quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niks mis mee, vmbo sletten zijn lekker makkelijk.
Ik heb vmbo gedaan en ben met zesjes geslaagd. Ik had ook havo kunnen doen maar dan had ik nog meer huiswerk wat ik uiteindelijk niet zou maken. Dat is het enige waar het om gaat. Huiswerk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:48 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
idd je maakt je niet populair met deze postje
Totdat er een keer een vent onder zit...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef Plastic_zak het volgende:
als ik een vrouw met een boerka zie trek ik dat ding altijd van d'r kop
Ja, hoe kom je hier nou weer bij. Op havo en vwo zijn sletten net zo makkelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niks mis mee, vmbo sletten zijn lekker makkelijk.
Praat voor jezelf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef wietparkiet het volgende:
Ja inderdaad, al die vooroordelen over de nickelson jas en bb van snowbells hebben niks met haar niveau te maken
Ik wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef ChesterPerry het volgende:
Man de meeste van jullie hebben nog nooit een vrouw met een boerka irl gezien
Weet niet, heb nog nooit een slet gehadquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, hoe kom je hier nou weer bij. Op havo en vwo zijn sletten net zo makkelijk.
Zuid-holland. Zoetemeer. Rokkeveen. Juweellaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
uit welke regio kom jij trouwens?
kusjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef heloef het volgende:
P_z_______________________________________________________________________________!
Ziba weet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, hoe kom je hier nou weer bij. Op havo en vwo zijn sletten net zo makkelijk.
Neinquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
3 dates, dan eentje bij kaarslicht en dan nakken toch?
wat voor opleiding/werk doe je nu dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb vmbo gedaan en ben met zesjes geslaagd. Ik had ook havo kunnen doen maar dan had ik nog meer huiswerk wat ik uiteindelijk niet zou maken. Dat is het enige waar het om gaat. Huiswerk.
Dat zeggen ze allemaal. Ik doe/heb vmbo gedaan maar ik had havo gekund want.. Nou, blijkbaar niet, anders deed je het wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb vmbo gedaan en ben met zesjes geslaagd. Ik had ook havo kunnen doen maar dan had ik nog meer huiswerk wat ik uiteindelijk niet zou maken. Dat is het enige waar het om gaat. Huiswerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |