Daar ben ik ook bang voor ja of Twentequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:48 schreef DonRaja het volgende:
Hmmm Mathijsen spreekt een voorkeur uit voor Feyenoord, dat zal dus wel weer Galatasaray worden ofzo...
Dat, ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:31 schreef Grifte het volgende:
Als we verliezen komen we in laatste voorronde EL, met misschien wel moeilijkere potentiële tegenstanders dan die wij nu konden treffen.
| 1 2 3 | Sporting Braga Por Udinese Ita Spartak Moscow Rus |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | Internazionale *3 Ita 104.996 Liverpool *3 Eng 90.882 Olympique Marseille *3 Fra 85.835 Sporting CP Lisbon Por 82.069 CSKA Moscow Rus 80.566 Girondins Bordeaux Fra 58.835 VfB Stuttgart Ger 55.037 Metalist Kharkiv Ukr 52.526 Athletic Bilbao *3 Esp 47.837 Club Brugge @3 Bel 35.480 APOEL Nicosia ** Cyp 33.599 Hapoel Tel-Aviv Isr 31.400 Hannover 96 *3 Ger 31.037 Lazio Roma Ita 29.996 PAOK Thessaloniki *3 Gre 27.920 Steaua Bucuresti *3 Rom 26.764 Sparta Praha *3 Cze 25.570 Lech Poznan * Pol 22.483 Rosenborg BK * Nor 20.935 Trabzonspor Tur 19.810 Anorthosis Famagusta ** Cyp 17.099 Newcastle United Eng 16.882 Young Boys ** Sui 16.860 Levante UD Esp 16.837 Racing Genk *3 Bel 16.480 Viktoria Plzen ** Cze 14.070 Dnipro Dnipropetrovsk Ukr 14.026 |
Wel mooi dat Van Geel ook nog even zei dat Castaignos bereid was op zijn knieen naar Feyenoord terug te komen. Maar Feyenoord kon alleen huren en Inter wilde perse verkopen. Maakt Luc in stuk minder judasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef Cara het volgende:
Twente zou twente niet zijn als ze ff een belletje naar Mathijsen hebben gepleegd of ie toevallig beschikbaar is![]()
Ik maak nu een grapje, maar eigenlijk zou het me écht niets verbazen![]()
Hij zal toch ongetwijfeld hard uitgefloten gaan worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel mooi dat Van Geel ook nog even zei dat Castaignos bereid was op zijn knieen naar Feyenoord terug te komen. Maar Feyenoord kon alleen huren en Inter wilde perse verkopen. Maakt Luc in stuk minder judas
Maar niet terecht dus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij zal toch ongetwijfeld hard uitgefloten gaan worden.
Hopelijk dinsdag niet meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef Happel het volgende:
Kiev weer gewonnen. 100% score tot nu toe.
quote:
Was in mijn ogen sowieso geen judas aangezien hij al duidelijk had aangegeven dat Feyenoord 1e keus was en daar ook als eerste mee ging praten. Als dat dan niet lukt kan ik het hem in ieder geval niet kwalijk nemen dat hij als professional te werk gaat en tekent bij een andere club waarvan hij denkt dat die goed zal zijn voor z'n carrière. Nouja, alleen die ene club had ik hem nooit kunnen vergeven, maar dit doet me weinig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel mooi dat Van Geel ook nog even zei dat Castaignos bereid was op zijn knieen naar Feyenoord terug te komen. Maar Feyenoord kon alleen huren en Inter wilde perse verkopen. Maakt Luc in stuk minder judas
Ik hoop echt dat hij naar Feyenoord gaat en niet naar Ajax. Ik vind hem veel te traag en te oud.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef heiden6 het volgende:
Over Joris Mathijsen: door zo in de media te duiken met je voorkeur voor Feyenoord ten opzichte van Ajax, denk ik dat je de brug naar Amsterdam grotendeels hebt afgefikt.
Dan denk ik: prima onderhandelingspositie voor Mr. Yellow.
is goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:32 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij naar Feyenoord gaat en niet naar Ajax. Ik vind hem veel te traag en te oud.
Maar dan beoordeel je hem op z'n optreden in Oranje, denk ik. Het niveau in de Eredivisie ligt denk ik toch iets minder minder hoog. Sterker nog, met deze jongen ipv Vlaar ga je er nog op vooruit ook alleen zou ik een speler van zijn leeftijd nooit voor langer dan 2 seizoenen vastleggen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:32 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij naar Feyenoord gaat en niet naar Ajax. Ik vind hem veel te traag en te oud.
Wat zei hij dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:20 schreef Cara het volgende:
ik zie nu die sneer naar dirk van Geel op Rijnmond, lekker hoor.
Of ze er nu spelen omdat ze wat hebben met de club of omdat ze de centen fijn vinden en/of verder weinig keuze hebben, het belangrijkste is dat ze presteren. Sentiment zonder prestaties koop je niks voor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:51 schreef OProg het volgende:
Mooi.
Je moet ook alleen mensen willen hebben die in de kuip willen spelen om de club. We hebben het geld toch niet voor meer. En niet krampachtig maar nipt financieel oplossingen verzinnen om ze toch te kunnen halen.
Dat zijn ook pittige tegenstanders!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat, ja.
En als we winnen dan halen we zeker weten groepsronde EL.
Gaan we door, dan kunnen we zoals ik het begrijp sowieso een van deze clubs loten:
[ code verwijderd ]
Waarschijnlijk komt Panathinaikos daar nog bij.
Winnen we niet, dan komen we dus in laatste voorronde EL, met als mogelijke tegenstanders:
[ code verwijderd ]
Met als aantekening dat bij deze loting er waarschijnlijk zeven groepen worden gemaakt van seeded en unseeded teams.
Ja, heel goed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:20 schreef Cara het volgende:
ik zie nu die sneer naar dirk van Geel op Rijnmond, lekker hoor.
En terecht. Als je zegt in de eredivisie alleen voor Feyenoord te willen spelen, moet je niet 3 weken later naar die duitsers gaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij zal toch ongetwijfeld hard uitgefloten gaan worden.
Want blind doet het zoveel beterquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:32 schreef Devv het volgende:
[..]
quote:Tegenover het Algemeen Dagblad liet clubarts Casper van Eijk weten geen problemen te verwachten voor aanstaande dinsdag voor wat betreft de inzetbaarheid van Jordy Clasie en Darryl Janmaat. Beiden kampen met liesklachten. Janmaat moest daardoor zelfs al snel uitvallen in de vorige wedstrijd tegen Dínamo Kiev. Dinsdag zouden ze echter beiden moeten kunnen spelen.
Tja, als Feyenoord je dan niet wil kopen en je anders nergens terecht kan moet je toch watquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
En terecht. Als je zegt in de eredivisie alleen voor Feyenoord te willen spelen, moet je niet 3 weken later naar die duitsers gaan.
Was kick, wat kan ik er anders over zeggen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 07:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat zijn ook pittige tegenstanders!
Hoe was het in Kiev, foto's op LN zagen er gaaf uit!!
quote:'Hele leven gedroomd van spelen in stadion als De Kuip'
Omar Elabdellaoui (20) geniet bij Feyenoord. De multifunctionele Noorse aanvaller met Marokkaanse roots, gehuurd van Manchester City, is onder de indruk van de Rotterdamse club en stadion De Kuip. Vanuit Manchester kreeg de aanvaller een succeswens mee. 'Ga naar Rotterdam en doe je best, wij blijven je absoluut volgen, zei manager Roberto Mancini nog tegen mij.'
'In 2010 zat ik bij Manchester City op de bank tijdens de Europa League-wedstrijd tegen Juventus, maar de achttien minuten tegen Mallorca waren helemáál een belevenis', blikt Elabdellaoui terug op zijn officieuze debuut. 'Ik had De Kuip al gezien vanuit de helikopter tijdens de Open Dag, maar er zelf te mogen spelen is amazing. Dan is het stadion eigenlijk nog te klein, bij wijze van spreken.'
'Mijn hele leven heb ik ervan gedroomd in zo'n groot stadion te voetballen, dus als de kans dan komt, kun je maar beter niet nerveus zijn', vervolgt hij. 'Want anders blijft het straks bij een eenmalig optreden, en ik wil elke week vlammen. Ik wil dat de supporters mijn naam scanderen. John Guidetti had me al veel verteld over de fans hier. Als je met je hart speelt, is het goed en ik speel altíjd met mijn hart, met passie. Nu weet ik dat John niet heeft gelogen.'
quote:'Driejarig contract ligt klaar voor Mathijsen'
Als verdediger Joris Mathijsen inderdaad transfervrij bij het Spaanse Malága mag vertrekken, schotelt Feyenoord hem direct een driejarig contract voor, meldt het AD. De 32-jarige routinier is bereid om financieel in te leveren en staat open voor een vertrek naar de Kuip. De 82-voudig international zou de ploeg van Ronald Koeman verkiezen boven landskampioen Ajax, dat eveneens geïnteresseerd is in de centrale verdediger.
Ik had het al gelezen, hij is heel erg gemotiveerd en ik denk dat hij belangrijk gaat worden dit seizoen.quote:
Zeker. Ben erg benieuwd naar zijn inbreng en vooral ten koste van wie het zou kunnen gaan. Denk dat Cissé het kind van de rekening wordt. Vind ik nog niet echt overtuigen in wat ik van hem zag tegen Mallorca en Kiev.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:22 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen, hij is heel erg gemotiveerd en ik denk dat hij belangrijk gaat worden dit seizoen.
Ik denk dat als Koeman 4-3-3 gaat spelen Cissé nog wel in de spits komt en Elabdellaoui dan op linksbuiten, maar dat ligt aan de prestaties van Fernandez dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker. Ben erg benieuwd naar zijn inbreng en vooral ten koste van wie het zou kunnen gaan. Denk dat Cissé het kind van de rekening wordt. Vind ik nog niet echt overtuigen in wat ik van hem zag tegen Mallorca en Kiev.
Dat is ook een optie, ja. Cissé deed het op die positie wel aardig tegen Dordrecht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:26 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Ik denk dat als Koeman 4-3-3 gaat spelen Cissé nog wel in de spits komt en Elabdellaoui dan op linksbuiten, maar dat ligt aan de prestaties van Fernandez dan.
En bij Cissé heb ik altijd het gevoel alsof hij meer wil doen dan Fernandez.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is ook een optie, ja. Cissé deed het op die positie wel aardig tegen Dordrecht.
geef dat gozertje gewoon een ban ofzo ben je dr vanafquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Opgeschoond. Hier geen Ajax discussies.
Lijkt wel rond te gaan komen ja, gun die jongen al het geluk van de wereld daar bij Sunderlandquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens diverse britse Tabloids zou Guidetti voor 1.9 miljoen aan huursom naar Sunderland gaan
Nogmaals, diverse britse tabloids zeggen het.
Maar jullie hebben dan toch wel mooi 2,5 maand kunnen juichen. Ook mooi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:40 schreef heiden6 het volgende:
Het zou toch wel ontzettend zuur zijn als we tweede worden en dan uiteindelijk helemaal geen Europees voetbal spelen.
Dat snap ik ook wel. Ik bedoel meer dat het goed is dat er niet een paar keer besloten zal worden om maar net ff dat stukje salaris extra te doen dat er eigenlijk niet is om iemand maar binnen te hengelen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:13 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Of ze er nu spelen omdat ze wat hebben met de club of omdat ze de centen fijn vinden en/of verder weinig keuze hebben, het belangrijkste is dat ze presteren. Sentiment zonder prestaties koop je niks voor.
Denk ik ook, je moet zo'n jongen ook wat bieden, denk ik dan. Hij is immers bereid om flink salaris in te leveren om bij Feyenoord te mogen voetballen. Ik snap dan wel dat je als voetballer dan iets meer wil dan een contract voor één seizoen. Of het vanuit Feyenoords oogpunt verstandig is blijft discutabel natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mathijsen voor 3 jaar is wat aan de lange kant maar hij zal wel zekerheid willen afdwingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |