Gewoon ergens zo'n wijkje in rijden is makkelijker denk ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef Fuszy het volgende:
P+R slinge is het makkelijkste parkeren om naar de kuip te reizen? of zijn er betere alternatieven?
Weet niet hoe het zit met die parkeerkaarten bij de kuip en de bereikbaarheid van die plaatsen.
Ben nog nooit met de auto richting rotterdam gereden. Ik kom overigens vanuit het zuiden.
Ik had verkeerd gekekenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon ergens zo'n wijkje in rijden is makkelijker denk ikHebben er hier vast wel tips voor. Van Slinge naar De Kuip is niet echt handig volgens mij.
Gewoon bij dat industrieterrein neerzetten tegenover de Kuip. Als je een beetje vroeg bent kan je hem ook nog eens prima kwijt (ook met wegrijden).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had verkeerd gekeken. Ik dacht dat er een rechtstreekse tramlijn lag, maar dat was dus niet het geval. Je moet dat 2 á 3 keer overstappen.
Als ik gewoon fatsoenlijk kan parkeren bij de kuip wil ik dat best proberen, maar weet niet of die parkeerkaarten nog beschikbaar zijn.
Valt de laatste tijd tegen. Dan moet je echt max 1,5 uur vantevoren daar zijn. Het wordt steeds vroeger druk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon bij dat industrieterrein neerzetten tegenover de Kuip. Als je een beetje vroeg bent kan je hem ook nog eens prima kwijt (ook met wegrijden).
Minimaal anderhalf ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Valt de laatste tijd tegen. Dan moet je echt max 1,5 uur vantevoren daar zijn. Het wordt steeds vroeger druk.
Als je hem daar bij het industrieterrein zet ben je toch wel even bezig om de snelweg op te rijden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Minimaal anderhalf ja.![]()
Maar dat lukt mij altijd wel ruim als ik vanuit het oosten kom.
Meest relaxte is als die sportvelden daar nog niet afgesloten zijn, dan rij je binnen een paar seconden de snelweg op.
Klikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Als je hem daar bij het industrieterrein zet ben je toch wel even bezig om de snelweg op te rijden?
Ja, ik ken het. Vanaf daar is het trouwens 5 minuten lopen naar de parkeerplaatsen bij de Brienenoord. Dat parkeerterreintje daar staat echt binnen no-time vol. Als je helemaal bij de Sligro staat duurt het wel lang om de snelweg op te gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Klik
Als je hem hier bij die sportclub neerzet niet. Maar dan moet je er nog voor de politie zijn.
Maar hoe dichter je hier bij staat hoe sneller je wegkomt natuurlijk. Uiteindelijk komt alles op dit punt uit.
Zeker, dat is bijna niet te doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, ik ken het. Vanaf daar is het trouwens 5 minuten lopen naar de parkeerplaatsen bij de Brienenoord. Dat parkeerterreintje daar staat echt binnen no-time vol. Als je helemaal bij de Sligro staat duurt het wel lang om de snelweg op te gaan.
Aah, dan moet je jong zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:56 schreef Euribob het volgende:
Zowaar mijn eerste CL wedstrijd van Feijenoord in de Kuip.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:32 schreef Cara het volgende:
had iemand ergens dat filmpje van dat losgaande uitvak
Ervaring hadden we ook hard nodig toen de Kaay/Lucius/de Cler kwamen..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:07 schreef TC03 het volgende:
Weet niet precies wat ik er van moet denken, maar het is wel duidelijk dat wat ervaring ons elftal goed zal doen.
Toen waren dat in 1 klap een handvol van dat soort spelers.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ervaring hadden we ook hard nodig toen de Kaay/Lucius/de Cler kwamen..
Voor het monsterlijke salaris dat Mathijsen moet gaan verdienen is dat een extreem groot risico. Of ben je onze huidige financiële situatie vergeten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:23 schreef elCholo het volgende:
[..]
Toen waren dat in 1 klap een handvol van dat soort spelers.
Nu praat je over 1 speler. Niet echt een risico lijkt me.
Je zou met Mathijssen 2 vliegen in 1 klap vangen: de gewenste ervaring en Nelom weer op de bank!
3 jaar en "salaris moet passen bij zijn status als oranje international"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor het monsterlijke salaris dat Mathijsen moet gaan verdienen is dat een extreem groot risico. Of ben je onze huidige financiële situatie vergeten?
Ja, er is ruimte in de salaris begroting, maar met een international moet je eenmaal diep in de buidel tasten. En mijn post hierboven laat zien dat ie zelfs met 50% korting nog een giga salaris pakt.
Ik ben gewoon zeer sceptisch omdat ik Mathijsen A helemaal niet zo goed vind, en B ik het een veels te hoge salaris speler zou zijn voor Feyenoord.
Daarom wmb out of the question. Het is gewoon een onverantwoord risico. Daar komt bij dat ie ook tijdens het EK geblesseerd was. Hoe een groot risico wil je lopen, straks houdt ie voor 1,25m (er van uitgaande dat ie bereid is zijn salaris te halveren) de bank 4 maanden warmquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3 jaar en "salaris moet passen bij zijn status als oranje international"
Een 3 jarig contract is al 10 bruggen te ver..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Geel zou echt niet te ver gaan wat binnen Feyenoord-kernen op dit moment niet kan, ben ik gewoon weg van overtuigd. Zeker niet omdat het niet een Messi is.
Verder sta ik wel positief tegenover zijn komst, een bak ervaring en voor Eredivisie-begrippen gewoon een goede verdediger.
Ik opteer ook liever een twee-jarig contract, maar als het een drie-jarig contract wordt brengt het alweer meer risico met zich mee, of er moeten weer bepaald voorwaarden onder zitten en al wel niet meer. Zolang de Telegraaf dat roept trek ik daar nog echt geen vaste conclusies uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een 3 jarig contract is al 10 bruggen te ver..
Jazekerquote:
Zou natuurlijk ook heel gek zijn als het hem niet zou interesserenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Jazekerfoto bij een klein artikel in de Telegraaf - dat hij uit z'n dak ging in Birmingham bij de goal van Schaken. Toch mooi vind ik dat.
Volgens mij interesseert het 90% van de voetballers inderdaad helemaal niks als ze bij een nieuwe club spelen..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou natuurlijk ook heel gek zijn als het hem niet zou interesseren
Voor normale mensen wel ja, maar voetballers...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou natuurlijk ook heel gek zijn als het hem niet zou interesseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |