En nu maar hopen dat het niet zoals de vorige keer gaatquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag vrij gevraagd van mijn werk voor zaterdag de 25ste en zondag de 26ste. Moet wel goedkomen
Ja dat was wat toenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat het niet zoals de vorige keer gaatdat iedereen op het laatste moment afzegt
Niemandquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
Nice
Wie woont in de buurt van Wageningen en wil samen reizen?
Reis je via schiphol ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Dromenvangertje: Doos frikandellen, wat plastic bordjes en bestek, wijn.
Monopoly: 2-3 kratten Hertog Jan + Pro BBQ + Partytent
Myraela - twi: Hamburgers en witte bolletjes, krat Palm en als er left overs zijn op mijn BBQ neem ik die ook wel mee.
Heatseeker: Een krat Grolsch, flesje rum en wat chips. En een kerstboompje voor de sfeer.
Spaghettivreter: 2 flessen cola, sausjes voor de bbq (ketchup/mayo/curry/bbq/knoflook) en plastic bekertjes.
Stevenmac26 . gezelligheid, paar sletten, drugs en iets op wielen
Kan ik wel doen jaquote:
wtfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:33 schreef Heatseeker het volgende:
En een kerstboompje voor de sfeer.
Je kan in Harderwijk gewoon de bus pakken hoor. Nog geen half uurtje sta je op Lelystad stationquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom gaat er in hemelsnaam niet direct een trein van harderwijk naar lelystadnu moet ik eerst omrijden langs amersfoort, hilversum en almere.
Dat is het probleem dus, ik reis met die NS dagkaarten van de Blokker en daarmee mag je niet in bussen reizen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan in Harderwijk gewoon de bus pakken hoor. Nog geen half uurtje sta je op Lelystad station
Heatseeker komt vanuit het Oosten, hij kan je wel oppikken in Zwolle/Harderwijk. Daar komt hij toch praktisch langsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is het probleem dus, ik reis met die NS dagkaarten van de Blokker en daarmee mag je niet in bussen reizen.
Oh dat zou wel tof zijn danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heatseeker komt vanuit het Oosten, hij kan je wel oppikken in Zwolle/Harderwijk. Daar komt hij toch praktisch langs
Ja hoor geen punt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heatseeker komt vanuit het Oosten, hij kan je wel oppikken in Zwolle/Harderwijk. Daar komt hij toch praktisch langs
Deze haat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel kratje bier op de voorstoel houden natuurlijk. Dat heeft meer waarde
Wellicht. Jij?quote:
Als je met de auto gaat he, kan ik dan meerijden?quote:
Jij zat toch in Eindhoven? Kan ik dan mee?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:52 schreef FL_Freak het volgende:
Als ik met de auto kom en aankom om 13:00 en weer ga rond 18.00 kan ik smiddags wel ff op de meet komen
In de omgeving wel ja. Ik zou dat wel kunnen doen wellicht alleen ALS ik ga dan rij ik wel vroeg aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij zat toch in Eindhoven? Kan ik dan mee?
Of je rijd met mij mee alleen dan is geen vervoer terug voor jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:58 schreef Patje1987 het volgende:
Vanaf Den Bosch kan er wel iemand met mij meerijden.
Dan zou ik naar het station kunnen komen. Dat is voor mij niet ver Patjen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:58 schreef Patje1987 het volgende:
Vanaf Den Bosch kan er wel iemand met mij meerijden.
Zou voor mij een vreselijke omweg zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
Niemand met wie ik mee kan met de auto ofzo via Wageningen?
Ik zit in Best. En vroeg is geen probleem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In de omgeving wel ja. Ik zou dat wel kunnen doen wellicht alleen ALS ik ga dan rij ik wel vroeg aan.
Het is nog lang niet de 25e, geduld man.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
Niemand met wie ik mee kan met de auto ofzo via Wageningen?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je met de auto gaat he, kan ik dan meerijden?
Nice. Eindelijk kans om stiekem in je kont te knijpen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik sta op de lijst dus ja.
top manquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tuurlijk.
[..]
Nice. Eindelijk kans om stiekem in je kont te knijpen.
Dan krijg je een boze Snuf achter je aan denk ik. ( hoop ik )quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nice. Eindelijk kans om stiekem in je kont te knijpen.
Nicequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zal eens serieus overwegen om te gaan. Lijkt me tof enz
Ik kan dan helaas niet lang blijven vanwege verjaardag, maar dan heb ik wel al jullie snotneuzen weer eens ff gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan krijg je een boze Snuf achter je aan denk ik. ( hoop ik )
[..]
Nice
Nee want ik blijf sowieso en neem Silk mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Of je rijd met mij mee alleen dan is geen vervoer terug voor je
Allrightquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee want ik blijf sowieso en neem Silk mee.
Ik presenteer hem mijn vuist, geef hem die boks en zal (hoop ik) zeggen van "Man, die heeft een goede kont".quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan krijg je een boze Snuf achter je aan denk ik. ( hoop ik )
[..]
Nice
Hoe kom je daar eigenlijk bijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik presenteer hem mijn vuist, geef hem die boks en zal (hoop ik) zeggen van "Man, die heeft een goede kont".
BBQ je wel mee?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kan dan helaas niet lang blijven vanwege verjaardag, maar dan heb ik wel al jullie snotneuzen weer eens ff gezien.
Heeequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:03 schreef Ezechielk het volgende:
Aight. Pilsen met Patje en Mono. Dit gaat een goede worden, wat ik je brom.
Vandaar de "(hoop ik)" ook hè. Anders zeg ik iets van "Nou, daar mag wel een pondje vanaf" of "Die mag wel een hamburgertje meer eten".quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe kom je daar eigenlijk bijwie weet heb ik dat wel helemaal niet.
quote:
Omg dat zeg je toch niet. Dat zou eerder steven zeggenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vandaar de "(hoop ik)" ook hè. Anders zeg ik iets van "Nou, daar mag wel een pondje vanaf" of "Die mag wel een hamburgertje meer eten".
Tegen etenstijd gok ik? Dus je kan wel een hamburgertje mee eten ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moet rond half 7 ofzo wel echt weer weg dus weet niet hoelaat bbq is?
Cadeautjes voor?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:05 schreef SiIk het volgende:
Ik kom alleen als jullie cadeautjes meenemen. En ik moet zondag weer een beetje optijd thuis zijn
Ik zeg wat ik denk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omg dat zeg je toch niet. Dat zou eerder steven zeggen
Ja doe ik dat wel, heb ik tevens ook gegeten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tegen etenstijd gok ik? Dus je kan wel een hamburgertje mee eten ofzo.
Staat alleen in de tt hoor, meer nietquote:
Voor mijn verjaardag natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Cadeautjes voor?
edit; hoe zit het met die wc bril?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gvd, Ik keek met mijn zwakbegaafde 3e oog, mijn nederige excuses.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Staat alleen in de tt hoor, meer niet
Ohh, ik verzin wel wat leuks.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Voor mijn verjaardag natuurlijk.
Ja die ligt nog in Rotterdam, ik dacht kan ik mooi de 25ste ophalen, maar dit feestje is natuurlijk in Lelystad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ja ik weet jammerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou voor mij een vreselijke omweg zijn.
Owjaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is nog lang niet de 25e, geduld man.
DV, is dat niet ongelooflijk kut, zo'n Rotterdam-Groningen relatie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ohh, ik verzin wel wat leuks.
Misschien is mono of snuf wel zo vriendelijk om 'm mee te slepen.
Alles heeft z'n nadelen en voordelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
DV, is dat niet ongelooflijk kut, zo'n Rotterdam-Groningen relatie?
Wanneer je elkaar echt leuk vind, dan maakt dat niks meer uit. ik spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
DV, is dat niet ongelooflijk kut, zo'n Rotterdam-Groningen relatie?
Toen ik nog in Deurne woonde had ik een chick uit Knegsel, ik vond dat al kut. Eerst een kwartier met de trein, dan een 25 minuten met de bus, en dan was ik pas in Steensel. Moest ik nog 2km lopen naar dat gehucht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer je elkaar echt leuk vind, dan maakt dat niks meer uit. ik spreek uit ervaring
Ik snap je gevoel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Toen ik nog in Deurne woonde had ik een chick uit Knegsel, ik vond dat al kut. Eerst een kwartier met de trein, dan een 25 minuten met de bus, en dan was ik pas in Steensel. Moest ik nog 2km lopen naar dat gehucht.
Lijkt me wel ongelooflijk kut dat je elkander niet vlug even kunt zien op een donderdagavond. (haha skype.. je snapt het.)
Wat? hoe kan je dorp nou geen busstop hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Toen ik nog in Deurne woonde had ik een chick uit Knegsel, ik vond dat al kut. Eerst een kwartier met de trein, dan een 25 minuten met de bus, en dan was ik pas in Steensel. Moest ik nog 2km lopen naar dat gehucht.
Lijkt me wel ongelooflijk kut dat je elkander niet vlug even kunt zien op een donderdagavond. (haha skype.. je snapt het.)
Knegsel. Het klinkt klein, het is klein, het blijft klein.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat? hoe kan je dorp nou geen busstop hebben
Ja het enige nadeel is dat je niet even snel naar elkaar toe kan fietsen. Maarja, die opgehoopte seksuele frustratie komt er allemaal weer uit als je eenmaal weer bij elkaar bent. [ afbeelding ]
Nee hoor, ik join ze gewoon. Krijgen ze beide mijn piemel in de ster.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Knegsel. Het klinkt klein, het is klein, het blijft klein.
En doe maar niet op de meet, straks wordt mono nog jaloers.
Steensel, dat is serieus bij mij om de hoek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Veldhoven, monsieur?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Steensel, dat is serieus bij mij om de hoek.
Oja, ik sta op de misschien-lijst, maar het gaat em niet worden. Ik heb die week tentamens en ik begin de maandag erna aan m'n stage. Wil dat weekend wel een beetje vrijhouden.
IK ZIT IN RESTAURANT MET WIFI EN IK KNAL EFFE IN DEZE TOPIC. VERDER NIET OP DIT AUTISTENFORUM POSTEN.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
GA VAN JE MOBIEL AF EN GENIETEN VAN KROATIE
Oh dan maak ik meteen van deze gelegenheid gebruik zodat ik niet hoef te smsen. Als je wilt overnachten bij Mono neem ik aan dat we of een tent en/of luchtbedden en dekbed mee moeten nemen voor binnen of buiten. Wil je dat meeslepen in de trein?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK ZIT IN RESTAURANT MET WIFI EN IK KNAL EFFE IN DEZE TOPIC. VERDER NIET OP DIT AUTISTENFORUM POSTEN.
Chick, ik spreek je als ik terugben in de mooiste stad van Europa.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh dan maak ik meteen van deze gelegenheid gebruik zodat ik niet hoef te smsen. Als je wilt overnachten bij Mono neem ik aan dat we of een tent en/of luchtbedden en dekbed mee moeten nemen voor binnen of buiten. Wil je dat meeslepen in de trein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Chick, ik spreek je als ik terugben in de mooiste stad van Europa.OkeokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was gewoon nieuwsgierig.
Eet smakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |