Gewoon ergens zo'n wijkje in rijden is makkelijker denk ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef Fuszy het volgende:
P+R slinge is het makkelijkste parkeren om naar de kuip te reizen? of zijn er betere alternatieven?
Weet niet hoe het zit met die parkeerkaarten bij de kuip en de bereikbaarheid van die plaatsen.
Ben nog nooit met de auto richting rotterdam gereden. Ik kom overigens vanuit het zuiden.
Ik had verkeerd gekekenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon ergens zo'n wijkje in rijden is makkelijker denk ikHebben er hier vast wel tips voor. Van Slinge naar De Kuip is niet echt handig volgens mij.
Gewoon bij dat industrieterrein neerzetten tegenover de Kuip. Als je een beetje vroeg bent kan je hem ook nog eens prima kwijt (ook met wegrijden).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had verkeerd gekeken. Ik dacht dat er een rechtstreekse tramlijn lag, maar dat was dus niet het geval. Je moet dat 2 á 3 keer overstappen.
Als ik gewoon fatsoenlijk kan parkeren bij de kuip wil ik dat best proberen, maar weet niet of die parkeerkaarten nog beschikbaar zijn.
Valt de laatste tijd tegen. Dan moet je echt max 1,5 uur vantevoren daar zijn. Het wordt steeds vroeger druk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon bij dat industrieterrein neerzetten tegenover de Kuip. Als je een beetje vroeg bent kan je hem ook nog eens prima kwijt (ook met wegrijden).
Minimaal anderhalf ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Valt de laatste tijd tegen. Dan moet je echt max 1,5 uur vantevoren daar zijn. Het wordt steeds vroeger druk.
Als je hem daar bij het industrieterrein zet ben je toch wel even bezig om de snelweg op te rijden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Minimaal anderhalf ja.![]()
Maar dat lukt mij altijd wel ruim als ik vanuit het oosten kom.
Meest relaxte is als die sportvelden daar nog niet afgesloten zijn, dan rij je binnen een paar seconden de snelweg op.
Klikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Als je hem daar bij het industrieterrein zet ben je toch wel even bezig om de snelweg op te rijden?
Ja, ik ken het. Vanaf daar is het trouwens 5 minuten lopen naar de parkeerplaatsen bij de Brienenoord. Dat parkeerterreintje daar staat echt binnen no-time vol. Als je helemaal bij de Sligro staat duurt het wel lang om de snelweg op te gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Klik
Als je hem hier bij die sportclub neerzet niet. Maar dan moet je er nog voor de politie zijn.
Maar hoe dichter je hier bij staat hoe sneller je wegkomt natuurlijk. Uiteindelijk komt alles op dit punt uit.
Zeker, dat is bijna niet te doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, ik ken het. Vanaf daar is het trouwens 5 minuten lopen naar de parkeerplaatsen bij de Brienenoord. Dat parkeerterreintje daar staat echt binnen no-time vol. Als je helemaal bij de Sligro staat duurt het wel lang om de snelweg op te gaan.
Aah, dan moet je jong zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:56 schreef Euribob het volgende:
Zowaar mijn eerste CL wedstrijd van Feijenoord in de Kuip.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:32 schreef Cara het volgende:
had iemand ergens dat filmpje van dat losgaande uitvak
Ervaring hadden we ook hard nodig toen de Kaay/Lucius/de Cler kwamen..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:07 schreef TC03 het volgende:
Weet niet precies wat ik er van moet denken, maar het is wel duidelijk dat wat ervaring ons elftal goed zal doen.
Toen waren dat in 1 klap een handvol van dat soort spelers.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ervaring hadden we ook hard nodig toen de Kaay/Lucius/de Cler kwamen..
Voor het monsterlijke salaris dat Mathijsen moet gaan verdienen is dat een extreem groot risico. Of ben je onze huidige financiële situatie vergeten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:23 schreef elCholo het volgende:
[..]
Toen waren dat in 1 klap een handvol van dat soort spelers.
Nu praat je over 1 speler. Niet echt een risico lijkt me.
Je zou met Mathijssen 2 vliegen in 1 klap vangen: de gewenste ervaring en Nelom weer op de bank!
3 jaar en "salaris moet passen bij zijn status als oranje international"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor het monsterlijke salaris dat Mathijsen moet gaan verdienen is dat een extreem groot risico. Of ben je onze huidige financiële situatie vergeten?
Ja, er is ruimte in de salaris begroting, maar met een international moet je eenmaal diep in de buidel tasten. En mijn post hierboven laat zien dat ie zelfs met 50% korting nog een giga salaris pakt.
Ik ben gewoon zeer sceptisch omdat ik Mathijsen A helemaal niet zo goed vind, en B ik het een veels te hoge salaris speler zou zijn voor Feyenoord.
Daarom wmb out of the question. Het is gewoon een onverantwoord risico. Daar komt bij dat ie ook tijdens het EK geblesseerd was. Hoe een groot risico wil je lopen, straks houdt ie voor 1,25m (er van uitgaande dat ie bereid is zijn salaris te halveren) de bank 4 maanden warmquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3 jaar en "salaris moet passen bij zijn status als oranje international"
Een 3 jarig contract is al 10 bruggen te ver..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Geel zou echt niet te ver gaan wat binnen Feyenoord-kernen op dit moment niet kan, ben ik gewoon weg van overtuigd. Zeker niet omdat het niet een Messi is.
Verder sta ik wel positief tegenover zijn komst, een bak ervaring en voor Eredivisie-begrippen gewoon een goede verdediger.
Ik opteer ook liever een twee-jarig contract, maar als het een drie-jarig contract wordt brengt het alweer meer risico met zich mee, of er moeten weer bepaald voorwaarden onder zitten en al wel niet meer. Zolang de Telegraaf dat roept trek ik daar nog echt geen vaste conclusies uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een 3 jarig contract is al 10 bruggen te ver..
Jazekerquote:
Zou natuurlijk ook heel gek zijn als het hem niet zou interesserenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Jazekerfoto bij een klein artikel in de Telegraaf - dat hij uit z'n dak ging in Birmingham bij de goal van Schaken. Toch mooi vind ik dat.
Volgens mij interesseert het 90% van de voetballers inderdaad helemaal niks als ze bij een nieuwe club spelen..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou natuurlijk ook heel gek zijn als het hem niet zou interesseren
Voor normale mensen wel ja, maar voetballers...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou natuurlijk ook heel gek zijn als het hem niet zou interesseren
Aldus onze Lexquote:Het is beter voor Feyenoord dat het wegblijft uit de Champions League
Opnieuw hult Feyenoord zich in een vrij dichte mist. Ook een jaar geleden doolde het rond in dezelfde situatie. Niemand had enig idee waartoe de Rotterdammers in staat zouden zijn in de Eredivisie. Als trainer had Ronald Koeman nog wel wat tijd nodig voor de juiste inventarisatie van de jeugdige selectie. De afloop overtrof zoals bekend alle verwachtingen. Als tweede verraste Feyenoord vriend en vijand. Met als beloning kwalificatie voor het zo lucratieve toernooi om de Champions League. Collega’s kozen prompt Koeman als trainer van het seizoen. Op nuchtere wijze stuurde hij het jonge elftal vanaf de tiende plaats terug naar de top.
Zeker in Rotterdam hangen nog de sfeer en de geur van euforie om het ongekende succes. Maar datzelfde succes slachtofferde Feyenoord, want het verloor in amper twee maanden de complete as van de ploeg. Spits John Guidetti, de bepalende middenvelders Karim El Ahmadi en Otman Bakkal, en de leider van de achterhoede en het totale team Ron Vlaar namen afscheid van de Kuip. Feyenoord verkocht inmiddels voor 21 miljoen euro aan spelers en bevrijdde zich daarmee zo goed als geheel uit de rode cijfers. Een knappe prestatie van de directie, maar in hoeverre werkt dat nadelig door in de competitie? Een brok ervaring viel weg en dat heeft altijd effect op de toch al ongewisse toekomst.
Een eerste, zeer voorlopige indicatie gaf weliswaar hoop maar blies de nevelen zeker niet weg. De test in Oekraïne pakte qua resultaat optimistisch uit. In Kiev tegen Dynamo overtuigde Feyenoord een uur lang. Het laatste half uur zwakte evenwel het overheersende positivisme ook weer danig af. Juist dat grillige karakter kan de stuntploeg van vorig seizoen opbreken. Het kleeft opnieuw aan de ploeg uit de Kuip. Ondanks de op zich bemoedigende start is Feyenoord terug bij af. Koeman moet bouwen aan een nieuw collectief en dat vreet tijd.
De zelf ook weer opgeleefde trainer wil in principe aanvallen met drie spitsen, naar model van de Hollandse school. In Kiev prefereerde hij een tactische variant, met vier middenvelders in een zogenaamde ruit, en twee schichten op de vleugel. Uitgedokterd om Dynamo te ontregelen. Dat lukte lang, maar lijkt toch niet voor herhaling vatbaar in de return. Het systeem verbloemde tevens het gemis van een onvervalste spits. Niet voor niets tracht Feyenoord opnieuw Guidetti te huren van Manchester City. In de huidige selectie komen drie spitsen voor, maar in feite zijn ze alle drie te licht voor het hogere niveau op het Europese platform. Zelfs in de Eredivisie kan dat de kracht van de Rotterdammers op termijn ondermijnen. In eigen land heeft het trouwens weinig zin om het kunstje van Oekraïne toe te passen. De tegenstand doorziet dat al vrij snel en zal de Rotterdammers al even vlot ontwapenen.
Op PSV na hebben Ajax, AZ, sc Heerenveen, FC Twente maar ook Feyenoord veel kwaliteit ingeleverd. Koeman realiseert zich dat meer dan dat hij dat wil uiten. Logisch, want hij holt daarmee het zelfvertrouwen uit van het jonge spul. Hij is te zeer als people manager gegroeid om niet dezelfde fout te maken bij AZ, waarmee hij te kritisch omsprong. Dat bewees hij meer dan voldoende in de voorgaande competitie. Het zal een hele klus zijn om de feeststemming van het afgelopen jaar weer op te wekken. Allereerst moet Feyenoord zich nog altijd plaatsen voor de groepsfase van de Champions League. Denken dat Dynamo Kiev al onderuit ligt zou fataal zijn. En daarna volgt de echte kwalificatieronde voor de miljoenen-dans. En dan komt een nog sterkere opponent het toneel op dan de misschien wel overschatte Oekraïners.
Ook in de Eredivisie wacht Feyenoord een zwaar seizoen, in elk geval zwaarder dan een jaar terug. Het trouwe legioen put ongetwijfeld moed uit de impressie in Kiev, maar die schijn kan wel eens bedriegen. Beter dan wie ook beseft Koeman de handicap van zo’n tweede jaar in successie. Weer tweede worden, zou een nog grootsere prestatie betekenen. Maar de kans van slagen valt eerlijk gezegd te verwaarlozen. Feyenoord wil hoe dan ook bij de eerste vier eindigen. Een realistische doelstelling, wellicht al een tikje te hoog gegrepen. De klasse bij de Rotterdammers verschool zich, naast de enorme wilskracht, met name op het middenveld. Alom de ziel van een elftal. En de ziel is, met alle respect, weggesneden. PSV, Ajax, FC Twente en vermoedelijk ook AZ leunen op een sterker middenveld. Waarschijnlijk scharen ook FC Groningen en Heerenveen zich weer bij de langgerekte top. Zeker vier maar wellicht zes concurrenten zullen de tweede plaats van Feyenoord bedreigen en willen aanvallen.
Feyenoord heeft zich versterkt met Lex Immers, Ruud Vormer, John Goossens, Daryl Janmaat en de jonge Noren Harmeed Singh en Omar Elabdellaoui. Mogelijk mag Martin van Geel als TD nog wat geld besteden aan een centrale verdediger, maar dan een met een niet al te duur prijskaartje. Het is de vraag of al deze nieuwkomers het verzwakte elftal voldoende opkalefateren. Ze zullen beslist moeten wennen aan de hogere eisen bij Feyenoord. Het wordt eentonig maar ook dat slurpt tijd. En dat tikt alleen maar in het nadeel weg van de Rotterdammers. Reeds in de voorbereiding had een ijzervreter als Vormer moeite met de aansluiting, zoals ook Immers nog naarstig zoekt naar de ideale uitvoering van zijn nieuwe rol.
De club met de grootste schare van echte aanhangers hunkert naar een permanente terugkeer aan de top, een bevestiging van de wederopstanding en een herleven van de eeuwige tweestrijd met aartsrivaal Ajax. Feyenoord moet zich echter instellen op een zeer lastig seizoen, omringd met de nodige vraagtekens. Het heden is opgeklaard, maar de mist hangt nog hardnekkig over de al zo vage toekomst. Een bescheiden prognose koerst aan op hopelijk een vierde plaats in de editie van 2012/13. En vergeet de jubel uit Oekraïne. Meedoen met de Europa League levert minder geld op. Maar de groepsfase in de CL zal Feyenoord heus niet bereiken. Achteraf wellicht beter, want dat zou de opgave in de eredivisie alleen maar verlichten. De selectie van nu kan simpel niet op verschillende fronten tegelijk excelleren ...
LEX MULLER
Sportjournalist sinds mensenheugenis. Schrijft al sinds 1966 over voetbal. Bezocht WK's vanaf 1974. Werkte tot 1994 voor kranten, waaronder twintig jaar bij het Algemeen Dagblad. Switchte daarna naar de televisie, maar legt zich sinds 1 januari 2011 volledig toe op sport op internet.
Zonder te lezen, dacht ik dat Immers niet de CL in wilde.quote:
http://www.feijenoordcasuals.nl/quotes/quote-van-de-dag-91/quote:“One of the greatest footballing arenas in world football, Feyenoord’s de Kuip makes for an intimdating place for opposition players and fans alike. A temple to the working class identity of Rotterdam, it’s classed as one of the most atmospheric not just in Holland, but also Europe. Het Legioen (the Legion) are a rowdy bunch, and are renowned for their vocal backing and loyalty, and standing in ‘the Tub’ as 50,000 of them belt out their anthem, “Hand in hand, kameraden!”, is a wonderous thing. Feyenoord fans like to make it uncomfortable experience for the opposition, it can truly be; hell on earth.”
Dynamo Fanzine
QFT.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:43 schreef heiden6 het volgende:
Liever 1 jaar voor 1,25 miljoen dan drie jaar voor 9 ton. Dan zien we wel weer verder. Maar ik zou als ik 32 was niet voor minder dan twee jaar tekenen. Drie jaar is natuurlijk geen optie. Ik heb het niet zo op die voetballers die in het buitenland blijven tot ze het niveau niet meer aankunnen, en dan nog wel een hoog salaris willen hebben. Premier League-salarissen krijg je in de Premier League, meneer Landzaat. Zo'n gevoel krijg ik hier ook een beetje bij. Het kan me niet schelen hoe veel je hiervoor wel niet hebt verdiend, als je graag naar Feyenoord wil, dan ben je welkom en dan krijg je een eredivisiesalaris. En als je per sé elke Euro er tot de laatste snik uit wil persen dan ga je maar naar Anzhi of naar Qatar. Graag of niet.
Wat moet zijn zaakwaarnemer dán zeggen in dit stadium? "Joris wil graag voor 20% van zijn huidige salaris bij Feyenoord komen voetballen, en hij snapt dat de club het eerst eens een jaartje wil aanzien of hij nog wel goed genoeg is?"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3 jaar en "salaris moet passen bij zijn status als oranje international"
"Ja, en hij verkiest dan wel Feyenoord boven Ajax, ondanks dat hij daar ook in de basis staat, groepsfase CL kan spelen, en wel prima kan verdienen, maar ja, MvG was wel op zijn bruiloft he"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat moet zijn zaakwaarnemer dán zeggen in dit stadium? "Joris wil graag voor 20% van zijn huidige salaris bij Feyenoord komen voetballen, en hij snapt dat de club het eerst eens een jaartje wil aanzien of hij nog wel goed genoeg is?"
True, maar daarom is het nog wel een debiele opmerking. Sowieso over z'n status als oranje international beginnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat moet zijn zaakwaarnemer dán zeggen in dit stadium? "Joris wil graag voor 20% van zijn huidige salaris bij Feyenoord komen voetballen, en hij snapt dat de club het eerst eens een jaartje wil aanzien of hij nog wel goed genoeg is?"
Volgens mij was ie geblesseerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
True, maar daarom is het nog wel een debiele opmerking. Sowieso over z'n status als oranje international beginnenDie is op dit moment: "door 100 miljoen mensen hopeloos zien falen op het EK."
Het EK verliep teleurstellend, dat betekent niet dat de 80 interlands van Matthijsen nu ineens geen marktwaarde meer hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
True, maar daarom is het nog wel een debiele opmerking. Sowieso over z'n status als oranje international beginnenDie is op dit moment: "door 100 miljoen mensen hopeloos zien falen op het EK."
Snel ergens een contract tekenen tussen het moment dat je bij de voorselectie zit en het moment dat je afvalt, en dan roepen dat je international bent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij gaat minder verdienen bij Feyenoord omdat hij hier een langer contract kan tekenen. Bij Ajax zou hij maar 1 jarig contract tekenen, net zoals bij iedere andere club.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Het EK verliep teleurstellend, dat betekent niet dat de 80 interlands van Matthijsen nu ineens geen marktwaarde meer hebben.
Begrijp me goed, ik ben er ook niet voor om hem koste wat het kost binnen te halen. Maar om het nou een zaakwaarnemer kwalijk te gaan nemen dat hij de pluspunten van zijn speler gebruikt bij een mogelijke transfer, dat gaat wel erg ver.
Als ik dat stuk in de telegraaf zo lees, is Mattijssen best bereid om in te leveren, en zelfs om minder te gaan verdienen dan hij bij het voor de CL geplaatste ajax kan. "Hij wil naar Feyenoord" staat er. Joris snapt echt wel dat hij hier geen 2 mln per jaar gaat pakken.
Zo zijn er nog wel een paar spelers binnen oranje die ik zwaar kut vond op het EK maar best bij Feyenoord mogen komen ballen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:40 schreef Celeritas het volgende:
Ik vond Matthijssen toch een partij kut op het ek. Naar als 'ie goedkoop is, weinig problemen mee.
Wil ajax hem slechts een 1-jarig contract aanbieden? Bron?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij gaat minder verdienen bij Feyenoord omdat hij hier een langer contract kan tekenen. Bij Ajax zou hij maar 1 jarig contract tekenen, net zoals bij iedere andere club.
Heerlijk! Laat iedereen ons maar weer lekker onderschattenquote:
Hij staat bij Ajax op de lijst (zoals wij allemaal heb ik het idee)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil ajax hem slechts een 1-jarig contract aanbieden? Bron?
Die kan ik niet meer vinden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil ajax hem slechts een 1-jarig contract aanbieden? Bron?
Ja dahag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die kan ik niet meer vinden.
Vriendschap in het voetbal is net zo'n wassen neus als 'clubliefde' bij de meeste spelersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die kan ik niet meer vinden.
Maar logisch redeneren kom je daar ook al op uit. Ajax kan hem in alles meer bieden dan wij, behalve contractduur (al kunnen ze dat ook wel, maar hebben ze zelf ook niet al te beste ervaringen mee). Dat vrolijke gedoe tussen hem en van Geel geloof ik niet in.
Mathijsen is echt goed om er bij te hebben man. Is ervaren en voor eredivisie begrippen is hij nog steeds een goede verdediger. Daar komt nog weer bij dat de Vrij, BMI, Ramsteijn, Schenkeveld, Kongolo veel kunnen leren van een verdediger die tegen spitsjes als Klose, Gomez, Toni, Falcao, Ronaldo en Messi heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:54 schreef Maraten het volgende:
Denk niet dat wij Mathijsen echt nodig hebben, liever een ervaren LB, maarja waar vind je die nog? Is Martintje niet op de bruiloft van Poulsen geweest ofzo?
En voor de wedstrijd, hebben we al sovjetliedjes en Stalinn spandoeken?
Büttner zal wel voor een zacht prijisje weg mogen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:54 schreef Maraten het volgende:
Denk niet dat wij Mathijsen echt nodig hebben, liever een ervaren LB, maarja waar vind je die nog? Is Martintje niet op de bruiloft van Poulsen geweest ofzo?
Heb je ook gezien hoe hij dat deed?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mathijsen is echt goed om er bij te hebben man. Is ervaren en voor eredivisie begrippen is hij nog steeds een goede verdediger. Daar komt nog weer bij dat de Vrij, BMI, Ramsteijn, Schenkeveld, Kongolo veel kunnen leren van een verdediger die tegen spitsjes als Klose, Gomez, Toni, Falcao, Ronaldo en Messi heeft gespeeld.
Als Mathijsen komt gaat BMi weer terug naar de backpositie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:54 schreef Maraten het volgende:
Tot een jaar of 2 geleden bleef hij in de Bundesliga makkelijk overeind hoor, zijn grootste nadeel is zijn snelheid. Dit kan bij ons perfect gecorrigeerd worden met de snelheid van BMI en de Vrij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je ook gezien hoe hij dat deed?
En zoals al eerder gezegd, ervaren is overrated. Top 3 verdedigingen waren allemaal jonge spelers.
Zou ik niet doen als je internet hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, denk je dat ik iedere krantenknipseltje bewaar ofzo?
Ik denk ook dat het nu nog wel zou kunnen, maar hoe is hij over 3 seizoenen? Ben bang dat er dan weinig van over is en zit je met je 35 jarige grootverdiener.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tot een jaar of 2 geleden bleef hij in de Bundesliga makkelijk overeind hoor, zijn grootste nadeel is zijn snelheid. Dit kan bij ons perfect gecorrigeerd worden met de snelheid van BMI en de Vrij.
Tuurlijk is ervaring belangrijk, maar moet dan ten kosten gaan van BMI en De Vrij? We hebben, voor Eredivisiebegrippen al 2 prima CV's. Moeten we er dan "voor de ervaring" een bijhalen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mathijsen is echt goed om er bij te hebben man. Is ervaren en voor eredivisie begrippen is hij nog steeds een goede verdediger. Daar komt nog weer bij dat de Vrij, BMI, Ramsteijn, Schenkeveld, Kongolo veel kunnen leren van een verdediger die tegen spitsjes als Klose, Gomez, Toni, Falcao, Ronaldo en Messi heeft gespeeld.
Er is nog niks bekend over zijn contract en de duur daarvan, dus dat is louter speculatiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het nu nog wel zou kunnen, maar hoe is hij over 3 seizoenen? Ben bang dat er dan weinig van over is en zit je met je 35 jarige grootverdiener.
Sowieso zijn dat soort contracten bijna de ondergang geworden van Feyenoord en ben je eindelijk beetje uit de shit aan het raken begin je weer overnieuw
Neem nou maar van mij aan dat het minstens 3 jaar zal worden. Anders neem ik een Mathijssen UIquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Er is nog niks bekend over zijn contract en de duur daarvan, dus dat is louter speculatie
Dat zeg ik niet. We hebben gewoon een extra verdediger nodig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef Maraten het volgende:
[..]
Tuurlijk is ervaring belangrijk, maar moet dan ten kosten gaan van BMI en De Vrij? We hebben, voor Eredivisiebegrippen al 2 prima CV's. Moeten we er dan "voor de ervaring" een bijhalen?
in hoeverre gaat dit ten koste van BMI en de Vrij als BMI op links duikt en de Vrij bakken aan begeleiding krijgt van Mathijsen? Ik ben absoluut geen voorstander van 3 jaar contract en een vorstelijk salaris maar heb je er al eens over na gedacht bij het minste blessuregeval? De vrij valt een weekje geblesseerd uit en BMI heeft net zn schorsing, what de fuck wil je gaan doen dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef Maraten het volgende:
[..]
Tuurlijk is ervaring belangrijk, maar moet dan ten kosten gaan van BMI en De Vrij? We hebben, voor Eredivisiebegrippen al 2 prima CV's. Moeten we er dan "voor de ervaring" een bijhalen?
Ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef Maraten het volgende:
[..]
Dit ook dus. Ik vind ook dat van Geel Schenkeveld echt een nieuw contract moet aanbieden trouwens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Cara het volgende:
[..]
in hoeverre gaat dit ten koste van BMI en de Vrij als BMI op links duikt en de Vrij bakken aan begeleiding krijgt van Mathijsen? Ik ben absoluut geen voorstander van 3 jaar contract en een vorstelijk salaris maar heb je er al eens over na gedacht bij het minste blessuregeval? De vrij valt een weekje geblesseerd uit en BMI heeft net zn schorsing, what de fuck wil je gaan doen dan?
Dat is wel waar ja, zal er ook wel een beetje dat ik nooit zo gecharmeerd van de voetballer Mathijsen ben geweest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Vooral omdat er verder helemaal geen routiniers met ervaring op hoog niveau in de selectie zitten.
En momenteel heb je echt een flink probleem in je achterhoede als De Vrij geblesseerd raakt. Da's eigenlijk een onacceptabel risico.
ik denk eigenlijk weinig mensen hier, maar ja, veel beter kunnen we niet krijgen, denk dat we zelfs heel erg tevreden mogen zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:11 schreef Maraten het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja, zal er ook wel een beetje dat ik nooit zo gecharmeerd van de voetballer Mathijsen ben geweest.
Hij heeft al gepost hier hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Happel al weer terug uit Kiev eigenlijk, gozert nog niet gezien sinds dat 'ie wegging
quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah.
Vlaar had gewoon hier moeten zijn
[ afbeelding ]
Linksbacks zijn nog schaarser dan CV's. En laten we nou net die linksback zelf in huis hebben, eigenlijk zelfs twee maar het is de vraag of Nelom het niveau wel aan kan. Mocht je Mathijsen kunnen halen dan betekend dat dat je én een (hele) goede centrale verdediger erbij hebt én je een berg ervaring erbij krijgt én jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:54 schreef Maraten het volgende:
Top 3 heb je het dan over Ajax, Feyenoord en PSV? Ajax had Ooijer en Vertongen. Feyenoord Vlaar. PSV Bouma.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je ook gezien hoe hij dat deed?
En zoals al eerder gezegd, ervaren is overrated. Top 3 verdedigingen waren allemaal jonge spelers.
Is laatst al bekend geworden dat ie weg mag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit ook dus. Ik vind ook dat van Geel Schenkeveld echt een nieuw contract moet aanbieden trouwens.
Nee, over de 3 minst gepasseerde verdedigingen. Dus Ajax, Feyenoord en AZ.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Linksbacks zijn nog schaarser dan CV's. En laten we nou net die linksback zelf in huis hebben, eigenlijk zelfs twee maar het is de vraag of Nelom het niveau wel aan kan. Mocht je Mathijsen kunnen halen dan betekend dat dat je én een (hele) goede centrale verdediger erbij hebt én je een berg ervaring erbij krijgt én je
BMI op linksback kunt laten staan waardoor je m, mocht ie zich stormachtig blijven doorontwikkelen, gezien LB's in heel Europa zeer schaar zijn voor veel geld kunt verkopen. Win-win-win dus.
Zelfs zo'n Poulsen is voor Nederlandse clubs al onhaalbaar. Zegt genoeg.
[..]
Top 3 heb je het dan over Ajax, Feyenoord en PSV? Ajax had Ooijer en Vertongen. Feyenoord Vlaar. PSV Bouma.
[..]
Is laatst al bekend geworden dat ie weg mag.
Dat bedoel ik, ik ben het daar totaal niet mee eens. Die gozert was ons grootste talent, maar door pech heeft hij weinig gespeeld. Geef die jongen een contract en laat hem hier ontwikkelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Linksbacks zijn nog schaarser dan CV's. En laten we nou net die linksback zelf in huis hebben, eigenlijk zelfs twee maar het is de vraag of Nelom het niveau wel aan kan. Mocht je Mathijsen kunnen halen dan betekend dat dat je én een (hele) goede centrale verdediger erbij hebt én je een berg ervaring erbij krijgt én je
BMI op linksback kunt laten staan waardoor je m, mocht ie zich stormachtig blijven doorontwikkelen, gezien LB's in heel Europa zeer schaar zijn voor veel geld kunt verkopen. Win-win-win dus.
Zelfs zo'n Poulsen is voor Nederlandse clubs al onhaalbaar. Zegt genoeg.
[..]
Top 3 heb je het dan over Ajax, Feyenoord en PSV? Ajax had Ooijer en Vertongen. Feyenoord Vlaar. PSV Bouma.
[..]
Is laatst al bekend geworden dat ie weg mag.
Zo onervaren is de verdediging van AZ anders niet hoor. Hebben met Marcellis, Moisander en Poulsen gewoon drie internationals rondlopen waarvan de laatste twee 20+ interlands hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, over de 3 minst gepasseerde verdedigingen. Dus Ajax, Feyenoord en AZ.
Ooijer kon je toch moeilijk 1e keus noemen.. Vlaar vind ik niet ervaren, met 8 interlands en 5 europese wedstrijden. En Bouma is dus typisch zo'n voorbeeld waarvan ik zeg wat heb je nou aan ervaring
Er zal vast wel een reden voor geweest zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik ben het daar totaal niet mee eens. Die gozert was ons grootste talent, maar door pech heeft hij weinig gespeeld. Geef die jongen een contract en laat hem hier ontwikkelen.
Dat zo'n Bouma dus is teruggehaald omdat ervaring maar er ondertussen zo weinig van kan dat je aan ervaring ook helemaal niks hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zo onervaren is de verdediging van AZ anders niet hoor. Hebben met Marcellis, Moisander en Poulsen gewoon drie internationals rondlopen waarvan de laatste twee 20+ interlands hebben.
Ooijer is dan wel geen eerste keus, maar een ervaren man hoeft ook niet altijd eerste keus te zijn om van belang te zijn. Volgens mij hebben Ajax spelers zelfs herhaaldelijk aangegeven hoe belangrijk zo'n Ooijer voor de groep was. Ik vind Vlaar dus wel ervaren. Met jarenlange Eredivisie ervaring, interlands, Europees voetbal alles wat ie heeft meegemaakt(blessures, priveprobleme) de transformatie van lang slungelig iel mannetje naar een beer van een verdediger en de ervaring die je sowieso al opdoet als je ouder word. Wat bedoel je met de opmerking over Bouma? De verdediging van PSV is nou eenmaal dra-ma-tisch. Ondanks dat Bouma er zelf ook weinig van kan wil het niet zeggen dat zijn ervaring daardoor niet meer van waarde kan zijn.
Want? Waar baseer je dat op? Als je Koeman of Van Gastel dinsdag in de basis zet zullen die waarschijnlijk ook niet meer meekunnen, maar juist hun zijn zo succesvol bij Feyenoord vanwege hun ervaring.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zo'n Bouma dus is teruggehaald omdat ervaring maar er ondertussen zo weinig van kan dat je aan ervaring ook helemaal niks hebt.
Want? Hoeveel interlands heeft De Vrij op z'n naam staan? Nog even los van het feit dat de verdedigers die vorig jaar bij AZ in de basis stonden allemaal stuk voor stuk een paar jaar ouder zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als AZ verdediging al ervaren genoemd mag worden zou je dat ook van de Vrij kunnen zeggen..
Een drie jarig contract vind ik ook aan de hoge kant. Een tweejarig contract zou ideaal zijn, of zoals ik eerder al opteerde een tweejarig met een optie voor nog een jaar. De forse salariseisen horen nou eenmaal bij het speler van het kaliber van Mathijsen. Overigens is er door het vertrek van El Ahmadi en Vlaar de nodige ruimte ontstaan. Maar een ervaren man is zo enorm broodnodig voor deze extreem jonge groep, ik heb het idee dat veel mensen dat niet echt in de gaten hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En nogmaals, een Mathijsen nu ben ik in principe niet op tegen, maar wel tegen het 3 jarige contract en de zeer waarschijnlijk, voor Feyenoord begrippen, forse salariseisen. Bovendien zou ik nog liever een nieuwe spits zien ook
Helemaal eens met je uiteenzetting.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Waar baseer je dat op? Als je Koeman of Van Gastel dinsdag in de basis zet zullen die waarschijnlijk ook niet meer meekunnen, maar juist hun zijn zo succesvol bij Feyenoord vanwege hun ervaring.
[..]
Want? Hoeveel interlands heeft De Vrij op z'n naam staan? Nog even los van het feit dat de verdedigers die vorig jaar bij AZ in de basis stonden allemaal stuk voor stuk een paar jaar ouder zijn.
[..]
Een drie jarig contract vind ik ook aan de hoge kant. Een tweejarig contract zou ideaal zijn, of zoals ik eerder al opteerde een tweejarig met een optie voor nog een jaar. De forse salariseisen horen nou eenmaal bij het speler van het kaliber van Mathijsen. Overigens is er door het vertrek van El Ahmadi en Vlaar de nodige ruimte ontstaan. Maar een ervaren man is zo enorm broodnodig voor deze extreem jonge groep, ik heb het idee dat veel mensen dat niet echt in de gaten hebben.
Dat er best een goede spits bij mag lijkt me logisch, ik denk dat iedereen het daar wel over eens is. Maar ik denk dat Van Geel daar ook wel mee bezig is. Dat hij óf stiekem er op vertrouwt dat Guidetti nog een jaar gehuurd kan worden óf dat hij achter de schermen al met een andere speler bezig is danwel die speler als tweede keus heeft mocht Guidetti toch niet komen. Overigens vind ik persoonlijk dat het probleem groter gemaakt word dan ie nu is. Ja we kunnen een echt goede spits zeker goed gebruiken, maar mocht die niet haalbaar zijn is dat m.i ook weer niet zo'n ramp.
Mathijssen en Bouma komen toch niet als coach in aanmerking? Naar mijn mening haal je een speler van dat kaliber in de 1e plaats omdat ze iets moeten toevoegen op het veld, niet omdat ze zo wijs doen in de kleedkamer. Zeker in het geval van Mathijssen als het gelijk 1 van de best verdienende spelers is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Waar baseer je dat op? Als je Koeman of Van Gastel dinsdag in de basis zet zullen die waarschijnlijk ook niet meer meekunnen, maar juist hun zijn zo succesvol bij Feyenoord vanwege hun ervaring.
[..]
Want? Hoeveel interlands heeft De Vrij op z'n naam staan? Nog even los van het feit dat de verdedigers die vorig jaar bij AZ in de basis stonden allemaal stuk voor stuk een paar jaar ouder zijn.
[..]
Een drie jarig contract vind ik ook aan de hoge kant. Een tweejarig contract zou ideaal zijn, of zoals ik eerder al opteerde een tweejarig met een optie voor nog een jaar. De forse salariseisen horen nou eenmaal bij het speler van het kaliber van Mathijsen. Overigens is er door het vertrek van El Ahmadi en Vlaar de nodige ruimte ontstaan. Maar een ervaren man is zo enorm broodnodig voor deze extreem jonge groep, ik heb het idee dat veel mensen dat niet echt in de gaten hebben.
Dat er best een goede spits bij mag lijkt me logisch, ik denk dat iedereen het daar wel over eens is. Maar ik denk dat Van Geel daar ook wel mee bezig is. Dat hij óf stiekem er op vertrouwt dat Guidetti nog een jaar gehuurd kan worden óf dat hij achter de schermen al met een andere speler bezig is danwel die speler als tweede keus heeft mocht Guidetti toch niet komen. Overigens vind ik persoonlijk dat het probleem groter gemaakt word dan ie nu is. Ja we kunnen een echt goede spits zeker goed gebruiken, maar mocht die niet haalbaar zijn is dat m.i ook weer niet zo'n ramp.
Klopt. Ik denk dan ook dat Mathijsen zeker wat toe kan voegen op het veld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mathijssen en Bouma komen toch niet als coach in aanmerking? Naar mijn mening haal je een speler van dat kaliber in de 1e plaats omdat ze iets moeten toevoegen op het veld, niet omdat ze zo wijs doen in de kleedkamer. Zeker in het geval van Mathijssen als het gelijk 1 van de best verdienende spelers is.
Nu nog wel. Ben alleen een beetje angstig voor het seizoen daarna en het seizoen daarop..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dan ook dat Mathijsen zeker wat toe kan voegen op het veld.
Daarom geef ik toch ook aan dat een driejarig contract waarschijnlijk niet heel verstandig is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu nog wel. Ben alleen een beetje angstig voor het seizoen daarna en het seizoen daarop..
Ken je nagaan als die ervaren man iemand is die wel kan voetballen, bijv. een Mathijsen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:23 schreef Dekatria het volgende:
Beetje net als Meeuwis deed twee seizoenen terug. Het team voetbalde heel anders ineens, terwijl Meeuwis qua techniek niet eens zo goed is.
Maar dat gaat het helaas wel wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Daarom geef ik toch ook aan dat een driejarig contract waarschijnlijk niet heel verstandig is?
[..]
Ah. Leuk dat u ook op Fok! zit meneer Van Geel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar dat gaat het helaas wel worden
Wil je een handtekening?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ah. Leuk dat u ook op Fok! zit meneer Van Geel.
Hadden toch allen redelijk ervaren verdedigers erbij met Vlaar, Vertonghen en Moisander, allen 25-26 jaar en veel jaren (tenminste) eredivisie-ervaring (allen iig 100+ wedstrijden) en persoonlijkheden die de verdediging wel op zijn plaats kan zetten...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, over de 3 minst gepasseerde verdedigingen. Dus Ajax, Feyenoord en AZ.
Ooijer kon je toch moeilijk 1e keus noemen.. Vlaar vind ik niet ervaren, met 8 interlands en 5 europese wedstrijden. En Bouma is dus typisch zo'n voorbeeld waarvan ik zeg wat heb je nou aan ervaring
Ik weet niet hoe lang dat duurt, maar je kan het shirt toch ook alvast halen en na die wedstrijd laten bedrukken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:26 schreef mega-worstje het volgende:
eey gasten ik heb ff een snel vraagje. Ik moet een nieuw Feyenoord tenue hebben en ik laat hier altijd mijn naam op drukken. Nu is het probleem alleen dat ik hem het liefst voor dinsdag avond heb. Als ik hem dus online bestel is ie er dan wss nog niet. Is het mogelijk om hem in de winkel zelf te laten bedrukken en hoe veel tijd kost dat? Want mn pa kan daar maandag dan heen maar het heeft weinig zin als je hem daar toch niet kan laten bedrukken.
Bedankt alvast!
Ja of nog 1 wedstrijden in het shirt van vorig seizoen vertoeven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:28 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang dat duurt, maar je kan het shirt toch ook alvast halen en na die wedstrijd laten bedrukken?
Bij de fanshop bedrukken ze voor je. Duurt 5 minuten. Verder zie je aan het begin van het seizoen binnen in het stadion ook altijd kraampjes staan waar ze dat voor je doen, voor of na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:26 schreef mega-worstje het volgende:
eey gasten ik heb ff een snel vraagje. Ik moet een nieuw Feyenoord tenue hebben en ik laat hier altijd mijn naam op drukken. Nu is het probleem alleen dat ik hem het liefst voor dinsdag avond heb. Als ik hem dus online bestel is ie er dan wss nog niet. Is het mogelijk om hem in de winkel zelf te laten bedrukken en hoe veel tijd kost dat? Want mn pa kan daar maandag dan heen maar het heeft weinig zin als je hem daar toch niet kan laten bedrukken.
Bedankt alvast!
W1 en W2 zijn uitverkocht door seizoenskaarten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:46 schreef onlogisch het volgende:
Waarom kan ik geen kaartje kopen voor W1? Ik wil een vriendin meenemen naar de eerste thuiswedstrijd. Normaal zie ik altijd van die paupers om me heen die gewoon een kaartje hebben voor W1 ipv scc.
Maar op de site zijn er geen kaartjes verkrijgbaar voor vakkie W?
Lees wat ik schrijf, ik zie vaak zat gasten met een papieren kaartje waar W1 op staat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
W1 en W2 zijn uitverkocht door seizoenskaarten.
Kan een vervangend kaartje zijn, omdat ze nog geen seizoenkaart hebben of hem vergeten/kwijtgeraakt zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lees wat ik schrijf, ik zie vaak zat gasten met een papieren kaartje waar W1 op staat.
Ja, maar aankomend seizoen dus niet meer aangezien er zo'n 10.000 gloryhunters seizoenskaarten meer zijn verkocht tov vorig seizoen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lees wat ik schrijf, ik zie vaak zat gasten met een papieren kaartje waar W1 op staat.
Je hebt afgelopen seizoen niet meegekregen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan een vervangend kaartje zijn, omdat ze nog geen seizoenkaart hebben of hem vergeten/kwijtgeraakt zijn.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar aankomend seizoen dus niet meer aangezien er zo'n 10.000 gloryhunters seizoenskaarten meer zijn verkocht tov vorig seizoen.
Ok, ok.. Kinda make sencequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je hebt afgelopen seizoen niet meegekregen?
We zijn vorig jaar tweede geworden.
Hmm dat lees ik nu voor het eerst. Jammer, ik kocht namelijk altijd losse kaarten voor W1/2.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar aankomend seizoen dus niet meer aangezien er zo'n 10.000 gloryhunters seizoenskaarten meer zijn verkocht tov vorig seizoen.
Boeit toch geen fuck, koop je ze voor W3 of W4.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Hmm dat lees ik nu voor het eerst. Jammer, ik kocht namelijk altijd losse kaarten voor W1/2.
Via de site zijn die iig niet verkrijgbaar. Maargoed, je kan net zo goed iets voor V kopen. Die controle op seizoenkaarten is sowieso een lachertje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeit toch geen fuck, koop je ze voor W3 of W4.
De uitverkochte vakken.quote:Uitverkocht: Q, R, S, T, U, X1-4 (eerste ring geel en parterre geel)
Uitverkocht: QQ, RR, TT, UU (tweede ring geel)
Uitverkocht: W1, W2 (oranje)
Uitverkocht: V (oranje)
Uitverkocht: Z2, Z3, Z4 (blauw)
Uitverkocht: N, P (blauw)
Inderdaad. Kan je gewoon overlopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb SCC op TT en ik heb afgelopen seizoen welgeteld 0 keer op TT gestaan, sta altijd op T.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Via de site zijn die iig niet verkrijgbaar. Maargoed, je kan net zo goed iets voor V kopen. Die controle op seizoenkaarten is sowieso een lachertje.
True. Sowieso stond ik de laatste tijd ook wat meer naar die kant toe. Het werd bij W1/2 met de wedstrijd drukker. En veel van die tering pubers die zichzelf willen bewijzen door heeeeeel veeel met kk te roepen etc.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon snel doorlopen en/of je SCC half laten zien. Ze kijken niet eens. Volgens mij kan de helft van de stewards uberhaupt niet lezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:07 schreef ace_eleven het volgende:
Ik had altijd wel het idee dat ze aardig controleerde, kan met een pendelende SCC (ff naar buiten lopen met meerdere SCC) natuurlijk altijd binnen komen, maar voor RR staan er wel gewoon altijd stewards, die je volgens mij wel gewoon weigeren zonder kaart, maar ja, ik heb gewoon een kaart en zit prima op mijn eigen vak... (ja, zitten ja, i know)
Hoeveel scc's zijn er in totaal verkocht?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
35.000 geloof ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoeveel scc's zijn er in totaal verkocht?
Yo wat ik zelf doe omdat ik geen seizoenskaart mag is kaartjes kopen bij viagogo.nl waar je kaarjes koopt van seizoenskaarthouders die niet kunnen. Is officieel via feyenoord en dus legaal en betaal je voor vak w 15 euro. Nadeel is dat er niet altijd kaarten zijn of pas heel laat en je per kaarje een clubkaart nosig hebt vaak. Zo kom je dus aan die kaartjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onbetaalbaar voor ons, zit die Omar eigenlijk bij selectie van a.s. dinsdag?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
Guidetti waarschijnlijk naar Sunderland, jaar huur voor 1.5 miljoen pond met optie tot koop voor rond de 5-6 miljoen pond.
Kan die lekker daar best of the world worden.quote:
Ik zat eens op losse kaarten voor D. Liep door de trapingang voor DD, werd gewoon doorgelatenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gewoon snel doorlopen en/of je SCC half laten zien. Ze kijken niet eens. Volgens mij kan de helft van de stewards uberhaupt niet lezen.
Daar ben ik ook bang voor ja of Twentequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:48 schreef DonRaja het volgende:
Hmmm Mathijsen spreekt een voorkeur uit voor Feyenoord, dat zal dus wel weer Galatasaray worden ofzo...
Dat, ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:31 schreef Grifte het volgende:
Als we verliezen komen we in laatste voorronde EL, met misschien wel moeilijkere potentiële tegenstanders dan die wij nu konden treffen.
1 2 3 | Sporting Braga Por Udinese Ita Spartak Moscow Rus |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | Internazionale *3 Ita 104.996 Liverpool *3 Eng 90.882 Olympique Marseille *3 Fra 85.835 Sporting CP Lisbon Por 82.069 CSKA Moscow Rus 80.566 Girondins Bordeaux Fra 58.835 VfB Stuttgart Ger 55.037 Metalist Kharkiv Ukr 52.526 Athletic Bilbao *3 Esp 47.837 Club Brugge @3 Bel 35.480 APOEL Nicosia ** Cyp 33.599 Hapoel Tel-Aviv Isr 31.400 Hannover 96 *3 Ger 31.037 Lazio Roma Ita 29.996 PAOK Thessaloniki *3 Gre 27.920 Steaua Bucuresti *3 Rom 26.764 Sparta Praha *3 Cze 25.570 Lech Poznan * Pol 22.483 Rosenborg BK * Nor 20.935 Trabzonspor Tur 19.810 Anorthosis Famagusta ** Cyp 17.099 Newcastle United Eng 16.882 Young Boys ** Sui 16.860 Levante UD Esp 16.837 Racing Genk *3 Bel 16.480 Viktoria Plzen ** Cze 14.070 Dnipro Dnipropetrovsk Ukr 14.026 |
Wel mooi dat Van Geel ook nog even zei dat Castaignos bereid was op zijn knieen naar Feyenoord terug te komen. Maar Feyenoord kon alleen huren en Inter wilde perse verkopen. Maakt Luc in stuk minder judasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef Cara het volgende:
Twente zou twente niet zijn als ze ff een belletje naar Mathijsen hebben gepleegd of ie toevallig beschikbaar is![]()
Ik maak nu een grapje, maar eigenlijk zou het me écht niets verbazen![]()
Hij zal toch ongetwijfeld hard uitgefloten gaan worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel mooi dat Van Geel ook nog even zei dat Castaignos bereid was op zijn knieen naar Feyenoord terug te komen. Maar Feyenoord kon alleen huren en Inter wilde perse verkopen. Maakt Luc in stuk minder judas
Maar niet terecht dus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij zal toch ongetwijfeld hard uitgefloten gaan worden.
Hopelijk dinsdag niet meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef Happel het volgende:
Kiev weer gewonnen. 100% score tot nu toe.
quote:
Was in mijn ogen sowieso geen judas aangezien hij al duidelijk had aangegeven dat Feyenoord 1e keus was en daar ook als eerste mee ging praten. Als dat dan niet lukt kan ik het hem in ieder geval niet kwalijk nemen dat hij als professional te werk gaat en tekent bij een andere club waarvan hij denkt dat die goed zal zijn voor z'n carrière. Nouja, alleen die ene club had ik hem nooit kunnen vergeven, maar dit doet me weinig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel mooi dat Van Geel ook nog even zei dat Castaignos bereid was op zijn knieen naar Feyenoord terug te komen. Maar Feyenoord kon alleen huren en Inter wilde perse verkopen. Maakt Luc in stuk minder judas
Ik hoop echt dat hij naar Feyenoord gaat en niet naar Ajax. Ik vind hem veel te traag en te oud.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef heiden6 het volgende:
Over Joris Mathijsen: door zo in de media te duiken met je voorkeur voor Feyenoord ten opzichte van Ajax, denk ik dat je de brug naar Amsterdam grotendeels hebt afgefikt.
Dan denk ik: prima onderhandelingspositie voor Mr. Yellow.
is goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:32 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij naar Feyenoord gaat en niet naar Ajax. Ik vind hem veel te traag en te oud.
Maar dan beoordeel je hem op z'n optreden in Oranje, denk ik. Het niveau in de Eredivisie ligt denk ik toch iets minder minder hoog. Sterker nog, met deze jongen ipv Vlaar ga je er nog op vooruit ook alleen zou ik een speler van zijn leeftijd nooit voor langer dan 2 seizoenen vastleggen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:32 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij naar Feyenoord gaat en niet naar Ajax. Ik vind hem veel te traag en te oud.
Wat zei hij dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:20 schreef Cara het volgende:
ik zie nu die sneer naar dirk van Geel op Rijnmond, lekker hoor.
Of ze er nu spelen omdat ze wat hebben met de club of omdat ze de centen fijn vinden en/of verder weinig keuze hebben, het belangrijkste is dat ze presteren. Sentiment zonder prestaties koop je niks voor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:51 schreef OProg het volgende:
Mooi.
Je moet ook alleen mensen willen hebben die in de kuip willen spelen om de club. We hebben het geld toch niet voor meer. En niet krampachtig maar nipt financieel oplossingen verzinnen om ze toch te kunnen halen.
Dat zijn ook pittige tegenstanders!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat, ja.
En als we winnen dan halen we zeker weten groepsronde EL.
Gaan we door, dan kunnen we zoals ik het begrijp sowieso een van deze clubs loten:
[ code verwijderd ]
Waarschijnlijk komt Panathinaikos daar nog bij.
Winnen we niet, dan komen we dus in laatste voorronde EL, met als mogelijke tegenstanders:
[ code verwijderd ]
Met als aantekening dat bij deze loting er waarschijnlijk zeven groepen worden gemaakt van seeded en unseeded teams.
Ja, heel goed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:20 schreef Cara het volgende:
ik zie nu die sneer naar dirk van Geel op Rijnmond, lekker hoor.
En terecht. Als je zegt in de eredivisie alleen voor Feyenoord te willen spelen, moet je niet 3 weken later naar die duitsers gaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij zal toch ongetwijfeld hard uitgefloten gaan worden.
Want blind doet het zoveel beterquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:32 schreef Devv het volgende:
[..]
quote:Tegenover het Algemeen Dagblad liet clubarts Casper van Eijk weten geen problemen te verwachten voor aanstaande dinsdag voor wat betreft de inzetbaarheid van Jordy Clasie en Darryl Janmaat. Beiden kampen met liesklachten. Janmaat moest daardoor zelfs al snel uitvallen in de vorige wedstrijd tegen Dínamo Kiev. Dinsdag zouden ze echter beiden moeten kunnen spelen.
Tja, als Feyenoord je dan niet wil kopen en je anders nergens terecht kan moet je toch watquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
En terecht. Als je zegt in de eredivisie alleen voor Feyenoord te willen spelen, moet je niet 3 weken later naar die duitsers gaan.
Was kick, wat kan ik er anders over zeggen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 07:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat zijn ook pittige tegenstanders!
Hoe was het in Kiev, foto's op LN zagen er gaaf uit!!
quote:'Hele leven gedroomd van spelen in stadion als De Kuip'
Omar Elabdellaoui (20) geniet bij Feyenoord. De multifunctionele Noorse aanvaller met Marokkaanse roots, gehuurd van Manchester City, is onder de indruk van de Rotterdamse club en stadion De Kuip. Vanuit Manchester kreeg de aanvaller een succeswens mee. 'Ga naar Rotterdam en doe je best, wij blijven je absoluut volgen, zei manager Roberto Mancini nog tegen mij.'
'In 2010 zat ik bij Manchester City op de bank tijdens de Europa League-wedstrijd tegen Juventus, maar de achttien minuten tegen Mallorca waren helemáál een belevenis', blikt Elabdellaoui terug op zijn officieuze debuut. 'Ik had De Kuip al gezien vanuit de helikopter tijdens de Open Dag, maar er zelf te mogen spelen is amazing. Dan is het stadion eigenlijk nog te klein, bij wijze van spreken.'
'Mijn hele leven heb ik ervan gedroomd in zo'n groot stadion te voetballen, dus als de kans dan komt, kun je maar beter niet nerveus zijn', vervolgt hij. 'Want anders blijft het straks bij een eenmalig optreden, en ik wil elke week vlammen. Ik wil dat de supporters mijn naam scanderen. John Guidetti had me al veel verteld over de fans hier. Als je met je hart speelt, is het goed en ik speel altíjd met mijn hart, met passie. Nu weet ik dat John niet heeft gelogen.'
quote:'Driejarig contract ligt klaar voor Mathijsen'
Als verdediger Joris Mathijsen inderdaad transfervrij bij het Spaanse Malága mag vertrekken, schotelt Feyenoord hem direct een driejarig contract voor, meldt het AD. De 32-jarige routinier is bereid om financieel in te leveren en staat open voor een vertrek naar de Kuip. De 82-voudig international zou de ploeg van Ronald Koeman verkiezen boven landskampioen Ajax, dat eveneens geïnteresseerd is in de centrale verdediger.
Ik had het al gelezen, hij is heel erg gemotiveerd en ik denk dat hij belangrijk gaat worden dit seizoen.quote:
Zeker. Ben erg benieuwd naar zijn inbreng en vooral ten koste van wie het zou kunnen gaan. Denk dat Cissé het kind van de rekening wordt. Vind ik nog niet echt overtuigen in wat ik van hem zag tegen Mallorca en Kiev.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:22 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen, hij is heel erg gemotiveerd en ik denk dat hij belangrijk gaat worden dit seizoen.
Ik denk dat als Koeman 4-3-3 gaat spelen Cissé nog wel in de spits komt en Elabdellaoui dan op linksbuiten, maar dat ligt aan de prestaties van Fernandez dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker. Ben erg benieuwd naar zijn inbreng en vooral ten koste van wie het zou kunnen gaan. Denk dat Cissé het kind van de rekening wordt. Vind ik nog niet echt overtuigen in wat ik van hem zag tegen Mallorca en Kiev.
Dat is ook een optie, ja. Cissé deed het op die positie wel aardig tegen Dordrecht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:26 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Ik denk dat als Koeman 4-3-3 gaat spelen Cissé nog wel in de spits komt en Elabdellaoui dan op linksbuiten, maar dat ligt aan de prestaties van Fernandez dan.
En bij Cissé heb ik altijd het gevoel alsof hij meer wil doen dan Fernandez.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is ook een optie, ja. Cissé deed het op die positie wel aardig tegen Dordrecht.
geef dat gozertje gewoon een ban ofzo ben je dr vanafquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Opgeschoond. Hier geen Ajax discussies.
Lijkt wel rond te gaan komen ja, gun die jongen al het geluk van de wereld daar bij Sunderlandquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens diverse britse Tabloids zou Guidetti voor 1.9 miljoen aan huursom naar Sunderland gaan
Nogmaals, diverse britse tabloids zeggen het.
Maar jullie hebben dan toch wel mooi 2,5 maand kunnen juichen. Ook mooi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:40 schreef heiden6 het volgende:
Het zou toch wel ontzettend zuur zijn als we tweede worden en dan uiteindelijk helemaal geen Europees voetbal spelen.
Dat snap ik ook wel. Ik bedoel meer dat het goed is dat er niet een paar keer besloten zal worden om maar net ff dat stukje salaris extra te doen dat er eigenlijk niet is om iemand maar binnen te hengelen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:13 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Of ze er nu spelen omdat ze wat hebben met de club of omdat ze de centen fijn vinden en/of verder weinig keuze hebben, het belangrijkste is dat ze presteren. Sentiment zonder prestaties koop je niks voor.
Denk ik ook, je moet zo'n jongen ook wat bieden, denk ik dan. Hij is immers bereid om flink salaris in te leveren om bij Feyenoord te mogen voetballen. Ik snap dan wel dat je als voetballer dan iets meer wil dan een contract voor één seizoen. Of het vanuit Feyenoords oogpunt verstandig is blijft discutabel natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mathijsen voor 3 jaar is wat aan de lange kant maar hij zal wel zekerheid willen afdwingen?
Ik gok dat Mathijssen net iets beter is dan Vlaar en ook veel meer ervaring heeft. Als je naar talent kijkt, dan heb je niet veel meer nodig. We hebben BMI, de vrij, Kongolo en vast nog wel wat meer jonge gasten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:56 schreef PIETR het volgende:
Gewoon een contract aanbieden voor 2 jaar, met een éénzijdige optie voor nog een jaar. Ben nooit echt een fan geweest van Mathijssen, altijd een matige verdediger gevonden. Denk dat we er op achteruit gaan tov Vlaar ..
Het liefst biedt van Geel Mathijsen natuurlijk ook gewoon 2 jaar aan, maar ik denk dat we geen keus hebben. Als je Mathijsen naar Feyenoord wilt lokken zal er behalve een lager salaris toch wat meer tegenover moeten staan dan een geweldig legioen. Hier krijgt hij daarom die drie jaar, bij de rest niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:56 schreef PIETR het volgende:
Gewoon een contract aanbieden voor 2 jaar, met een éénzijdige optie voor nog een jaar. Ben nooit echt een fan geweest van Mathijssen, altijd een matige verdediger gevonden. Denk dat we er op achteruit gaan tov Vlaar ..
Guidetti bijna rond.twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 19:31:52Ron #Vlaar is bij #Villa begonnen met een 3-1 nederlaag tegen Nottingham Forest. Zowel #Vlaar als El #Ahmadi speelden 90 minuten. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 19:19:09Volgens The Daily Mail is de overgang van John Guidetti naar Sunderland bijna rond. Sunderland zou zo'n 2 miljoen euro betalen voor de huur. reageer retweet
Hoezo geloof je er dan maar weinig van?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:39 schreef Scrummie het volgende:
Guidetti geloof ik maar weinig van. Die speelt in Oktober gewoon weer in Rotterdam.
Omdat 'The Daily Mail'. En City wil nog met geen enkele club onderhandelen omdat hij nog geblesseerd is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo geloof je er dan maar weinig van?
Caland kwam vanmiddag ook al met dat Sunderland-nieuws, wel zonder bron overigens...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:11 schreef Luni het volgende:
2 miljoen huur lijkt me ook wel een erg hoog bedrag voor een jaar.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:14 schreef Droopie het volgende:
lees op twitter dat lamprou bij fcgay heeft gezegd dat homo's niet welkom zijn bij feyenoord.. van praag is boos
Baasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:14 schreef Droopie het volgende:
lees op twitter dat lamprou bij fcgay heeft gezegd dat homo's niet welkom zijn bij feyenoord.. van praag is boos
Play-offs , 1st leg : 21-22 August 2012quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:36 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Wanneer zijn de volgende wedstrijden eigenlijk zou er gewonnen worden dinsdag?
Met Matthijssen ga je normaal gesproken er flink op vooruit. Alleen als Vlaar in goede vorm steekt zoals op het laatst in de competitie zijn ze m.i. gelijkwaardig maar over het hele seizoen genomen is hij absoluut een aanwinst.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:56 schreef PIETR het volgende:
Dan moeten ze met de thuiswedstrijd tegen Ajax wel een uitzondering maken...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:14 schreef Droopie het volgende:
Vast wel. Ik heb er i.i.g. geen moeite mee. Zolang hij maar doet wat hij moet doen op het veld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:45 schreef Droopie het volgende:
effe serieus, stel dat een jordy clasie (dus niet een cabral) homo zou zijn, zou dat door het legioen geaccepteerd worden?
Jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:45 schreef Droopie het volgende:
effe serieus, stel dat een jordy clasie (dus niet een cabral) homo zou zijn, zou dat door het legioen geaccepteerd worden?
Dat wordt in de jeugdopleiding gesignaleerd en doorverwezen naar Ajax.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:45 schreef Droopie het volgende:
Ze missen ook 5 basisspelers..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:59 schreef TC03 het volgende:
Als ik de selectie van Ajax voor morgen zie doen we daar op papier toch echt niet zoveel voor onder.Alleen de aanval en de linksbackpositie is bij hen duidelijk beter bezet. Vind het echt lastig om in te schatten hoe sterk onze selectie is t.o.v. Twente, PSV en Ajax.
Als wij met Nelom, Leerdam en Fernandez spelen, spelen we ook met 3 beoogde wisselspelersquote:
Zou ik bijzonder sneu vinden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:14 schreef Droopie het volgende:
Waar lees je dat precies dan? Ik zie het niet bij m'n standaard Feyenoord volgdingen op Twitterquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:14 schreef Droopie het volgende:
Ja zag het ook vanavond. Het is toch een Griek hè, die gasten zijn wat macho soms. Graafland was positiever, maar Koeman wilde niet meewerken aan een interview.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:43 schreef Siyara het volgende:
[..]
Waar lees je dat precies dan? Ik zie het niet bij m'n standaard Feyenoord volgdingen op Twitter
Wat zei hij dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:28 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Ja zag het ook vanavond. Het is toch een Griek hè, die gasten zijn wat macho soms. Graafland was positiever, maar Koeman wilde niet meewerken aan een interview.
Als Clasie homo was zou dat wmb geen enkel verschil maken, ik zou nog wel een paar keer extra klappen omdat hij de ballen heeft om er voor uit te komen.
Maar bij elke kutbal zou ik wel roepen: "godver wat een homo!"
who the fuck caresquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:45 schreef Droopie het volgende:
Vertel? Ik kan er 2 bedenken. 1 bij Ajax en 1 bij Twente...kan me niet voorstellen dat er een bij Feijenoord rondloopt puur door de macho cultuur die in Rotterdam heerst.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:25 schreef vandermar het volgende:
in Nederland is het vrij makkelijk om de voetbalhomo's te herkennen.
alles dat bij ajax speeltquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Vertel? Ik kan er 2 bedenken. 1 bij Ajax en 1 bij Twente...kan me niet voorstellen dat er een bij Feijenoord rondloopt puur door de macho cultuur die in Rotterdam heerst.
Blackcard Greg?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Vertel? Ik kan er 2 bedenken. 1 bij Ajax en 1 bij Twente...kan me niet voorstellen dat er een bij Feijenoord rondloopt puur door de macho cultuur die in Rotterdam heerst.
Die snoept denk ik van beide walletjes.quote:
Dat zou mij niet verbazen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die snoept denk ik van beide walletjes.
Hahaha speelt wel als een nicht maar is het niet denk ik.quote:
Ik zou mijn geld zetten op Boerriger bij Ajax, bij nader inzien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hahaha speelt wel als een nicht maar is het niet denk ik.
Je bent wel warm
Willems, Boy Waterman misschien.quote:
Goed punt.quote:
Die Sana ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:10 schreef zoekeenleven het volgende:
fischer bij Ajax is homo, maar dit is geen discussie voor in het Feijenoord topic.
Als dat zo is moet Van Geel zeker wakker worden, kunnen we goed gebruiken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:36 schreef Cara het volgende:
schijnbaar een afkoopsom van iets boven de 1 miljoen in het contract van Armenteros. Als ze daar zo moeilijk doen, onder de neus vandaan stelen dan, dat is precies wat we nodig hebben. Sterk, jong, balvast, technisch sterk en kan afmaken. Van Geel, wakker worden!
Had Cruijff ook...quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Armenteros heeft toch wel een uitgesproken voorkeur voor Ajax toch?
Wat mij betreft volgt hierop nog een gesprekje met de technische staf. Net zoals Ronald Koeman, die mag ook wel op z'n vingers getikt worden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:47 schreef Toekito het volgende:
Lamprou
Wat voor onzin hij zei bij FC Gay is van het kaliber Frits Barend en F de Boer.
Wat zei die dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat mij betreft volgt hierop nog een gesprekje met de technische staf. Net zoals Ronald Koeman, die mag ook wel op z'n vingers getikt worden.
Hij onthield zich van ieder commentaar en liep als een klein meisje weg zodra hij de vraag kreeg.quote:
Met Cruijff werd Feyenoord kampioenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:49 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
en dus ? moeten we daar dan blij mee zijn ?
Ah. Nou iig beter dan ditquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij onthield zich van ieder commentaar en liep als een klein meisje weg zodra hij de vraag kreeg.
Ga weg man. Omdat die kneuzen van BNN een programma maken over homo's moet Koeman zich maar beschikbaar stellen? Die had terecht geen zin in dat geneuzel.Fc Gay is niets meer dan in de ruimte lullen en onzinnig geneuzel man.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat mij betreft volgt hierop nog een gesprekje met de technische staf. Net zoals Ronald Koeman, die mag ook wel op z'n vingers getikt worden.
Weet ik niet. Beide is een enorm zwaktebod. De Boer zegt tenminste nog iets, ongeacht dat het iets compleets belachelijk is en hij ervoor publiekelijk gelynched had mogen worden gister in die grachten.quote:
Onzin. Er wordt gewoon om een mening gevraagd over de combinatie homo's en profvoetbal. Als je vervolgens gaat wegrennen, vind ik dat een enorm zwaktebod.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga weg man. Omdat die kneuzen van BNN een programma maken over homo's moet Koeman zich maar beschikbaar stellen? Die had terecht geen zin in dat geneuzel.Fc Gay is niets meer dan in de ruimte lullen en onzinnig geneuzel man.
Hij kan moeilijk zijn eigen broer gaan verraden op tv.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Onzin. Er wordt gewoon om een mening gevraagd over de combinatie homo's en profvoetbal. Als je vervolgens gaat wegrennen, vind ik dat een enorm zwaktebod.
Eens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Onzin. Er wordt gewoon om een mening gevraagd over de combinatie homo's en profvoetbal. Als je vervolgens gaat wegrennen, vind ik dat een enorm zwaktebod.
Verraden?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk zijn eigen broer gaan verraden op tv.
Hij had moeten zeggen dat het in voetbal om voetbalkwaliteit gaat en niet om hoeveel iemand sex heeft en met wie en waarom.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk zijn eigen broer gaan verraden op tv.
Inderdaad. Of dat het voor hem geen punt is. Ben je in 5 seconden klaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij had moeten zeggen dat het in voetbal om voetbalkwaliteit gaat en niet om hoeveel iemand sex heeft en met wie en waarom.
Dit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:55 schreef Happel het volgende:
Wat is trouwens voor een kansloos programma. Mijn god.
Hoezo?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:55 schreef Happel het volgende:
Wat is trouwens voor een kansloos programma. Mijn god.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus omdat de publieke omroep en een stel handtassen wat wil moeten alle trainers en spelers maar roepen dat ze het oke vinden?
Homo's moeten niet zo huilen en zich niet zo druk maken. Nobody cares voor homo's in de voetballerij behalve de aandachtzoekende homo's zelf. Zo als Frank al zei die kunnen er toch niets van.
Bijzonder jammer van je laatste zin. Daarmee doe je je complete post te niet, klasse.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus omdat de publieke omroep en een stel handtassen wat wil moeten alle trainers en spelers maar roepen dat ze het oke vinden?
Homo's moeten niet zo huilen en zich niet zo druk maken. Nobody cares voor homo's in de voetballerij behalve de aandachtzoekende homo's zelf. Zo als Frank al zei die kunnen er toch niets van.
Vind dit niet echt het type spits die we nodig hebben, want met Achahbar hebben we al een zelfde soort spits in huis.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:36 schreef Cara het volgende:
schijnbaar een afkoopsom van iets boven de 1 miljoen in het contract van Armenteros. Als ze daar zo moeilijk doen, onder de neus vandaan stelen dan, dat is precies wat we nodig hebben. Sterk, jong, balvast, technisch sterk en kan afmaken. Van Geel, wakker worden!
Het verschil is dat Armenteros al heeft bewezen een degelijke spits in de eredivisie te zijn en hebben beiden een heel ander fysiek. Ik zie weinig overeenkomsten tussen beide spelers.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:04 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vind dit niet echt het type spits die we nodig hebben, want met Achahbar hebben we al een zelfde soort spits in huis.
Klopt, niet zo zeiken allemaal. Statistisch gezien loopt er in elk team minstens één homo rond, blablabla. Voetbal is gewoon geen sport voor homo's, net zoals je weinig hetero mannen zult vinden die aan ballet doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mag toch niet hopen dat jij een vrouw hebt, want die zal je dan ook "gewoon" maar slaan. Dwaas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Klopt, niet zo zeiken allemaal. Statistisch gezien loopt er in elk team minstens één homo rond, blablabla. Voetbal is gewoon geen sport voor homo's, net zoals je weinig hetero mannen zult vinden die aan ballet doen.
Ga toch weg manquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Klopt, niet zo zeiken allemaal. Statistisch gezien loopt er in elk team minstens één homo rond, blablabla. Voetbal is gewoon geen sport voor homo's, net zoals je weinig hetero mannen zult vinden die aan ballet doen.
Wat heeft Armenteros bewezen dan? Heeft er nooit meer dan 8 gemaakt in één seizoen. Is echt niet beter dan wat we al hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Het verschil is dat Armenteros al heeft bewezen een degelijke spits in de eredivisie te zijn en hebben beiden een heel ander fysiek. Ik zie weinig overeenkomsten tussen beide spelers.
Enkeltje psychiatrische inrichting lijkt me op z'n plaats voor hem.quote:
Het is toch inmiddels wel algemeen bekend dat ik homo ben?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:11 schreef Cara het volgende:
Er lopen duidelijk een paar gevoelige homo's rond in dit topic
Natuurlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is toch inmiddels wel algemeen bekend dat ik homo ben?
Va Tnomasso had ik het ook niet verwacht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:11 schreef Cara het volgende:
Er lopen duidelijk een paar gevoelige homo's rond in dit topic
Waar slaat dit op dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik mag toch niet hopen dat jij een vrouw hebt, want die zal je dan ook "gewoon" maar slaan. Dwaas.
Dat jij bij het woord homo een beeld van een huppelende nicht in een roze engelpakje voor je ziet, is jouw probleem / natte droom. Maar reflecteer dat niet op elke homo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Va Tnomasso had ik het ook niet verwacht.
Wat we naar mijn mening vooral nodig hebben is een spits die de bal bij zich houd en anderen in het spel betrekt. Wat je bij Achabar veel ziet is dat hij ontzettend veel moeite heeft mee te gaan in het fysieke geweld van de centrum verdedigers, terwijl Armenteros juist bekend staat als iemand die de CV's de gehele wedstrijd bezig houd en anderen beter laat voetballen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat heeft Armenteros bewezen dan? Heeft er nooit meer dan 8 gemaakt in één seizoen. Is echt niet beter dan wat we al hebben.
Jij komt hier met je Middeleeuwse gedachtegang. Dan ben ik best bereid om daarin met je mee te gaan.quote:
Armenteros zou ik ook nogal een paniekaankoop vinden, zeker als je er 1 miljoen voor moet betalen. Tijd begint te dringen though.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat heeft Armenteros bewezen dan? Heeft er nooit meer dan 8 gemaakt in één seizoen. Is echt niet beter dan wat we al hebben.
Tja, mn ooms ook en een hele goede vriend van mij ook. Die snappen ook niet waarom ze zich bij dat FC Gay zo druk maken. Voetbal is een macho-sport, altijd geweest. En dat zal nooit veranderen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is toch inmiddels wel algemeen bekend dat ik homo ben?
Ik ga er nu vooral tegenin dat homo's minderwaardig zijn, wat door sommige users hier wordt gesteld.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef Cara het volgende:
[..]
Tja, mn ooms ook en een hele goede vriend van mij ook. Die snappen ook niet waarom ze zich bij dat FC Gay zo druk maken. Voetbal is een macho-sport, altijd geweest. En dat zal nooit veranderen.
Doe eens niet zo gevoelig en reageer eens normaal.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat jij bij het woord homo een beeld van een huppelende nicht in een roze engelpakje voor je ziet, is jouw probleem / natte droom. Maar reflecteer dat niet op elke homo.
En dan zeggen dat ik normaal moet reagerenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gevoelig en reageer eens normaal.
Dat je als het over homo's gaat opeens heel fel en agressief reageert is juist het probleem.Het doet mij denken aan die jankende Negers in Amerika.
Oké, dat maakte ik er niet uit op. Daar ben ik het in elk geval niet mee eens. Iedereen moet leven zoals hij zelf wil, het zou egoistisch zijn te bepalen voor anderen wat hun levenstijl moet zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ga er nu vooral tegenin dat homo's minderwaardig zijn, wat door sommige users hier wordt gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |