Vriendschap in het voetbal is net zo'n wassen neus als 'clubliefde' bij de meeste spelersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die kan ik niet meer vinden.
Maar logisch redeneren kom je daar ook al op uit. Ajax kan hem in alles meer bieden dan wij, behalve contractduur (al kunnen ze dat ook wel, maar hebben ze zelf ook niet al te beste ervaringen mee). Dat vrolijke gedoe tussen hem en van Geel geloof ik niet in.
Mathijsen is echt goed om er bij te hebben man. Is ervaren en voor eredivisie begrippen is hij nog steeds een goede verdediger. Daar komt nog weer bij dat de Vrij, BMI, Ramsteijn, Schenkeveld, Kongolo veel kunnen leren van een verdediger die tegen spitsjes als Klose, Gomez, Toni, Falcao, Ronaldo en Messi heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:54 schreef Maraten het volgende:
Denk niet dat wij Mathijsen echt nodig hebben, liever een ervaren LB, maarja waar vind je die nog? Is Martintje niet op de bruiloft van Poulsen geweest ofzo?
En voor de wedstrijd, hebben we al sovjetliedjes en Stalinn spandoeken?
Büttner zal wel voor een zacht prijisje weg mogen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:54 schreef Maraten het volgende:
Denk niet dat wij Mathijsen echt nodig hebben, liever een ervaren LB, maarja waar vind je die nog? Is Martintje niet op de bruiloft van Poulsen geweest ofzo?
Heb je ook gezien hoe hij dat deed?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mathijsen is echt goed om er bij te hebben man. Is ervaren en voor eredivisie begrippen is hij nog steeds een goede verdediger. Daar komt nog weer bij dat de Vrij, BMI, Ramsteijn, Schenkeveld, Kongolo veel kunnen leren van een verdediger die tegen spitsjes als Klose, Gomez, Toni, Falcao, Ronaldo en Messi heeft gespeeld.
Als Mathijsen komt gaat BMi weer terug naar de backpositie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:54 schreef Maraten het volgende:
Tot een jaar of 2 geleden bleef hij in de Bundesliga makkelijk overeind hoor, zijn grootste nadeel is zijn snelheid. Dit kan bij ons perfect gecorrigeerd worden met de snelheid van BMI en de Vrij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je ook gezien hoe hij dat deed?
En zoals al eerder gezegd, ervaren is overrated. Top 3 verdedigingen waren allemaal jonge spelers.
Zou ik niet doen als je internet hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, denk je dat ik iedere krantenknipseltje bewaar ofzo?
Ik denk ook dat het nu nog wel zou kunnen, maar hoe is hij over 3 seizoenen? Ben bang dat er dan weinig van over is en zit je met je 35 jarige grootverdiener.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tot een jaar of 2 geleden bleef hij in de Bundesliga makkelijk overeind hoor, zijn grootste nadeel is zijn snelheid. Dit kan bij ons perfect gecorrigeerd worden met de snelheid van BMI en de Vrij.
Tuurlijk is ervaring belangrijk, maar moet dan ten kosten gaan van BMI en De Vrij? We hebben, voor Eredivisiebegrippen al 2 prima CV's. Moeten we er dan "voor de ervaring" een bijhalen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mathijsen is echt goed om er bij te hebben man. Is ervaren en voor eredivisie begrippen is hij nog steeds een goede verdediger. Daar komt nog weer bij dat de Vrij, BMI, Ramsteijn, Schenkeveld, Kongolo veel kunnen leren van een verdediger die tegen spitsjes als Klose, Gomez, Toni, Falcao, Ronaldo en Messi heeft gespeeld.
Er is nog niks bekend over zijn contract en de duur daarvan, dus dat is louter speculatiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het nu nog wel zou kunnen, maar hoe is hij over 3 seizoenen? Ben bang dat er dan weinig van over is en zit je met je 35 jarige grootverdiener.
Sowieso zijn dat soort contracten bijna de ondergang geworden van Feyenoord en ben je eindelijk beetje uit de shit aan het raken begin je weer overnieuw
Neem nou maar van mij aan dat het minstens 3 jaar zal worden. Anders neem ik een Mathijssen UIquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Er is nog niks bekend over zijn contract en de duur daarvan, dus dat is louter speculatie
Dat zeg ik niet. We hebben gewoon een extra verdediger nodig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef Maraten het volgende:
[..]
Tuurlijk is ervaring belangrijk, maar moet dan ten kosten gaan van BMI en De Vrij? We hebben, voor Eredivisiebegrippen al 2 prima CV's. Moeten we er dan "voor de ervaring" een bijhalen?
in hoeverre gaat dit ten koste van BMI en de Vrij als BMI op links duikt en de Vrij bakken aan begeleiding krijgt van Mathijsen? Ik ben absoluut geen voorstander van 3 jaar contract en een vorstelijk salaris maar heb je er al eens over na gedacht bij het minste blessuregeval? De vrij valt een weekje geblesseerd uit en BMI heeft net zn schorsing, what de fuck wil je gaan doen dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef Maraten het volgende:
[..]
Tuurlijk is ervaring belangrijk, maar moet dan ten kosten gaan van BMI en De Vrij? We hebben, voor Eredivisiebegrippen al 2 prima CV's. Moeten we er dan "voor de ervaring" een bijhalen?
Ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef Maraten het volgende:
[..]
Dit ook dus. Ik vind ook dat van Geel Schenkeveld echt een nieuw contract moet aanbieden trouwens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Cara het volgende:
[..]
in hoeverre gaat dit ten koste van BMI en de Vrij als BMI op links duikt en de Vrij bakken aan begeleiding krijgt van Mathijsen? Ik ben absoluut geen voorstander van 3 jaar contract en een vorstelijk salaris maar heb je er al eens over na gedacht bij het minste blessuregeval? De vrij valt een weekje geblesseerd uit en BMI heeft net zn schorsing, what de fuck wil je gaan doen dan?
Dat is wel waar ja, zal er ook wel een beetje dat ik nooit zo gecharmeerd van de voetballer Mathijsen ben geweest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Vooral omdat er verder helemaal geen routiniers met ervaring op hoog niveau in de selectie zitten.
En momenteel heb je echt een flink probleem in je achterhoede als De Vrij geblesseerd raakt. Da's eigenlijk een onacceptabel risico.
ik denk eigenlijk weinig mensen hier, maar ja, veel beter kunnen we niet krijgen, denk dat we zelfs heel erg tevreden mogen zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:11 schreef Maraten het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja, zal er ook wel een beetje dat ik nooit zo gecharmeerd van de voetballer Mathijsen ben geweest.
Hij heeft al gepost hier hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Happel al weer terug uit Kiev eigenlijk, gozert nog niet gezien sinds dat 'ie wegging
quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah.
Vlaar had gewoon hier moeten zijn
[ afbeelding ]
Linksbacks zijn nog schaarser dan CV's. En laten we nou net die linksback zelf in huis hebben, eigenlijk zelfs twee maar het is de vraag of Nelom het niveau wel aan kan. Mocht je Mathijsen kunnen halen dan betekend dat dat je én een (hele) goede centrale verdediger erbij hebt én je een berg ervaring erbij krijgt én jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:54 schreef Maraten het volgende:
Top 3 heb je het dan over Ajax, Feyenoord en PSV? Ajax had Ooijer en Vertongen. Feyenoord Vlaar. PSV Bouma.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je ook gezien hoe hij dat deed?
En zoals al eerder gezegd, ervaren is overrated. Top 3 verdedigingen waren allemaal jonge spelers.
Is laatst al bekend geworden dat ie weg mag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit ook dus. Ik vind ook dat van Geel Schenkeveld echt een nieuw contract moet aanbieden trouwens.
Nee, over de 3 minst gepasseerde verdedigingen. Dus Ajax, Feyenoord en AZ.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Linksbacks zijn nog schaarser dan CV's. En laten we nou net die linksback zelf in huis hebben, eigenlijk zelfs twee maar het is de vraag of Nelom het niveau wel aan kan. Mocht je Mathijsen kunnen halen dan betekend dat dat je én een (hele) goede centrale verdediger erbij hebt én je een berg ervaring erbij krijgt én je
BMI op linksback kunt laten staan waardoor je m, mocht ie zich stormachtig blijven doorontwikkelen, gezien LB's in heel Europa zeer schaar zijn voor veel geld kunt verkopen. Win-win-win dus.
Zelfs zo'n Poulsen is voor Nederlandse clubs al onhaalbaar. Zegt genoeg.
[..]
Top 3 heb je het dan over Ajax, Feyenoord en PSV? Ajax had Ooijer en Vertongen. Feyenoord Vlaar. PSV Bouma.
[..]
Is laatst al bekend geworden dat ie weg mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |