Zou ik bijzonder sneu vinden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:14 schreef Droopie het volgende:
lees op twitter dat lamprou bij fcgay heeft gezegd dat homo's niet welkom zijn bij feyenoord.. van praag is boos
Waar lees je dat precies dan? Ik zie het niet bij m'n standaard Feyenoord volgdingen op Twitterquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:14 schreef Droopie het volgende:
lees op twitter dat lamprou bij fcgay heeft gezegd dat homo's niet welkom zijn bij feyenoord.. van praag is boos
Ja zag het ook vanavond. Het is toch een Griek hè, die gasten zijn wat macho soms. Graafland was positiever, maar Koeman wilde niet meewerken aan een interview.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:43 schreef Siyara het volgende:
[..]
Waar lees je dat precies dan? Ik zie het niet bij m'n standaard Feyenoord volgdingen op Twitter
Wat zei hij dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:28 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Ja zag het ook vanavond. Het is toch een Griek hè, die gasten zijn wat macho soms. Graafland was positiever, maar Koeman wilde niet meewerken aan een interview.
Als Clasie homo was zou dat wmb geen enkel verschil maken, ik zou nog wel een paar keer extra klappen omdat hij de ballen heeft om er voor uit te komen.
Maar bij elke kutbal zou ik wel roepen: "godver wat een homo!"
who the fuck caresquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:45 schreef Droopie het volgende:
effe serieus, stel dat een jordy clasie (dus niet een cabral) homo zou zijn, zou dat door het legioen geaccepteerd worden?
Vertel? Ik kan er 2 bedenken. 1 bij Ajax en 1 bij Twente...kan me niet voorstellen dat er een bij Feijenoord rondloopt puur door de macho cultuur die in Rotterdam heerst.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:25 schreef vandermar het volgende:
in Nederland is het vrij makkelijk om de voetbalhomo's te herkennen.
alles dat bij ajax speeltquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Vertel? Ik kan er 2 bedenken. 1 bij Ajax en 1 bij Twente...kan me niet voorstellen dat er een bij Feijenoord rondloopt puur door de macho cultuur die in Rotterdam heerst.
Blackcard Greg?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Vertel? Ik kan er 2 bedenken. 1 bij Ajax en 1 bij Twente...kan me niet voorstellen dat er een bij Feijenoord rondloopt puur door de macho cultuur die in Rotterdam heerst.
Die snoept denk ik van beide walletjes.quote:
Dat zou mij niet verbazen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die snoept denk ik van beide walletjes.
Hahaha speelt wel als een nicht maar is het niet denk ik.quote:
Ik zou mijn geld zetten op Boerriger bij Ajax, bij nader inzien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hahaha speelt wel als een nicht maar is het niet denk ik.
Je bent wel warm
Willems, Boy Waterman misschien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |