Ja hoor geen punt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heatseeker komt vanuit het Oosten, hij kan je wel oppikken in Zwolle/Harderwijk. Daar komt hij toch praktisch langs
Deze haat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel kratje bier op de voorstoel houden natuurlijk. Dat heeft meer waarde
Wellicht. Jij?quote:
Als je met de auto gaat he, kan ik dan meerijden?quote:
Jij zat toch in Eindhoven? Kan ik dan mee?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:52 schreef FL_Freak het volgende:
Als ik met de auto kom en aankom om 13:00 en weer ga rond 18.00 kan ik smiddags wel ff op de meet komen
In de omgeving wel ja. Ik zou dat wel kunnen doen wellicht alleen ALS ik ga dan rij ik wel vroeg aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij zat toch in Eindhoven? Kan ik dan mee?
Of je rijd met mij mee alleen dan is geen vervoer terug voor jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:58 schreef Patje1987 het volgende:
Vanaf Den Bosch kan er wel iemand met mij meerijden.
Dan zou ik naar het station kunnen komen. Dat is voor mij niet ver Patjen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:58 schreef Patje1987 het volgende:
Vanaf Den Bosch kan er wel iemand met mij meerijden.
Zou voor mij een vreselijke omweg zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
Niemand met wie ik mee kan met de auto ofzo via Wageningen?
Ik zit in Best. En vroeg is geen probleem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In de omgeving wel ja. Ik zou dat wel kunnen doen wellicht alleen ALS ik ga dan rij ik wel vroeg aan.
Het is nog lang niet de 25e, geduld man.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
Niemand met wie ik mee kan met de auto ofzo via Wageningen?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je met de auto gaat he, kan ik dan meerijden?
Nice. Eindelijk kans om stiekem in je kont te knijpen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik sta op de lijst dus ja.
top manquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tuurlijk.
[..]
Nice. Eindelijk kans om stiekem in je kont te knijpen.
Dan krijg je een boze Snuf achter je aan denk ik. ( hoop ik )quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nice. Eindelijk kans om stiekem in je kont te knijpen.
Nicequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zal eens serieus overwegen om te gaan. Lijkt me tof enz
Ik kan dan helaas niet lang blijven vanwege verjaardag, maar dan heb ik wel al jullie snotneuzen weer eens ff gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan krijg je een boze Snuf achter je aan denk ik. ( hoop ik )
[..]
Nice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |