SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ja ik weet jammerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou voor mij een vreselijke omweg zijn.
Owjaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is nog lang niet de 25e, geduld man.
DV, is dat niet ongelooflijk kut, zo'n Rotterdam-Groningen relatie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ohh, ik verzin wel wat leuks.
Misschien is mono of snuf wel zo vriendelijk om 'm mee te slepen.
Alles heeft z'n nadelen en voordelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
DV, is dat niet ongelooflijk kut, zo'n Rotterdam-Groningen relatie?
Wanneer je elkaar echt leuk vind, dan maakt dat niks meer uit. ik spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
DV, is dat niet ongelooflijk kut, zo'n Rotterdam-Groningen relatie?
Toen ik nog in Deurne woonde had ik een chick uit Knegsel, ik vond dat al kut. Eerst een kwartier met de trein, dan een 25 minuten met de bus, en dan was ik pas in Steensel. Moest ik nog 2km lopen naar dat gehucht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer je elkaar echt leuk vind, dan maakt dat niks meer uit. ik spreek uit ervaring
Ik snap je gevoel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Toen ik nog in Deurne woonde had ik een chick uit Knegsel, ik vond dat al kut. Eerst een kwartier met de trein, dan een 25 minuten met de bus, en dan was ik pas in Steensel. Moest ik nog 2km lopen naar dat gehucht.
Lijkt me wel ongelooflijk kut dat je elkander niet vlug even kunt zien op een donderdagavond. (haha skype.. je snapt het.)
Wat? hoe kan je dorp nou geen busstop hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Toen ik nog in Deurne woonde had ik een chick uit Knegsel, ik vond dat al kut. Eerst een kwartier met de trein, dan een 25 minuten met de bus, en dan was ik pas in Steensel. Moest ik nog 2km lopen naar dat gehucht.
Lijkt me wel ongelooflijk kut dat je elkander niet vlug even kunt zien op een donderdagavond. (haha skype.. je snapt het.)
Knegsel. Het klinkt klein, het is klein, het blijft klein.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat? hoe kan je dorp nou geen busstop hebben
Ja het enige nadeel is dat je niet even snel naar elkaar toe kan fietsen. Maarja, die opgehoopte seksuele frustratie komt er allemaal weer uit als je eenmaal weer bij elkaar bent. [ afbeelding ]
Nee hoor, ik join ze gewoon. Krijgen ze beide mijn piemel in de ster.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Knegsel. Het klinkt klein, het is klein, het blijft klein.
En doe maar niet op de meet, straks wordt mono nog jaloers.
Steensel, dat is serieus bij mij om de hoek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Veldhoven, monsieur?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Steensel, dat is serieus bij mij om de hoek.
Oja, ik sta op de misschien-lijst, maar het gaat em niet worden. Ik heb die week tentamens en ik begin de maandag erna aan m'n stage. Wil dat weekend wel een beetje vrijhouden.
IK ZIT IN RESTAURANT MET WIFI EN IK KNAL EFFE IN DEZE TOPIC. VERDER NIET OP DIT AUTISTENFORUM POSTEN.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
GA VAN JE MOBIEL AF EN GENIETEN VAN KROATIE
Oh dan maak ik meteen van deze gelegenheid gebruik zodat ik niet hoef te smsen. Als je wilt overnachten bij Mono neem ik aan dat we of een tent en/of luchtbedden en dekbed mee moeten nemen voor binnen of buiten. Wil je dat meeslepen in de trein?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK ZIT IN RESTAURANT MET WIFI EN IK KNAL EFFE IN DEZE TOPIC. VERDER NIET OP DIT AUTISTENFORUM POSTEN.
Chick, ik spreek je als ik terugben in de mooiste stad van Europa.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh dan maak ik meteen van deze gelegenheid gebruik zodat ik niet hoef te smsen. Als je wilt overnachten bij Mono neem ik aan dat we of een tent en/of luchtbedden en dekbed mee moeten nemen voor binnen of buiten. Wil je dat meeslepen in de trein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Chick, ik spreek je als ik terugben in de mooiste stad van Europa.OkeokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was gewoon nieuwsgierig.
Eet smakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |