanranden door jouquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen maar gasten zowat
als je het toelaat is geen aanranden mutsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alsof ik me laat aanranden door jou
Ik geef je niet eens de kans mattiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als je het toelaat is geen aanranden muts
van vorige keer weet je ook niks meer dus tjaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik geef je niet eens de kans mattie
Ja geen drugs gebruiken danquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van vorige keer weet je ook niks meer dus tja
Ja daar heb je geen zeggenschap over mopquote:
Okayquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daar heb je geen zeggenschap over mop
Ken ik niet manquote:
quote:Aanwezig 25 augustus:
Monopoly
Snuf.
Dromenvangertje
Unfckingtitled
Intronic
Spaghettivreter
Dalando
twi
Myraela
Oerbeer
Ro-ald
Heatseeker
Plastic_zak
Misschien:
Steven
Patjen
Rafeiro
krullenbolletje
Typisch
JohannesKozijn
sinterklaaskapoentje
wietparkiet
Dientje12
Ga.aguyim
Spouwerranger
Dimens
Amoeba
Leeell
Anders kom je gewoon even lang voor een paar uurtjes.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:33 schreef leeell het volgende:
25ste zit ik in mn tentamenweek, dus ik weet niet precies of dat gaat werken
ligt eraan of het een beetje bereikbaar is met OVquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Anders kom je gewoon even lang voor een paar uurtjes.
Waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:34 schreef leeell het volgende:
[..]
ligt eraan of het een beetje bereikbaar is met OV
Leidenquote:
Komt Oceanview ook?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:34 schreef leeell het volgende:
[..]
ligt eraan of het een beetje bereikbaar is met OV
station naar die toko ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh piece of cake.
Er gaat ja een trein van leiden direct naar lelystad
Oh nee dat niet. Ja www.ns.nl boeler.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:37 schreef leeell het volgende:
[..]
station naar die toko ?
bus ?
hoelaat heen en terug ?
zou goed zijn, ik zie t welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Misschien kan ik als ik snuf lief aankijk hem wel vragen ( als hij met de auto gaat ) dat wij je komen ophalen bij cs weg.
rare zin, geen zin om te corrigeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Waar vandaan precies?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 05:05 schreef Heatseeker het volgende:
Als er mensen vanuit het oosten komen, en zoeken nog vervoer PM mij dan even, want ik ga met mijn auto.
Precies uit Varsseveld, maar ik vind het niet erg om een stukje om te rijden. Ik zei stukje.quote:
Dan kom je redelijk langs Goorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 05:09 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Precies uit Varsseveld, maar ik vind het niet erg om een stukje om te rijden. Ik zei stukje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |