Als ze weten wat voor nare dingen jij uitspookt niet nee. Jij lijkt zo lief en schattig maar dat is allemaal schijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alsof er mensen zijn die niet met mij in een tentje willen liggen
Ah, je hebt weer wat nieuw fapmateriaal gecreëerd voor de Fokkertjes.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ze weten wat voor nare dingen jij uitspookt niet nee. Jij lijkt zo lief en schattig maar dat is allemaal schijn.
Zelfde periode als ik. Tik em aan!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:40 schreef Snuf. het volgende:
Oh ja, van 26 juli tot 17 augustus kan ik niet
jammer dan kom ik nietquote:Op zondag 8 juli 2012 20:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als niet op vakantie ben, ben ik erbij
quote:
Jammer, je zal gemist wordenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:35 schreef Monopoly het volgende:
Jij bent niet welkom Intronic. Jij kaapt alle vrouwen weg voor ons
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Jammer, je zal gemist worden
Gezelligheid gegarandeerd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:01 schreef Patje1987 het volgende:
Alleen als ik bij Snuf en DV in de tent mag.
25 augustus is hard. Niet 24 augustus, dan moet ons aller Sparta voetballen. Ik ben van de partijquote:Op maandag 16 juli 2012 20:05 schreef Monopoly het volgende:
Ja eind augustus, ik heb het gevraagd aan ze, maar ik had een gigantische kater toen ik het vroeg, dus de precieze datum ben ik vergeten_!
Maar volgens mij was het 18 augustus dat ze weg gaan, dus 25 augustus komt mooi uit.
Weekend ervoor kan ook wel in noodzaak, maar dan moet ik rustig aan doen, ik moet namelijk de 20e naar Den Haag![]()
Ik moet spreken voor een aantal belangrijke lui over mijn opleiding
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:02 schreef Flippiee het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet, kan ik 25e niet. Veel plezier alvast.
Jammer wel. Maar vakantie is ook belangrijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry schatje. Ik ben dan net weer op vakantie.Vast wel een andere keer.
TS' ouders wonen in Madurodamquote:Op zondag 8 juli 2012 03:19 schreef Monopoly het volgende:
Het lijkt mij leuk om overdag met een pilsje en een BBQ te gaan zitten bij het strandje vlakbij huis. En dan in de avond daar blijven hangen, of thuis gaan zitten en misschien wel wat radio maken op locatie. Kan allemaal.
Het strandje is wel ideaal, geluidsoverlast is dan minimaal, en er kan een kampvuurtje gemaakt worden
Mijn ouders hebben een grasveldje in de tuin, dus een paar tentjes kunnen mee genomen worden voor de avontuurliefhebbers. Binnen ruimte zat om wat opblaasbedden te droppen. Geen probleem.
Oneens. Het is psychologie.quote:
een beetjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:16 schreef il_Tonno het volgende:
het was maar een klein grapje. een beetje een lolletje trappen mag wel toch in dit topicje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |