ach, ze moeten ergens de crisis van betalen hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
In NL is het nog 5,40 maar dat gaat binnenkort ook omhoog...
25 augustusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
hoe gaan wij ooit meeten als jij in zweden zit
Serieus hoe sneeler hoe beter, starks krijg je weer een zooi concurrentie, nu kun je alles nog rustig bekijken.quote:
Laat ik eerst maar mijn eindexamen halenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Serieus hoe sneeler hoe beter, starks krijg je weer een zooi concurrentie, nu kun je alles nog rustig bekijken.
Ja he. Gelukkig spreken ze in Leeuwarden gewoon normaal Nederlands.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Reisje naar het buitenland, leuk.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef Snowbells het volgende:
Is wiskunde trouwens verplicht op vmbo? Want ik heb het niet gekozen en het staat op mijn cijferlijst.......
Ja en het bier wordt ook duurder binnenkortquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ach, ze moeten ergens de crisis van betalen he
Inderdaad, daar zeggen ze gewoon 'patat'.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja he. Gelukkig spreken ze in Leeuwarden gewoon normaal Nederlands.
Waarom doe je vmbo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef Snowbells het volgende:
Is wiskunde trouwens verplicht op vmbo? Want ik heb het niet gekozen en het staat op mijn cijferlijst.......
vmboquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja en het bier wordt ook duurder binnenkort
Echt waar. Je kunt nooit te vroeg zijn. Mijn zus schreef zich op haar 16e in en toen ze voor het eerst op een huis reageerde toen ze 22 was, kreeg ze het huis meteen ondanks dat er heel veel mensen naar keken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar mijn eindexamen halen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, daar zeggen ze gewoon 'patat'.
Kwam dat niet door tekorten aan grondstoffen ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja en het bier wordt ook duurder binnenkort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |