Maar daar gaat dus al mijn geld naartoe en ik heb geen fulltime baan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh ja dan snap ik het wel een beetje, al vind ik 400 best veel
Ik ga verhuizen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Snap ik idd.
Wat dat betreft is Zweden veel goedkoper.
mijn ouders zitten op de benedenverdieping van een huis, electra + water + internet inbegrepen ( geen gas, kennen ze hier niet) voor 300 euro per maand.
tsjaa vind het rappen grappig:) en zelfs slecht voor mensen die niet kunnen rappen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:39 schreef Ampere het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen humor zeg ik dan maar
quote:
Tabak niet, drank welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef Monopoly het volgende:
Tabak en drank zijn wel weer duur in Zweden, dus dat heft elkaar weer op.
Je kan best wat voor ¤350,- krijgen. Wel kaal maar als je fulltime baan hebt is de rest ook wel te betalen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef Snowbells het volgende:
400 is best weinig hoor. Laatste tijd is alles 550/600, kale huur.
Inderdaad en dan ligt het er nog aan waar je zit, het zuiden is goedkoper dan de Randstad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef Snowbells het volgende:
400 is best weinig hoor. Laatste tijd is alles 550/600, kale huur.
Dat heb ik dan nog niet snel gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kan best wat voor ¤350,- krijgen. Wel kaal maar als je fulltime baan hebt is de rest ook wel te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |