Ziba weet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, hoe kom je hier nou weer bij. Op havo en vwo zijn sletten net zo makkelijk.
Neinquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
3 dates, dan eentje bij kaarslicht en dan nakken toch?
wat voor opleiding/werk doe je nu dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb vmbo gedaan en ben met zesjes geslaagd. Ik had ook havo kunnen doen maar dan had ik nog meer huiswerk wat ik uiteindelijk niet zou maken. Dat is het enige waar het om gaat. Huiswerk.
Dat zeggen ze allemaal. Ik doe/heb vmbo gedaan maar ik had havo gekund want.. Nou, blijkbaar niet, anders deed je het wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb vmbo gedaan en ben met zesjes geslaagd. Ik had ook havo kunnen doen maar dan had ik nog meer huiswerk wat ik uiteindelijk niet zou maken. Dat is het enige waar het om gaat. Huiswerk.
Vader!quote:
9gagquote:
oquote:
true story dit, op vmbo vond ik het nog teveel huiswerk, ben kader gaan doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had naar de havo gekund, maar ik deed het niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Ik doe/heb vmbo gedaan maar ik had havo gekund want.. Nou, blijkbaar niet, anders deed je het wel.
Ik werk bij de BCC als verkoopadviseur. Beter dan de meeste mensen van 20 die havo of vwo doen en bij de Albert Heijn werken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wat voor opleiding/werk doe je nu dan?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had naar de havo gekund, maar ik deed het niet.
ga jij met ov naar de meet denk je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zuid-holland. Zoetemeer. Rokkeveen. Juweellaan.
dat soort smoesje kan k niet hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had naar de havo gekund, maar ik deed het niet.
neuh ben gewooon een vakkenvullerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nee dat is een voorraad manager...
Gymnasium.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef gogosweden het volgende:
Ik zit op het gymnasium
wie wil me aanraken?
Nerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef gogosweden het volgende:
Ik zit op het gymnasium
wie wil me aanraken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |