abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:12:53 #51
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115039364
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zou natuurlijk ook heel gek zijn als het hem niet zou interesseren
Voor normale mensen wel ja, maar voetballers... ;)
I love my mispoken words.
pi_115039756
quote:
Het is beter voor Feyenoord dat het wegblijft uit de Champions League

Opnieuw hult Feyenoord zich in een vrij dichte mist. Ook een jaar geleden doolde het rond in dezelfde situatie. Niemand had enig idee waartoe de Rotterdammers in staat zouden zijn in de Eredivisie. Als trainer had Ronald Koeman nog wel wat tijd nodig voor de juiste inventarisatie van de jeugdige selectie. De afloop overtrof zoals bekend alle verwachtingen. Als tweede verraste Feyenoord vriend en vijand. Met als beloning kwalificatie voor het zo lucratieve toernooi om de Champions League. Collega’s kozen prompt Koeman als trainer van het seizoen. Op nuchtere wijze stuurde hij het jonge elftal vanaf de tiende plaats terug naar de top.

Zeker in Rotterdam hangen nog de sfeer en de geur van euforie om het ongekende succes. Maar datzelfde succes slachtofferde Feyenoord, want het verloor in amper twee maanden de complete as van de ploeg. Spits John Guidetti, de bepalende middenvelders Karim El Ahmadi en Otman Bakkal, en de leider van de achterhoede en het totale team Ron Vlaar namen afscheid van de Kuip. Feyenoord verkocht inmiddels voor 21 miljoen euro aan spelers en bevrijdde zich daarmee zo goed als geheel uit de rode cijfers. Een knappe prestatie van de directie, maar in hoeverre werkt dat nadelig door in de competitie? Een brok ervaring viel weg en dat heeft altijd effect op de toch al ongewisse toekomst.

Een eerste, zeer voorlopige indicatie gaf weliswaar hoop maar blies de nevelen zeker niet weg. De test in Oekraďne pakte qua resultaat optimistisch uit. In Kiev tegen Dynamo overtuigde Feyenoord een uur lang. Het laatste half uur zwakte evenwel het overheersende positivisme ook weer danig af. Juist dat grillige karakter kan de stuntploeg van vorig seizoen opbreken. Het kleeft opnieuw aan de ploeg uit de Kuip. Ondanks de op zich bemoedigende start is Feyenoord terug bij af. Koeman moet bouwen aan een nieuw collectief en dat vreet tijd.

De zelf ook weer opgeleefde trainer wil in principe aanvallen met drie spitsen, naar model van de Hollandse school. In Kiev prefereerde hij een tactische variant, met vier middenvelders in een zogenaamde ruit, en twee schichten op de vleugel. Uitgedokterd om Dynamo te ontregelen. Dat lukte lang, maar lijkt toch niet voor herhaling vatbaar in de return. Het systeem verbloemde tevens het gemis van een onvervalste spits. Niet voor niets tracht Feyenoord opnieuw Guidetti te huren van Manchester City. In de huidige selectie komen drie spitsen voor, maar in feite zijn ze alle drie te licht voor het hogere niveau op het Europese platform. Zelfs in de Eredivisie kan dat de kracht van de Rotterdammers op termijn ondermijnen. In eigen land heeft het trouwens weinig zin om het kunstje van Oekraďne toe te passen. De tegenstand doorziet dat al vrij snel en zal de Rotterdammers al even vlot ontwapenen.

Op PSV na hebben Ajax, AZ, sc Heerenveen, FC Twente maar ook Feyenoord veel kwaliteit ingeleverd. Koeman realiseert zich dat meer dan dat hij dat wil uiten. Logisch, want hij holt daarmee het zelfvertrouwen uit van het jonge spul. Hij is te zeer als people manager gegroeid om niet dezelfde fout te maken bij AZ, waarmee hij te kritisch omsprong. Dat bewees hij meer dan voldoende in de voorgaande competitie. Het zal een hele klus zijn om de feeststemming van het afgelopen jaar weer op te wekken. Allereerst moet Feyenoord zich nog altijd plaatsen voor de groepsfase van de Champions League. Denken dat Dynamo Kiev al onderuit ligt zou fataal zijn. En daarna volgt de echte kwalificatieronde voor de miljoenen-dans. En dan komt een nog sterkere opponent het toneel op dan de misschien wel overschatte Oekraďners.

Ook in de Eredivisie wacht Feyenoord een zwaar seizoen, in elk geval zwaarder dan een jaar terug. Het trouwe legioen put ongetwijfeld moed uit de impressie in Kiev, maar die schijn kan wel eens bedriegen. Beter dan wie ook beseft Koeman de handicap van zo’n tweede jaar in successie. Weer tweede worden, zou een nog grootsere prestatie betekenen. Maar de kans van slagen valt eerlijk gezegd te verwaarlozen. Feyenoord wil hoe dan ook bij de eerste vier eindigen. Een realistische doelstelling, wellicht al een tikje te hoog gegrepen. De klasse bij de Rotterdammers verschool zich, naast de enorme wilskracht, met name op het middenveld. Alom de ziel van een elftal. En de ziel is, met alle respect, weggesneden. PSV, Ajax, FC Twente en vermoedelijk ook AZ leunen op een sterker middenveld. Waarschijnlijk scharen ook FC Groningen en Heerenveen zich weer bij de langgerekte top. Zeker vier maar wellicht zes concurrenten zullen de tweede plaats van Feyenoord bedreigen en willen aanvallen.

Feyenoord heeft zich versterkt met Lex Immers, Ruud Vormer, John Goossens, Daryl Janmaat en de jonge Noren Harmeed Singh en Omar Elabdellaoui. Mogelijk mag Martin van Geel als TD nog wat geld besteden aan een centrale verdediger, maar dan een met een niet al te duur prijskaartje. Het is de vraag of al deze nieuwkomers het verzwakte elftal voldoende opkalefateren. Ze zullen beslist moeten wennen aan de hogere eisen bij Feyenoord. Het wordt eentonig maar ook dat slurpt tijd. En dat tikt alleen maar in het nadeel weg van de Rotterdammers. Reeds in de voorbereiding had een ijzervreter als Vormer moeite met de aansluiting, zoals ook Immers nog naarstig zoekt naar de ideale uitvoering van zijn nieuwe rol.

De club met de grootste schare van echte aanhangers hunkert naar een permanente terugkeer aan de top, een bevestiging van de wederopstanding en een herleven van de eeuwige tweestrijd met aartsrivaal Ajax. Feyenoord moet zich echter instellen op een zeer lastig seizoen, omringd met de nodige vraagtekens. Het heden is opgeklaard, maar de mist hangt nog hardnekkig over de al zo vage toekomst. Een bescheiden prognose koerst aan op hopelijk een vierde plaats in de editie van 2012/13. En vergeet de jubel uit Oekraďne. Meedoen met de Europa League levert minder geld op. Maar de groepsfase in de CL zal Feyenoord heus niet bereiken. Achteraf wellicht beter, want dat zou de opgave in de eredivisie alleen maar verlichten. De selectie van nu kan simpel niet op verschillende fronten tegelijk excelleren ...

LEX MULLER
Sportjournalist sinds mensenheugenis. Schrijft al sinds 1966 over voetbal. Bezocht WK's vanaf 1974. Werkte tot 1994 voor kranten, waaronder twintig jaar bij het Algemeen Dagblad. Switchte daarna naar de televisie, maar legt zich sinds 1 januari 2011 volledig toe op sport op internet.
Aldus onze Lex
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:35:12 #53
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115040032
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:26 schreef Grifte het volgende:

[..]

Aldus onze Lex
Zonder te lezen, dacht ik dat Immers niet de CL in wilde. :')

Gelezen, maar wel een typisch stuk waar iemand zich probeert in te dekken voor eventueel tegenvallende resultaten. Ook vrij negatief over de spelers die we ondertussen hebben lopen bij Feyenoord.

[ Bericht 15% gewijzigd door Sejt op 03-08-2012 10:41:12 ]
pi_115040349
Liever 1 jaar voor 1,25 miljoen dan drie jaar voor 9 ton. Dan zien we wel weer verder. Maar ik zou als ik 32 was niet voor minder dan twee jaar tekenen. Drie jaar is natuurlijk geen optie. Ik heb het niet zo op die voetballers die in het buitenland blijven tot ze het niveau niet meer aankunnen, en dan nog wel een hoog salaris willen hebben. Premier League-salarissen krijg je in de Premier League, meneer Landzaat. Zo'n gevoel krijg ik hier ook een beetje bij. Het kan me niet schelen hoe veel je hiervoor wel niet hebt verdiend, als je graag naar Feyenoord wil, dan ben je welkom en dan krijg je een eredivisiesalaris. En als je per sé elke Euro er tot de laatste snik uit wil persen dan ga je maar naar Anzhi of naar Qatar. Graag of niet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_115040634
quote:
“One of the greatest footballing arenas in world football, Feyenoord’s de Kuip makes for an intimdating place for opposition players and fans alike. A temple to the working class identity of Rotterdam, it’s classed as one of the most atmospheric not just in Holland, but also Europe. Het Legioen (the Legion) are a rowdy bunch, and are renowned for their vocal backing and loyalty, and standing in ‘the Tub’ as 50,000 of them belt out their anthem, “Hand in hand, kameraden!”, is a wonderous thing. Feyenoord fans like to make it uncomfortable experience for the opposition, it can truly be; hell on earth.”

Dynamo Fanzine
http://www.feijenoordcasuals.nl/quotes/quote-van-de-dag-91/

_O_
pi_115040948
Lex Muller, met z'n kut columns :')
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:00:33 #57
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115041151
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:43 schreef heiden6 het volgende:
Liever 1 jaar voor 1,25 miljoen dan drie jaar voor 9 ton. Dan zien we wel weer verder. Maar ik zou als ik 32 was niet voor minder dan twee jaar tekenen. Drie jaar is natuurlijk geen optie. Ik heb het niet zo op die voetballers die in het buitenland blijven tot ze het niveau niet meer aankunnen, en dan nog wel een hoog salaris willen hebben. Premier League-salarissen krijg je in de Premier League, meneer Landzaat. Zo'n gevoel krijg ik hier ook een beetje bij. Het kan me niet schelen hoe veel je hiervoor wel niet hebt verdiend, als je graag naar Feyenoord wil, dan ben je welkom en dan krijg je een eredivisiesalaris. En als je per sé elke Euro er tot de laatste snik uit wil persen dan ga je maar naar Anzhi of naar Qatar. Graag of niet.
QFT.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:02:03 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115041222
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

3 jaar en "salaris moet passen bij zijn status als oranje international" :')
Wat moet zijn zaakwaarnemer dán zeggen in dit stadium? "Joris wil graag voor 20% van zijn huidige salaris bij Feyenoord komen voetballen, en hij snapt dat de club het eerst eens een jaartje wil aanzien of hij nog wel goed genoeg is?"
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_115041434
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat moet zijn zaakwaarnemer dán zeggen in dit stadium? "Joris wil graag voor 20% van zijn huidige salaris bij Feyenoord komen voetballen, en hij snapt dat de club het eerst eens een jaartje wil aanzien of hij nog wel goed genoeg is?"
"Ja, en hij verkiest dan wel Feyenoord boven Ajax, ondanks dat hij daar ook in de basis staat, groepsfase CL kan spelen, en wel prima kan verdienen, maar ja, MvG was wel op zijn bruiloft he"

Zo zullen die onderhandelingen wel gaan ja :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_115041440
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:02 schreef Gert het volgende:

[..]

True, maar daarom is het nog wel een debiele opmerking. Sowieso over z'n status als oranje international beginnen :') Die is op dit moment: "door 100 miljoen mensen hopeloos zien falen op het EK." :'(
pi_115042200
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

True, maar daarom is het nog wel een debiele opmerking. Sowieso over z'n status als oranje international beginnen :') Die is op dit moment: "door 100 miljoen mensen hopeloos zien falen op het EK." :'(
Volgens mij was ie geblesseerd
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115042326
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:27 schreef Cara het volgende:

[..]

Volgens mij was ie geblesseerd
Alleen tegen Denemarken.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:31:24 #63
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115042349
quote:

[..]

Aldus onze Lex
Ik vind Lex maar een droeftoeter :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:39:57 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115042662
quote:

[..]

Het EK verliep teleurstellend, dat betekent niet dat de 80 interlands van Matthijsen nu ineens geen marktwaarde meer hebben.

Begrijp me goed, ik ben er ook niet voor om hem koste wat het kost binnen te halen. Maar om het nou een zaakwaarnemer kwalijk te gaan nemen dat hij de pluspunten van zijn speler gebruikt bij een mogelijke transfer, dat gaat wel erg ver.

Als ik dat stuk in de telegraaf zo lees, is Mattijssen best bereid om in te leveren, en zelfs om minder te gaan verdienen dan hij bij het voor de CL geplaatste ajax kan. "Hij wil naar Feyenoord" staat er. Joris snapt echt wel dat hij hier geen 2 mln per jaar gaat pakken.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_115042690
quote:

[..]

Snel ergens een contract tekenen tussen het moment dat je bij de voorselectie zit en het moment dat je afvalt, en dan roepen dat je international bent. :')
pi_115042691
Ik vond Matthijssen toch een partij kut op het ek. Naar als 'ie goedkoop is, weinig problemen mee.
pi_115042786
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Het EK verliep teleurstellend, dat betekent niet dat de 80 interlands van Matthijsen nu ineens geen marktwaarde meer hebben.

Begrijp me goed, ik ben er ook niet voor om hem koste wat het kost binnen te halen. Maar om het nou een zaakwaarnemer kwalijk te gaan nemen dat hij de pluspunten van zijn speler gebruikt bij een mogelijke transfer, dat gaat wel erg ver.

Als ik dat stuk in de telegraaf zo lees, is Mattijssen best bereid om in te leveren, en zelfs om minder te gaan verdienen dan hij bij het voor de CL geplaatste ajax kan. "Hij wil naar Feyenoord" staat er. Joris snapt echt wel dat hij hier geen 2 mln per jaar gaat pakken.

Hij gaat minder verdienen bij Feyenoord omdat hij hier een langer contract kan tekenen. Bij Ajax zou hij maar 1 jarig contract tekenen, net zoals bij iedere andere club.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:43:16 #68
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115042787
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:40 schreef Celeritas het volgende:
Ik vond Matthijssen toch een partij kut op het ek. Naar als 'ie goedkoop is, weinig problemen mee.
Zo zijn er nog wel een paar spelers binnen oranje die ik zwaar kut vond op het EK maar best bij Feyenoord mogen komen ballen. ;)
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:44:39 #69
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115042837
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hij gaat minder verdienen bij Feyenoord omdat hij hier een langer contract kan tekenen. Bij Ajax zou hij maar 1 jarig contract tekenen, net zoals bij iedere andere club.
Wil ajax hem slechts een 1-jarig contract aanbieden? Bron?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:48:01 #70
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115042979
quote:

[..]

Aldus onze Lex
Heerlijk! Laat iedereen ons maar weer lekker onderschatten ^O^

Mathijsen zou geweldig zijn. Niet alleen kwalitatief een hele goede versterking maar ook de ervaren man die we op dit moment missen. En ja daar hoort nou eenmaal een behoorlijk salaris bij, gelukkig is er door het vertrek van Karim en Ron de nodige ruimte vrijgekomen. Hoewel ik persoonlijk denk dat ie nog wel 3 jaar van waarde kan zijn zit je inderdaad met het probleem dat een driejarig contract misschien een (te groot) risico is. Een tweejarig contract met een optie voor nog een jaar lijkt me dan een betere optie.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:48:22 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115043004
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij staat bij Ajax op de lijst (zoals wij allemaal heb ik het idee)
pi_115043010
Hij wil sowieso een salaris 'conform aan zijn status oranje international'
Das mooi, want Clasie en de Vrij zijn vanaf volgende week ook oranje international _O_
pi_115043134
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Die kan ik niet meer vinden.

Maar logisch redeneren kom je daar ook al op uit. Ajax kan hem in alles meer bieden dan wij, behalve contractduur (al kunnen ze dat ook wel, maar hebben ze zelf ook niet al te beste ervaringen mee). Dat vrolijke gedoe tussen hem en van Geel geloof ik niet in.
pi_115043155
Ik ben wel een voorstander van zijn komst, ondanks dat ik geen hele grote fan van hem ben. BMI en De Vrij kunnen zo verschrikkelijk veel leren van Mathijsen.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:51:54 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115043180
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ja dahag. :D
pi_115043204
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Maar logisch redeneren kom je daar ook al op uit. Ajax kan hem in alles meer bieden dan wij, behalve contractduur (al kunnen ze dat ook wel, maar hebben ze zelf ook niet al te beste ervaringen mee). Dat vrolijke gedoe tussen hem en van Geel geloof ik niet in.
Vriendschap in het voetbal is net zo'n wassen neus als 'clubliefde' bij de meeste spelers
pi_115043244
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja dahag. :D
Ja, denk je dat ik iedere krantenknipseltje bewaar ofzo? :')
pi_115043302
Denk niet dat wij Mathijsen echt nodig hebben, liever een ervaren LB, maarja waar vind je die nog? Is Martintje niet op de bruiloft van Poulsen geweest ofzo?

En voor de wedstrijd, hebben we al sovjetliedjes en Stalinn spandoeken?
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_115043475
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:54 schreef Maraten het volgende:
Denk niet dat wij Mathijsen echt nodig hebben, liever een ervaren LB, maarja waar vind je die nog? Is Martintje niet op de bruiloft van Poulsen geweest ofzo?

Mathijsen is echt goed om er bij te hebben man. Is ervaren en voor eredivisie begrippen is hij nog steeds een goede verdediger. Daar komt nog weer bij dat de Vrij, BMI, Ramsteijn, Schenkeveld, Kongolo veel kunnen leren van een verdediger die tegen spitsjes als Klose, Gomez, Toni, Falcao, Ronaldo en Messi heeft gespeeld.
pi_115043492
quote:

Büttner zal wel voor een zacht prijisje weg mogen. :s)

Dat buitenkansje zullen onze vrienden in Amsterdam wel weer benutten.
pi_115043512
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Mathijsen is echt goed om er bij te hebben man. Is ervaren en voor eredivisie begrippen is hij nog steeds een goede verdediger. Daar komt nog weer bij dat de Vrij, BMI, Ramsteijn, Schenkeveld, Kongolo veel kunnen leren van een verdediger die tegen spitsjes als Klose, Gomez, Toni, Falcao, Ronaldo en Messi heeft gespeeld.
Heb je ook gezien hoe hij dat deed?

En zoals al eerder gezegd, ervaren is overrated. Top 3 verdedigingen waren allemaal jonge spelers.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:01:05 #82
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115043592
quote:

Als Mathijsen komt gaat BMi weer terug naar de backpositie.
Niets mis mee. Bovendien als bmi of De Vrij nu geblesseerd raken moet je het opvangen met jeugd spelers dat lijkt me niet verstandig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115043617
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

En zoals al eerder gezegd, ervaren is overrated. Top 3 verdedigingen waren allemaal jonge spelers.
Tot een jaar of 2 geleden bleef hij in de Bundesliga makkelijk overeind hoor, zijn grootste nadeel is zijn snelheid. Dit kan bij ons perfect gecorrigeerd worden met de snelheid van BMI en de Vrij.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:03:11 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115043692
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ja, denk je dat ik iedere krantenknipseltje bewaar ofzo? :')
Zou ik niet doen als je internet hebt. ;)
Volgens mij is het zo dat ajax als algemene stelregel heeft dat ze ouders spelers geen lange contracten meer aanbieden.
Maar ik heb nergens gelezen dat ajax expliciet heeft gezegd dat ze bij Matthijsen niet voor 2 jaar willen gaan.
Sterker: als het daar om zal gaan bji de onderhandelingen dan geven ze hem dat jaar er echt wel bij.
Dat ze niet voor 3 jaar gaan is verstandig, zou Feyenoord ook niet moeten doen (tenzij dat derde jaar dan voor veel minder salaris kan).
pi_115043715
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Tot een jaar of 2 geleden bleef hij in de Bundesliga makkelijk overeind hoor, zijn grootste nadeel is zijn snelheid. Dit kan bij ons perfect gecorrigeerd worden met de snelheid van BMI en de Vrij.
Ik denk ook dat het nu nog wel zou kunnen, maar hoe is hij over 3 seizoenen? Ben bang dat er dan weinig van over is en zit je met je 35 jarige grootverdiener.

Sowieso zijn dat soort contracten bijna de ondergang geworden van Feyenoord en ben je eindelijk beetje uit de shit aan het raken begin je weer overnieuw :')
pi_115043745
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Tuurlijk is ervaring belangrijk, maar moet dan ten kosten gaan van BMI en De Vrij? We hebben, voor Eredivisiebegrippen al 2 prima CV's. Moeten we er dan "voor de ervaring" een bijhalen?
pi_115043749
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het nu nog wel zou kunnen, maar hoe is hij over 3 seizoenen? Ben bang dat er dan weinig van over is en zit je met je 35 jarige grootverdiener.

Sowieso zijn dat soort contracten bijna de ondergang geworden van Feyenoord en ben je eindelijk beetje uit de shit aan het raken begin je weer overnieuw :')
Er is nog niks bekend over zijn contract en de duur daarvan, dus dat is louter speculatie
pi_115043776
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Er is nog niks bekend over zijn contract en de duur daarvan, dus dat is louter speculatie
Neem nou maar van mij aan dat het minstens 3 jaar zal worden. Anders neem ik een Mathijssen UI :P

voor een dag
pi_115043786
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef Maraten het volgende:

[..]

Tuurlijk is ervaring belangrijk, maar moet dan ten kosten gaan van BMI en De Vrij? We hebben, voor Eredivisiebegrippen al 2 prima CV's. Moeten we er dan "voor de ervaring" een bijhalen?
Dat zeg ik niet. We hebben gewoon een extra verdediger nodig.
pi_115043840
quote:

[..]

in hoeverre gaat dit ten koste van BMI en de Vrij als BMI op links duikt en de Vrij bakken aan begeleiding krijgt van Mathijsen? Ik ben absoluut geen voorstander van 3 jaar contract en een vorstelijk salaris maar heb je er al eens over na gedacht bij het minste blessuregeval? De vrij valt een weekje geblesseerd uit en BMI heeft net zn schorsing, what de fuck wil je gaan doen dan?
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:06:50 #91
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115043881
quote:

[..]

Ja.
Vooral omdat er verder helemaal geen routiniers met ervaring op hoog niveau in de selectie zitten.
En momenteel heb je echt een flink probleem in je achterhoede als De Vrij geblesseerd raakt. Da's eigenlijk een onacceptabel risico.
pi_115043889
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Cara het volgende:

[..]

in hoeverre gaat dit ten koste van BMI en de Vrij als BMI op links duikt en de Vrij bakken aan begeleiding krijgt van Mathijsen? Ik ben absoluut geen voorstander van 3 jaar contract en een vorstelijk salaris maar heb je er al eens over na gedacht bij het minste blessuregeval? De vrij valt een weekje geblesseerd uit en BMI heeft net zn schorsing, what de fuck wil je gaan doen dan?
Dit ook dus. Ik vind ook dat van Geel Schenkeveld echt een nieuw contract moet aanbieden trouwens.
pi_115044114
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja.
Vooral omdat er verder helemaal geen routiniers met ervaring op hoog niveau in de selectie zitten.
En momenteel heb je echt een flink probleem in je achterhoede als De Vrij geblesseerd raakt. Da's eigenlijk een onacceptabel risico.
Dat is wel waar ja, zal er ook wel een beetje dat ik nooit zo gecharmeerd van de voetballer Mathijsen ben geweest.
pi_115044185
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:11 schreef Maraten het volgende:

[..]

Dat is wel waar ja, zal er ook wel een beetje dat ik nooit zo gecharmeerd van de voetballer Mathijsen ben geweest.
ik denk eigenlijk weinig mensen hier, maar ja, veel beter kunnen we niet krijgen, denk dat we zelfs heel erg tevreden mogen zijn.
pi_115044513
Happel al weer terug uit Kiev eigenlijk, gozert nog niet gezien sinds dat 'ie wegging
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:30:02 #96
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115044991
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Happel al weer terug uit Kiev eigenlijk, gozert nog niet gezien sinds dat 'ie wegging
Hij heeft al gepost hier hoor :)
pi_115045050
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:30 schreef Sejt het volgende:

[..]

Hij heeft al gepost hier hoor :)
Ah oke, ben veel aan het werk dus heb het gemist
pi_115045070
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Happel het volgende:
Of je zet hem neer in sportdorp.
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Ah.

Vlaar had gewoon hier moeten zijn

[ afbeelding ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:33:34 #99
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115045157
quote:

Linksbacks zijn nog schaarser dan CV's. En laten we nou net die linksback zelf in huis hebben, eigenlijk zelfs twee maar het is de vraag of Nelom het niveau wel aan kan. Mocht je Mathijsen kunnen halen dan betekend dat dat je én een (hele) goede centrale verdediger erbij hebt én je een berg ervaring erbij krijgt én je
BMI op linksback kunt laten staan waardoor je m, mocht ie zich stormachtig blijven doorontwikkelen, gezien LB's in heel Europa zeer schaar zijn voor veel geld kunt verkopen. Win-win-win dus.

Zelfs zo'n Poulsen is voor Nederlandse clubs al onhaalbaar. Zegt genoeg.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Top 3 heb je het dan over Ajax, Feyenoord en PSV? Ajax had Ooijer en Vertongen. Feyenoord Vlaar. PSV Bouma.
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dit ook dus. Ik vind ook dat van Geel Schenkeveld echt een nieuw contract moet aanbieden trouwens.
Is laatst al bekend geworden dat ie weg mag. :)
pi_115045257
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:33 schreef inZanity het volgende:

[..]

Linksbacks zijn nog schaarser dan CV's. En laten we nou net die linksback zelf in huis hebben, eigenlijk zelfs twee maar het is de vraag of Nelom het niveau wel aan kan. Mocht je Mathijsen kunnen halen dan betekend dat dat je én een (hele) goede centrale verdediger erbij hebt én je een berg ervaring erbij krijgt én je
BMI op linksback kunt laten staan waardoor je m, mocht ie zich stormachtig blijven doorontwikkelen, gezien LB's in heel Europa zeer schaar zijn voor veel geld kunt verkopen. Win-win-win dus.

Zelfs zo'n Poulsen is voor Nederlandse clubs al onhaalbaar. Zegt genoeg.

[..]

Top 3 heb je het dan over Ajax, Feyenoord en PSV? Ajax had Ooijer en Vertongen. Feyenoord Vlaar. PSV Bouma.

[..]

Is laatst al bekend geworden dat ie weg mag. :)
Nee, over de 3 minst gepasseerde verdedigingen. Dus Ajax, Feyenoord en AZ.

Ooijer kon je toch moeilijk 1e keus noemen.. Vlaar vind ik niet ervaren, met 8 interlands en 5 europese wedstrijden. En Bouma is dus typisch zo'n voorbeeld waarvan ik zeg wat heb je nou aan ervaring :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')