Snap ik idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Hier betaal ik ¤400,- p/m en dat is inclusief avondeten, gebruik van water/gas/licht/internet/televisie en daar zit ook mijn verzekering in.
Als ik het geld had, dan was ik het huis ook uit gegaan.
Maar daar gaat dus al mijn geld naartoe en ik heb geen fulltime baan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh ja dan snap ik het wel een beetje, al vind ik 400 best veel
Ik ga verhuizen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Snap ik idd.
Wat dat betreft is Zweden veel goedkoper.
mijn ouders zitten op de benedenverdieping van een huis, electra + water + internet inbegrepen ( geen gas, kennen ze hier niet) voor 300 euro per maand.
tsjaa vind het rappen grappig:) en zelfs slecht voor mensen die niet kunnen rappen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:39 schreef Ampere het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen humor zeg ik dan maar
quote:
Tabak niet, drank welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef Monopoly het volgende:
Tabak en drank zijn wel weer duur in Zweden, dus dat heft elkaar weer op.
Je kan best wat voor ¤350,- krijgen. Wel kaal maar als je fulltime baan hebt is de rest ook wel te betalen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef Snowbells het volgende:
400 is best weinig hoor. Laatste tijd is alles 550/600, kale huur.
Inderdaad en dan ligt het er nog aan waar je zit, het zuiden is goedkoper dan de Randstad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef Snowbells het volgende:
400 is best weinig hoor. Laatste tijd is alles 550/600, kale huur.
Dat heb ik dan nog niet snel gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kan best wat voor ¤350,- krijgen. Wel kaal maar als je fulltime baan hebt is de rest ook wel te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |