Dat bedoel ik, ik ben het daar totaal niet mee eens. Die gozert was ons grootste talent, maar door pech heeft hij weinig gespeeld. Geef die jongen een contract en laat hem hier ontwikkelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Linksbacks zijn nog schaarser dan CV's. En laten we nou net die linksback zelf in huis hebben, eigenlijk zelfs twee maar het is de vraag of Nelom het niveau wel aan kan. Mocht je Mathijsen kunnen halen dan betekend dat dat je én een (hele) goede centrale verdediger erbij hebt én je een berg ervaring erbij krijgt én je
BMI op linksback kunt laten staan waardoor je m, mocht ie zich stormachtig blijven doorontwikkelen, gezien LB's in heel Europa zeer schaar zijn voor veel geld kunt verkopen. Win-win-win dus.
Zelfs zo'n Poulsen is voor Nederlandse clubs al onhaalbaar. Zegt genoeg.
[..]
Top 3 heb je het dan over Ajax, Feyenoord en PSV? Ajax had Ooijer en Vertongen. Feyenoord Vlaar. PSV Bouma.
[..]
Is laatst al bekend geworden dat ie weg mag.
Zo onervaren is de verdediging van AZ anders niet hoor. Hebben met Marcellis, Moisander en Poulsen gewoon drie internationals rondlopen waarvan de laatste twee 20+ interlands hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, over de 3 minst gepasseerde verdedigingen. Dus Ajax, Feyenoord en AZ.
Ooijer kon je toch moeilijk 1e keus noemen.. Vlaar vind ik niet ervaren, met 8 interlands en 5 europese wedstrijden. En Bouma is dus typisch zo'n voorbeeld waarvan ik zeg wat heb je nou aan ervaring
Er zal vast wel een reden voor geweest zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik ben het daar totaal niet mee eens. Die gozert was ons grootste talent, maar door pech heeft hij weinig gespeeld. Geef die jongen een contract en laat hem hier ontwikkelen.
Dat zo'n Bouma dus is teruggehaald omdat ervaring maar er ondertussen zo weinig van kan dat je aan ervaring ook helemaal niks hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zo onervaren is de verdediging van AZ anders niet hoor. Hebben met Marcellis, Moisander en Poulsen gewoon drie internationals rondlopen waarvan de laatste twee 20+ interlands hebben.
Ooijer is dan wel geen eerste keus, maar een ervaren man hoeft ook niet altijd eerste keus te zijn om van belang te zijn. Volgens mij hebben Ajax spelers zelfs herhaaldelijk aangegeven hoe belangrijk zo'n Ooijer voor de groep was. Ik vind Vlaar dus wel ervaren. Met jarenlange Eredivisie ervaring, interlands, Europees voetbal alles wat ie heeft meegemaakt(blessures, priveprobleme) de transformatie van lang slungelig iel mannetje naar een beer van een verdediger en de ervaring die je sowieso al opdoet als je ouder word. Wat bedoel je met de opmerking over Bouma? De verdediging van PSV is nou eenmaal dra-ma-tisch. Ondanks dat Bouma er zelf ook weinig van kan wil het niet zeggen dat zijn ervaring daardoor niet meer van waarde kan zijn.
Want? Waar baseer je dat op? Als je Koeman of Van Gastel dinsdag in de basis zet zullen die waarschijnlijk ook niet meer meekunnen, maar juist hun zijn zo succesvol bij Feyenoord vanwege hun ervaring.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zo'n Bouma dus is teruggehaald omdat ervaring maar er ondertussen zo weinig van kan dat je aan ervaring ook helemaal niks hebt.
Want? Hoeveel interlands heeft De Vrij op z'n naam staan? Nog even los van het feit dat de verdedigers die vorig jaar bij AZ in de basis stonden allemaal stuk voor stuk een paar jaar ouder zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als AZ verdediging al ervaren genoemd mag worden zou je dat ook van de Vrij kunnen zeggen..
Een drie jarig contract vind ik ook aan de hoge kant. Een tweejarig contract zou ideaal zijn, of zoals ik eerder al opteerde een tweejarig met een optie voor nog een jaar. De forse salariseisen horen nou eenmaal bij het speler van het kaliber van Mathijsen. Overigens is er door het vertrek van El Ahmadi en Vlaar de nodige ruimte ontstaan. Maar een ervaren man is zo enorm broodnodig voor deze extreem jonge groep, ik heb het idee dat veel mensen dat niet echt in de gaten hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En nogmaals, een Mathijsen nu ben ik in principe niet op tegen, maar wel tegen het 3 jarige contract en de zeer waarschijnlijk, voor Feyenoord begrippen, forse salariseisen. Bovendien zou ik nog liever een nieuwe spits zien ook
Helemaal eens met je uiteenzetting.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Waar baseer je dat op? Als je Koeman of Van Gastel dinsdag in de basis zet zullen die waarschijnlijk ook niet meer meekunnen, maar juist hun zijn zo succesvol bij Feyenoord vanwege hun ervaring.
[..]
Want? Hoeveel interlands heeft De Vrij op z'n naam staan? Nog even los van het feit dat de verdedigers die vorig jaar bij AZ in de basis stonden allemaal stuk voor stuk een paar jaar ouder zijn.
[..]
Een drie jarig contract vind ik ook aan de hoge kant. Een tweejarig contract zou ideaal zijn, of zoals ik eerder al opteerde een tweejarig met een optie voor nog een jaar. De forse salariseisen horen nou eenmaal bij het speler van het kaliber van Mathijsen. Overigens is er door het vertrek van El Ahmadi en Vlaar de nodige ruimte ontstaan. Maar een ervaren man is zo enorm broodnodig voor deze extreem jonge groep, ik heb het idee dat veel mensen dat niet echt in de gaten hebben.
Dat er best een goede spits bij mag lijkt me logisch, ik denk dat iedereen het daar wel over eens is. Maar ik denk dat Van Geel daar ook wel mee bezig is. Dat hij óf stiekem er op vertrouwt dat Guidetti nog een jaar gehuurd kan worden óf dat hij achter de schermen al met een andere speler bezig is danwel die speler als tweede keus heeft mocht Guidetti toch niet komen. Overigens vind ik persoonlijk dat het probleem groter gemaakt word dan ie nu is. Ja we kunnen een echt goede spits zeker goed gebruiken, maar mocht die niet haalbaar zijn is dat m.i ook weer niet zo'n ramp.
Mathijssen en Bouma komen toch niet als coach in aanmerking? Naar mijn mening haal je een speler van dat kaliber in de 1e plaats omdat ze iets moeten toevoegen op het veld, niet omdat ze zo wijs doen in de kleedkamer. Zeker in het geval van Mathijssen als het gelijk 1 van de best verdienende spelers is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Waar baseer je dat op? Als je Koeman of Van Gastel dinsdag in de basis zet zullen die waarschijnlijk ook niet meer meekunnen, maar juist hun zijn zo succesvol bij Feyenoord vanwege hun ervaring.
[..]
Want? Hoeveel interlands heeft De Vrij op z'n naam staan? Nog even los van het feit dat de verdedigers die vorig jaar bij AZ in de basis stonden allemaal stuk voor stuk een paar jaar ouder zijn.
[..]
Een drie jarig contract vind ik ook aan de hoge kant. Een tweejarig contract zou ideaal zijn, of zoals ik eerder al opteerde een tweejarig met een optie voor nog een jaar. De forse salariseisen horen nou eenmaal bij het speler van het kaliber van Mathijsen. Overigens is er door het vertrek van El Ahmadi en Vlaar de nodige ruimte ontstaan. Maar een ervaren man is zo enorm broodnodig voor deze extreem jonge groep, ik heb het idee dat veel mensen dat niet echt in de gaten hebben.
Dat er best een goede spits bij mag lijkt me logisch, ik denk dat iedereen het daar wel over eens is. Maar ik denk dat Van Geel daar ook wel mee bezig is. Dat hij óf stiekem er op vertrouwt dat Guidetti nog een jaar gehuurd kan worden óf dat hij achter de schermen al met een andere speler bezig is danwel die speler als tweede keus heeft mocht Guidetti toch niet komen. Overigens vind ik persoonlijk dat het probleem groter gemaakt word dan ie nu is. Ja we kunnen een echt goede spits zeker goed gebruiken, maar mocht die niet haalbaar zijn is dat m.i ook weer niet zo'n ramp.
Klopt. Ik denk dan ook dat Mathijsen zeker wat toe kan voegen op het veld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mathijssen en Bouma komen toch niet als coach in aanmerking? Naar mijn mening haal je een speler van dat kaliber in de 1e plaats omdat ze iets moeten toevoegen op het veld, niet omdat ze zo wijs doen in de kleedkamer. Zeker in het geval van Mathijssen als het gelijk 1 van de best verdienende spelers is.
Nu nog wel. Ben alleen een beetje angstig voor het seizoen daarna en het seizoen daarop..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dan ook dat Mathijsen zeker wat toe kan voegen op het veld.
Daarom geef ik toch ook aan dat een driejarig contract waarschijnlijk niet heel verstandig is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu nog wel. Ben alleen een beetje angstig voor het seizoen daarna en het seizoen daarop..
Ken je nagaan als die ervaren man iemand is die wel kan voetballen, bijv. een Mathijsen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:23 schreef Dekatria het volgende:
Beetje net als Meeuwis deed twee seizoenen terug. Het team voetbalde heel anders ineens, terwijl Meeuwis qua techniek niet eens zo goed is.
Maar dat gaat het helaas wel wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Daarom geef ik toch ook aan dat een driejarig contract waarschijnlijk niet heel verstandig is?
[..]
Ah. Leuk dat u ook op Fok! zit meneer Van Geel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar dat gaat het helaas wel worden
Wil je een handtekening?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ah. Leuk dat u ook op Fok! zit meneer Van Geel.
Hadden toch allen redelijk ervaren verdedigers erbij met Vlaar, Vertonghen en Moisander, allen 25-26 jaar en veel jaren (tenminste) eredivisie-ervaring (allen iig 100+ wedstrijden) en persoonlijkheden die de verdediging wel op zijn plaats kan zetten...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, over de 3 minst gepasseerde verdedigingen. Dus Ajax, Feyenoord en AZ.
Ooijer kon je toch moeilijk 1e keus noemen.. Vlaar vind ik niet ervaren, met 8 interlands en 5 europese wedstrijden. En Bouma is dus typisch zo'n voorbeeld waarvan ik zeg wat heb je nou aan ervaring
Ik weet niet hoe lang dat duurt, maar je kan het shirt toch ook alvast halen en na die wedstrijd laten bedrukken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:26 schreef mega-worstje het volgende:
eey gasten ik heb ff een snel vraagje. Ik moet een nieuw Feyenoord tenue hebben en ik laat hier altijd mijn naam op drukken. Nu is het probleem alleen dat ik hem het liefst voor dinsdag avond heb. Als ik hem dus online bestel is ie er dan wss nog niet. Is het mogelijk om hem in de winkel zelf te laten bedrukken en hoe veel tijd kost dat? Want mn pa kan daar maandag dan heen maar het heeft weinig zin als je hem daar toch niet kan laten bedrukken.
Bedankt alvast!
Ja of nog 1 wedstrijden in het shirt van vorig seizoen vertoeven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:28 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang dat duurt, maar je kan het shirt toch ook alvast halen en na die wedstrijd laten bedrukken?
Bij de fanshop bedrukken ze voor je. Duurt 5 minuten. Verder zie je aan het begin van het seizoen binnen in het stadion ook altijd kraampjes staan waar ze dat voor je doen, voor of na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:26 schreef mega-worstje het volgende:
eey gasten ik heb ff een snel vraagje. Ik moet een nieuw Feyenoord tenue hebben en ik laat hier altijd mijn naam op drukken. Nu is het probleem alleen dat ik hem het liefst voor dinsdag avond heb. Als ik hem dus online bestel is ie er dan wss nog niet. Is het mogelijk om hem in de winkel zelf te laten bedrukken en hoe veel tijd kost dat? Want mn pa kan daar maandag dan heen maar het heeft weinig zin als je hem daar toch niet kan laten bedrukken.
Bedankt alvast!
W1 en W2 zijn uitverkocht door seizoenskaarten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:46 schreef onlogisch het volgende:
Waarom kan ik geen kaartje kopen voor W1? Ik wil een vriendin meenemen naar de eerste thuiswedstrijd. Normaal zie ik altijd van die paupers om me heen die gewoon een kaartje hebben voor W1 ipv scc.
Maar op de site zijn er geen kaartjes verkrijgbaar voor vakkie W?
Lees wat ik schrijf, ik zie vaak zat gasten met een papieren kaartje waar W1 op staat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
W1 en W2 zijn uitverkocht door seizoenskaarten.
Kan een vervangend kaartje zijn, omdat ze nog geen seizoenkaart hebben of hem vergeten/kwijtgeraakt zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lees wat ik schrijf, ik zie vaak zat gasten met een papieren kaartje waar W1 op staat.
Ja, maar aankomend seizoen dus niet meer aangezien er zo'n 10.000 gloryhunters seizoenskaarten meer zijn verkocht tov vorig seizoen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lees wat ik schrijf, ik zie vaak zat gasten met een papieren kaartje waar W1 op staat.
Je hebt afgelopen seizoen niet meegekregen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan een vervangend kaartje zijn, omdat ze nog geen seizoenkaart hebben of hem vergeten/kwijtgeraakt zijn.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar aankomend seizoen dus niet meer aangezien er zo'n 10.000 gloryhunters seizoenskaarten meer zijn verkocht tov vorig seizoen.
Ok, ok.. Kinda make sencequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je hebt afgelopen seizoen niet meegekregen?
We zijn vorig jaar tweede geworden.
Hmm dat lees ik nu voor het eerst. Jammer, ik kocht namelijk altijd losse kaarten voor W1/2.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar aankomend seizoen dus niet meer aangezien er zo'n 10.000 gloryhunters seizoenskaarten meer zijn verkocht tov vorig seizoen.
Boeit toch geen fuck, koop je ze voor W3 of W4.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Hmm dat lees ik nu voor het eerst. Jammer, ik kocht namelijk altijd losse kaarten voor W1/2.
Via de site zijn die iig niet verkrijgbaar. Maargoed, je kan net zo goed iets voor V kopen. Die controle op seizoenkaarten is sowieso een lachertje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeit toch geen fuck, koop je ze voor W3 of W4.
De uitverkochte vakken.quote:Uitverkocht: Q, R, S, T, U, X1-4 (eerste ring geel en parterre geel)
Uitverkocht: QQ, RR, TT, UU (tweede ring geel)
Uitverkocht: W1, W2 (oranje)
Uitverkocht: V (oranje)
Uitverkocht: Z2, Z3, Z4 (blauw)
Uitverkocht: N, P (blauw)
Inderdaad. Kan je gewoon overlopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb SCC op TT en ik heb afgelopen seizoen welgeteld 0 keer op TT gestaan, sta altijd op T.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Via de site zijn die iig niet verkrijgbaar. Maargoed, je kan net zo goed iets voor V kopen. Die controle op seizoenkaarten is sowieso een lachertje.
True. Sowieso stond ik de laatste tijd ook wat meer naar die kant toe. Het werd bij W1/2 met de wedstrijd drukker. En veel van die tering pubers die zichzelf willen bewijzen door heeeeeel veeel met kk te roepen etc.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon snel doorlopen en/of je SCC half laten zien. Ze kijken niet eens. Volgens mij kan de helft van de stewards uberhaupt niet lezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:07 schreef ace_eleven het volgende:
Ik had altijd wel het idee dat ze aardig controleerde, kan met een pendelende SCC (ff naar buiten lopen met meerdere SCC) natuurlijk altijd binnen komen, maar voor RR staan er wel gewoon altijd stewards, die je volgens mij wel gewoon weigeren zonder kaart, maar ja, ik heb gewoon een kaart en zit prima op mijn eigen vak... (ja, zitten ja, i know)
Hoeveel scc's zijn er in totaal verkocht?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
35.000 geloof ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoeveel scc's zijn er in totaal verkocht?
Yo wat ik zelf doe omdat ik geen seizoenskaart mag is kaartjes kopen bij viagogo.nl waar je kaarjes koopt van seizoenskaarthouders die niet kunnen. Is officieel via feyenoord en dus legaal en betaal je voor vak w 15 euro. Nadeel is dat er niet altijd kaarten zijn of pas heel laat en je per kaarje een clubkaart nosig hebt vaak. Zo kom je dus aan die kaartjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onbetaalbaar voor ons, zit die Omar eigenlijk bij selectie van a.s. dinsdag?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
Guidetti waarschijnlijk naar Sunderland, jaar huur voor 1.5 miljoen pond met optie tot koop voor rond de 5-6 miljoen pond.
Kan die lekker daar best of the world worden.quote:
Ik zat eens op losse kaarten voor D. Liep door de trapingang voor DD, werd gewoon doorgelatenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gewoon snel doorlopen en/of je SCC half laten zien. Ze kijken niet eens. Volgens mij kan de helft van de stewards uberhaupt niet lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |