Ik gok dat Mathijssen net iets beter is dan Vlaar en ook veel meer ervaring heeft. Als je naar talent kijkt, dan heb je niet veel meer nodig. We hebben BMI, de vrij, Kongolo en vast nog wel wat meer jonge gasten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:56 schreef PIETR het volgende:
Gewoon een contract aanbieden voor 2 jaar, met een éénzijdige optie voor nog een jaar. Ben nooit echt een fan geweest van Mathijssen, altijd een matige verdediger gevonden. Denk dat we er op achteruit gaan tov Vlaar ..
Het liefst biedt van Geel Mathijsen natuurlijk ook gewoon 2 jaar aan, maar ik denk dat we geen keus hebben. Als je Mathijsen naar Feyenoord wilt lokken zal er behalve een lager salaris toch wat meer tegenover moeten staan dan een geweldig legioen. Hier krijgt hij daarom die drie jaar, bij de rest niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:56 schreef PIETR het volgende:
Gewoon een contract aanbieden voor 2 jaar, met een éénzijdige optie voor nog een jaar. Ben nooit echt een fan geweest van Mathijssen, altijd een matige verdediger gevonden. Denk dat we er op achteruit gaan tov Vlaar ..
Guidetti bijna rond.twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 19:31:52Ron #Vlaar is bij #Villa begonnen met een 3-1 nederlaag tegen Nottingham Forest. Zowel #Vlaar als El #Ahmadi speelden 90 minuten. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 19:19:09Volgens The Daily Mail is de overgang van John Guidetti naar Sunderland bijna rond. Sunderland zou zo'n 2 miljoen euro betalen voor de huur. reageer retweet
Hoezo geloof je er dan maar weinig van?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:39 schreef Scrummie het volgende:
Guidetti geloof ik maar weinig van. Die speelt in Oktober gewoon weer in Rotterdam.
Omdat 'The Daily Mail'. En City wil nog met geen enkele club onderhandelen omdat hij nog geblesseerd is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo geloof je er dan maar weinig van?
Caland kwam vanmiddag ook al met dat Sunderland-nieuws, wel zonder bron overigens...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:11 schreef Luni het volgende:
2 miljoen huur lijkt me ook wel een erg hoog bedrag voor een jaar.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:14 schreef Droopie het volgende:
lees op twitter dat lamprou bij fcgay heeft gezegd dat homo's niet welkom zijn bij feyenoord.. van praag is boos
Baasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:14 schreef Droopie het volgende:
lees op twitter dat lamprou bij fcgay heeft gezegd dat homo's niet welkom zijn bij feyenoord.. van praag is boos
Play-offs , 1st leg : 21-22 August 2012quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:36 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Wanneer zijn de volgende wedstrijden eigenlijk zou er gewonnen worden dinsdag?
Met Matthijssen ga je normaal gesproken er flink op vooruit. Alleen als Vlaar in goede vorm steekt zoals op het laatst in de competitie zijn ze m.i. gelijkwaardig maar over het hele seizoen genomen is hij absoluut een aanwinst.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:56 schreef PIETR het volgende:
Dan moeten ze met de thuiswedstrijd tegen Ajax wel een uitzondering maken...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:14 schreef Droopie het volgende:
Vast wel. Ik heb er i.i.g. geen moeite mee. Zolang hij maar doet wat hij moet doen op het veld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:45 schreef Droopie het volgende:
effe serieus, stel dat een jordy clasie (dus niet een cabral) homo zou zijn, zou dat door het legioen geaccepteerd worden?
Jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:45 schreef Droopie het volgende:
effe serieus, stel dat een jordy clasie (dus niet een cabral) homo zou zijn, zou dat door het legioen geaccepteerd worden?
Dat wordt in de jeugdopleiding gesignaleerd en doorverwezen naar Ajax.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:45 schreef Droopie het volgende:
Ze missen ook 5 basisspelers..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:59 schreef TC03 het volgende:
Als ik de selectie van Ajax voor morgen zie doen we daar op papier toch echt niet zoveel voor onder.Alleen de aanval en de linksbackpositie is bij hen duidelijk beter bezet. Vind het echt lastig om in te schatten hoe sterk onze selectie is t.o.v. Twente, PSV en Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |