Als ik je elke avond een krat bier geef is dat ook goed?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kom je bij mij wonen
Is gratis je betaalt in nature
mwah, 5,50 met de laatste verhogingen dacht ik. zal wel ongeveer hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat is nog goedkoper dan in NL
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
De ASI (Algemene Slet Index) ligt nu op 2,33 voor een slet.
quote:
HALLOquote:
Ik drink nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik je elke avond een krat bier geef is dat ook goed?
Veeels te vroeg joh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Schrijf je alvast in. Scheelt later weer een hele wachtlijst.
ik ben er nogquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
hoe gaan wij ooit meeten als jij in zweden zit
In NL is het nog 5,40 maar dat gaat binnenkort ook omhoog...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mwah, 5,50 met de laatste verhogingen dacht ik. zal wel ongeveer hetzelfde zijn
De economie trekt aan dus het wordt waarschijnlijk nog volgende week 2,39 voor een slet.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
En die kost al klauwen met geld...
ach, ze moeten ergens de crisis van betalen hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
In NL is het nog 5,40 maar dat gaat binnenkort ook omhoog...
25 augustusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
hoe gaan wij ooit meeten als jij in zweden zit
Serieus hoe sneeler hoe beter, starks krijg je weer een zooi concurrentie, nu kun je alles nog rustig bekijken.quote:
Laat ik eerst maar mijn eindexamen halenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Serieus hoe sneeler hoe beter, starks krijg je weer een zooi concurrentie, nu kun je alles nog rustig bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |