Ja he. Gelukkig spreken ze in Leeuwarden gewoon normaal Nederlands.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Reisje naar het buitenland, leuk.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef Snowbells het volgende:
Is wiskunde trouwens verplicht op vmbo? Want ik heb het niet gekozen en het staat op mijn cijferlijst.......
Ja en het bier wordt ook duurder binnenkortquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ach, ze moeten ergens de crisis van betalen he
Inderdaad, daar zeggen ze gewoon 'patat'.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja he. Gelukkig spreken ze in Leeuwarden gewoon normaal Nederlands.
Waarom doe je vmbo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef Snowbells het volgende:
Is wiskunde trouwens verplicht op vmbo? Want ik heb het niet gekozen en het staat op mijn cijferlijst.......
vmboquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja en het bier wordt ook duurder binnenkort
Echt waar. Je kunt nooit te vroeg zijn. Mijn zus schreef zich op haar 16e in en toen ze voor het eerst op een huis reageerde toen ze 22 was, kreeg ze het huis meteen ondanks dat er heel veel mensen naar keken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar mijn eindexamen halen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, daar zeggen ze gewoon 'patat'.
Kwam dat niet door tekorten aan grondstoffen ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja en het bier wordt ook duurder binnenkort
Morgen ga ik vrij vragen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
jij gaat zeker weten? mooi
Ach, iedereen buiten Brabant, Limburg, Zeeland en België snappen gewoon niet waar het over gaat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, daar zeggen ze gewoon 'patat'.
Friet is mijn lust en mijn lever.quote:
idd je maakt je niet populair met deze postjequote:
Zou kunnen idd, maar er komt binnenkort ook een accijns + btw verhoging aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kwam dat niet door tekorten aan grondstoffen ?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:48 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
idd je maakt je niet populair met deze postje
Niks mis mee, vmbo sletten zijn lekker makkelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |