Waarom...ben je gaan helpen!?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna een rolling toen ze zelf een roller pakte en begon.. daarvoor alles al gesjouwd.. heeft ze wel 1 emmertje van 1 liter gesjouwd.. de rest was 48 paketten laminaat en dan nog ondervloer behang en echt liiiiiiiters verf en meuk...
![]()
Heb er als bewijs een foto van dat ze met een roller in de hand staat.. anders geloof ik het straks niet meer
jeej ik mag alles...
o en mag van mn zusje geen discussies met dr aangaan ondertussen dat ze zegt dat vaccinaties mensen alleen maar ziek maken etc etc![]()
ernstig
ei (toch maar welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:19 schreef Royco1 het volgende:
Geef maar een lijstje met je allergieen en dan bereidt ik een 3 gangen maaltijd voor je
Iddquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn te goed voor deze wereld
quote:
Het blijft toch je mega irritante zusjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn te goed voor deze wereld
Klinkt vervelendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef MrMonkeyman het volgende:
Vandaag gesprek gehad met studiegenoten/maten over bedrijf wat we gaan oprichten voor festivals aangezien we afgelopen jaar al voor diverse hebben gewerkt, daarna naar open dag PSV geweest, flink gezopen, flink gegeten, flink gezweten. Beeeeeuh.... Wat een leven.
Oh dat valt nog wel mee, en dan maak ik uiteraard alles vers hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]
ei (toch maar welgaat toch niet heel goed)
Pijnboompitten
Kiwi
Avocado
Noten (graag ook niet te veel soja)
Als je kant en klare meuk wilt maken.. dan verbaas je je nog eens over wat er in zitSucces!
Wat doet die t daar?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:19 schreef Royco1 het volgende:
Geef maar een lijstje met je allergieen en dan bereidt ik een 3 gangen maaltijd voor je
Wat een luxeproblemenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef MrMonkeyman het volgende:
Vandaag gesprek gehad met studiegenoten/maten over bedrijf wat we gaan oprichten voor festivals aangezien we afgelopen jaar al voor diverse hebben gewerkt, daarna naar open dag PSV geweest, flink gezopen, flink gegeten, flink gezweten. Beeeeeuh.... Wat een leven.
Nou, voor mijn mega irritante high maintenance zus doe ik niets meerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Het blijft toch je mega irritante zusje
Que?quote:
quote:
Stuur hem eens rap weg!quote:
Ik ben nog student, maar het aantal opdrachten wat ik heb en bedrijven waar ik voor werk... Het gaat me nu iig voor de wind, maar ik ga wel opletten dat ik mezelf dadelijk niet gek maak...quote:
Eerst Bavaria op terras en bij PSV, daarna Hoegaarden en Jupiler bij café en daarna volgens mij wel helaas Heineken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat een luxeproblemenWat heb je gezopen.. toch geen heineken he?!
Zeker! Valt ook best mee.. Alleen echt geen pijnboompitten.. dat is shock.. en ei is een beetje shock.. en de rest ga ik alleen tifusziek van worden en of uitslag van krijgen.. is minder ergquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat valt nog wel mee, en dan maak ik uiteraard alles vers he
Dat kan je niet!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ik een dope rap voor hem schrijven?
Je kunt beter vragen wat je niet moet klussenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker! Valt ook best mee.. Alleen echt geen pijnboompitten.. dat is shock.. en ei is een beetje shock.. en de rest ga ik alleen tifusziek van worden en of uitslag van krijgen.. is minder erg
Haha wil wel weten wat je gaat maken van te voren.. en wat ik moet klussen natuurlijk
Nou idd!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat je niet moet klussen
Dat kan ik zeker wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan je niet!!
Maar probeer eens
Ach die van mij heeft het niet zo makkelijk gehad vroeger.. en is mn tweelingzusje.. dus dan heb je toch een andere haat liefde verhouding..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, voor mijn mega irritante high maintenance zus doe ik niets meer
Ik kan dat niet, ook nooit geroepen dat ik dat wel kan! Dus nee, geen battle ±'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ik zeker wel.
Wil je battlen ofzo?
Dat is wel liefquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach die van mij heeft het niet zo makkelijk gehad vroeger.. en is mn tweelingzusje.. dus dan heb je toch een andere haat liefde verhouding..
Ze doet heeeeel soms wel dingen of koopt soms wel dingen voor me.. maar dat gaat dan als volgt:
Eva?! Ik had dit luchtje gekocht, en nu vind ik m vet vies.. en toen dacht ik.. die zoete meuk vind jij vast lekker dus alsjeblieft! (en dan heeft ze gewoon een cadeautje gekocht en durft ze het niet te zeggen)
Pussyquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, ook nooit geroepen dat ik dat wel kan! Dus nee, geen battle ±'
De mijne zijn lastig vandaagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben de enige die aan tieten denkt
Heeft niks met durven te maken ik weet gewoon dat ik dat niet kanquote:
Ah dat is toch wel liefquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach die van mij heeft het niet zo makkelijk gehad vroeger.. en is mn tweelingzusje.. dus dan heb je toch een andere haat liefde verhouding..
Ze doet heeeeel soms wel dingen of koopt soms wel dingen voor me.. maar dat gaat dan als volgt:
Eva?! Ik had dit luchtje gekocht, en nu vind ik m vet vies.. en toen dacht ik.. die zoete meuk vind jij vast lekker dus alsjeblieft! (en dan heeft ze gewoon een cadeautje gekocht en durft ze het niet te zeggen)
Nogal ja!!quote:
Picsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogal ja!!
Weigeren om braaf in mn jurkje te blijven!
Neequote:
Lieve schat, veel erger kun je dingen niet meer verzieken voor mequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Grappig wel dat je mij om pics durft te vragen. Je weet nooit wat je dan krijgt he
Posterformaatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Grappig wel dat je mij om pics durft te vragen. Je weet nooit wat je dan krijgt he
Wil je die weddenschap aangaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve schat, veel erger kun je dingen niet meer verzieken voor me
Gerust maar dan niet mijn tetten!quote:
Welke stakes?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je die weddenschap aangaan?
waarom denk jij aan tieten?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef xFriendx het volgende:
Your mental health!quote:
ik snapte em ook meteen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef xFriendx het volgende:
Like that's gonna happenquote:
Sweet and naughty dreamsquote:
Deathwish?quote:
Was het maar zo dat ik dan alleen aan huppel denkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef PeuRac het volgende:
BIj sommige mensen heb je geen eens foto's nodig, bij bepaalde groenten denk ik al aan huppel
+1quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed voor je mentale gezondheid.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef PeuRac het volgende:
BIj sommige mensen heb je geen eens foto's nodig, bij bepaalde groenten denk ik al aan huppel
Aan wie nog meer dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was het maar zo dat ik dan alleen aan huppel denk
Hm dat is niet zo relax.. die van mij is ook veel met zichzelf bezig en kost me altijd klauwen vol tijd en geld.. maar ergens is ze nog lief.. dan valt het nog te overzien..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah dat is toch wel lief![]()
Die van mij is altijd met zichzelf bezig en troggelt alleen maar dingen afeen heel ander verhaal dus.
in dit geval houdt het daar ook niet opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was het maar zo dat ik dan alleen aan huppel denk
Het is maar goed dat jij toch geen groeten eetquote:
Tegenwoordig wel!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in dit geval houdt het daar ook niet op
[..]
Het is maar goed dat jij toch geen groeten eet
heb jij hetzelfde beeld als ik?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aan die man en vrouw van dat filmpje
wtfquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel!!
Opeens eet ik allemaal enge dingen
Whahahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef PeuRac het volgende:
Uiteraardquote:
Aubergine gaat hem nog steeds niet worden hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtfik ga mijn groente taartjes weer maken!
de groep van die avond verpesten vond je niet genoeg?quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed voor je mentale gezondheid.
Nopequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de groep van die avond verpesten vond je niet genoeg?
quote:
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Regen!!
Wie komt er met mij knuffelen in de regen? Oh en in de plassen stampen!
Hoe is dit nu weer mijn schuld?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij maakt een van de lekkerste groenten tot een ramp![]()
Je haat me he?quote:
Geen idee maar VIND IK LEUK!!quote:
Dat wil ik ook wel, niet in die plaats, dat dan weer niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh mousaka it is?!
Mooi huisje heh van mn zus? (tifusgroot en dus veel werk)
Back at yaquote:
And proud of itquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt een slechte invloed op evie
Precies.. en t is weer goed met mn broertjes liefdesverdriet..Arm kereltje.. Belde me net op.. zo lief is iequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel, niet in die plaats, dat dan weer niet.
Fuck, ben jaloers! Wat betaald ze?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies.. en t is weer goed met mn broertjes liefdesverdriet..Arm kereltje.. Belde me net op.. zo lief is ie![]()
Maar die douche en het stookhok.. zijn opzich gewoon een balzaal.. en dan dr slaapkamer en woonkamer.. nog een kamer.. en een walk-in-closet kamerWIL IK OOOOOK
Ik heb een en suite badkamerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies.. en t is weer goed met mn broertjes liefdesverdriet..Arm kereltje.. Belde me net op.. zo lief is ie![]()
Maar die douche en het stookhok.. zijn opzich gewoon een balzaal.. en dan dr slaapkamer en woonkamer.. nog een kamer.. en een walk-in-closet kamerWIL IK OOOOOK
Betaalt!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fuck, ben jaloers! Wat betaald ze?
als de huursubsidie eraf is 400 denk ik all inclusivequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fuck, ben jaloers! Wat betaald ze?
Het is niet eerlijk!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]
als de huursubsidie eraf is 400 denk ik all inclusive
Ja en? In Dublin had ik beide, incl een 2e badkamer voor de gastenkamer.quote:
quote:
Had, verleden tijd dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? In Dublin had ik beide, incl een 2e badkamer voor de gastenkamer.
Klopt, omdat ik weg ben uit Dublinquote:
Doe ik toch ook!quote:
Nederlandquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik toch ook!
@peu, weet ik nu zit je in italie ofzo
Wanneer ga je mij nou leren biljartenquote:
quote:
quote:
Hey tjappie meeten we morgenavond of kan ik overmorgen eerder van het klussen weg?quote:
Hangt af van hoe morgen middag/avond gaatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Hey tjappie meeten we morgenavond of kan ik overmorgen eerder van het klussen weg?![]()
De 11equote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer ga je mij nou leren biljarten
Het is nog steeds niet zeker of ik komquote:
Tuurlijk is dat wel zekerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet zeker of ik kom![]()
Sowieso heb ik geen luchtbed
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hangt af van hoe morgen middag/avond gaat
Biljart slaapt ook primaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet zeker of ik kom![]()
Sowieso heb ik geen luchtbed
Jij mag wel met huppel op het biljart hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Biljart slaapt ook primamet of zonder Roy
Jij ligt toch met Roy op het biljart?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Biljart slaapt ook primamet of zonder Roy
IK MAAK BEZWAAR!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij mag wel met huppel op het biljart hoor
Dat kan ik huppel toch niet aan doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij mag wel met huppel op het biljart hoor
Uhm sorry maar nee, is nog niet zekerquote:
Royquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ligt toch met Roy op het biljart?
Dan slaap ik wel in zijn bed
Goed antwoord!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ik huppel toch niet aan doen
Uhm nee, ik lig gewoon in mijn bedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ligt toch met Roy op het biljart?
Dan slaap ik wel in zijn bed
Nog ff kijken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef Evie het volgende:
[..]hoop goed voor je.. al vind ik afspreken ook wel tof! Maaaar kom je ook de 11e?
Mag ik jou dan weer vakkundig je bed uit werken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm nee, ik lig gewoon in mijn bed
Je mag het proberenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik jou dan weer vakkundig je bed uit werken?
quote:
Ik zie je wel verschijnenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds onzeker allemaal!
Ik weet de weg!quote:
Ja vooruit maar weerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet de weg!
Maar ben ik nog wel welkom dan? Ik las van de week iets over een kroegverbod
True love ditquote:
Geweldigquote:
Subtiel chick!quote:
Of jaloezie, dat gekweel dat zij met Peu doet, haalt toch niet het niveau van jou en Hup.quote:
Het is een gavequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of jaloezie, dat gekweel dat zij met Peu doet, haalt toch niet het niveau van jou en Hup.
Ik doe heel niks met Peu... behalve praten en biertjes drinkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of jaloezie, dat gekweel dat zij met Peu doet, haalt toch niet het niveau van jou en Hup.
heb je WA gestuurd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik doe heel niks met Peu... behalve praten en biertjes drinken
Uiteraard!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:15 schreef Evie het volgende:
Ik doe heel niks met Peu... behalve praten en biertjes drinken
Dus onze date gaat niet door begrijp ik?quote:
Weet ik niet.. moet morgen behangen.. en daarna 's avonds biertjes drinken met peu denk ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus onze date gaat niet door begrijp ik?
Slaap lekker!quote:
Ga ik 'm quoten? Zal ik 'm quoten? Nee, ik ben te lui om te zoekenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:32 schreef dawg het volgende:
ik kom niet op de meet.
dat wilde ik even kwijt. nu weer weg, bezoek. adiosss.
Ah, doe het. Je kan het!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:33 schreef twi het volgende:
Ga ik 'm quoten? Zal ik 'm quoten? Nee, ik ben te lui om te zoeken
quote:
Mooie blonde mannenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie moet er nog meer naar de meet komen?
Is die mooi en blond dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we vragen of Thor komt?
Pics?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Menig vrouw glibbert van haar stoel af zodra ze hem zien
Nee een beetje TE he?!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef muhahaha het volgende:
Dit issie als Thor:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel geverft
[ afbeelding ]
Sommige vrouwen.quote:
Uiteraard!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:14 schreef twi het volgende:
[..]
Op jou natuurlijk, dat je Kaneel een kusje mag geven.
Ik bloos helemaal.quote:
Maar jij hebt mij betast. Dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:14 schreef twi het volgende:
[..]
Op jou natuurlijk, dat je Kaneel een kusje mag geven.
Standaard C_A is standaard, moet ALTIJD 3452345x plassen tijdens en na het stappenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik ben een beetje lalalalalalalamaar dat komt goed hoor
Pfffff ik moet plassen
Beter een stoma nemen danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Standaard C_A is standaard, moet ALTIJD 3452345x plassen tijdens en na het stappen
Zatlapquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik ben een beetje lalalalalalalamaar dat komt goed hoor
Pfffff ik moet plassen
Jij was toch aan het lijnen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi
Was wel gezellie! Zo zin in zaterdag! Dan gaan we loesoe
Grappig, ik ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben een lopende plasbuis
Jullie kunnen nog 3 volle dagen van me genieten, dan ben ik weer weg.quote:
Naar sziget?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie kunnen nog 3 volle dagen van me genieten, dan ben ik weer weg.
Yep, alles op de grote hoop. Jammer genoeg zijn er een aantal vertrokkenquote:
Ja, ik ben toe aan vakantie.quote:
Zoietsquote:
Logisch ook. Andere mensen, andere sfeer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Yep, alles op de grote hoop. Jammer genoeg zijn er een aantal vertrokken(of posten heel weinig).
quote:
Dat en het gaat nog sneller dan in het oude uit elkaar gedumpt topicquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Logisch ook. Andere mensen, andere sfeer.
Slaap lekkerquote:
Met jouw post zal ik zeker goed slapen!:) Thanksquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:39 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Slaap zacht, goede nacht en dat je morgen weer wakker wordt met al je pracht
Heul nietquote:
Ja echt geweldig dat er geen onweer was hierquote:
Dan heb je een hoop gemist, het was grandioos.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja echt geweldig dat er geen onweer was hier.
Ik ook niet!quote:
Ik wel, heerlijk zelfs.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Was mooi, maar nadien was ik wel klaarwakker. Nauwelijks meer geslapen, dus nu ben ik moe
Ik ook. Normaal slaap ik altijd wel door. Maar afgelopen nacht niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wel, heerlijk zelfs.Een nacht is alleen wel een stuk korter als je 3 keer wakker bent.
Door het onweer of?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. Normaal slaap ik altijd wel door. Maar afgelopen nacht niet..
Ik heb geen onweer gehoord... Twente wordt vaak overgeslagen als het slecht weer is. Nee, gewoon onrustig denk ik.quote:
Ahhh.. heb zelf een keer best goed geslapen eigenlijk!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb geen onweer gehoord... Twente wordt vaak overgeslagen als het slecht weer is. Nee, gewoon onrustig denk ik.
Goede morgen.. heb er echt heerlijk doorheen geslapenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:59 schreef STING het volgende:
Mogguh
Voor m'n gevoel halve nacht wakker gelegen van de onweer
Da's mooi, Evie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh.. heb zelf een keer best goed geslapen eigenlijk!
Lekker hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Goede morgen.. heb er echt heerlijk doorheen geslapen
Hmz Ik kan eigenlijk steeds beter slapen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's mooi, Evie.. Ik slaap meestal wel goed. Alhoewel ik nu ik ouder word,
, wel vroeger wakker word.
.
Zonder bierquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:05 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker hoor
Jou kennende, met of zonder bier?
Ja, boven de 60 schijnt dat weer goed te lukken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:06 schreef Evie het volgende:
Hmz Ik kan eigenlijk steeds beter slapen!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, boven de 60 schijnt dat weer goed te lukken.
Verstandig om dan Ritalin van een 'vriend' te kopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:38 schreef Skv het volgende:
Nee, ik heb concentratie en daadkracht nodig voor mn afstuderen. Heb wat concerta's van een maat gekocht en heb er vanmorgen een genomen. Alleen nu heb ik het idee dat ik keihard onder de speed zit.
T is wel echt van een vriend, die heeft het voorgeschreven gekregen voor zn ADHD.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verstandig om dan Ritalin van een 'vriend' te kopen..
dergelijk spul werkt toch voor iedereen anders?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:45 schreef Skv het volgende:
T is wel echt van een vriend, die heeft het voorgeschreven gekregen voor zn ADHD.
Ik ben teringrelaxed nu, praat een kwart van wat ik normaal doe maar ik ben ook duizelig en misselijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Had ik maar aandelen Ritalin, echt elk iets te druk kutkind krijgt het in zijn mik gesplitst. Lekker makkelijk opvoeden.
Sja, moet ik het nog zeggen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben teringrelaxed nu, praat een kwart van wat ik normaal doe maar ik ben ook duizelig en misselijk.
Heb net wel in een daadkrachtaanval al vijf dingen gedaan die ik normaal voor me uit schuif
Zie hier de toekomst van Nederland dames en herenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:52 schreef Skv het volgende:
Godver, ik heb zelfs stramme kaken.Wtf. Alsof ik op mn werk onder de xtc zit.
'we' worden dommer en dommerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Zie hier de toekomst van Nederland dames en heren.
Idiocracy, download en zie de toekomstquote:
Dat gaat gebeuren! Over een paar jaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als dat gebeurt kan ik niet eens mn eigen kont meer afvegen
Vooraf googlenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:54 schreef Skv het volgende:
"Concerta: de langwerkende versie van Ritalin."
Google FTW. Denk dat ik ff moet wennen.
quote:MOGELIJKE BIJWERKINGEN
Een geneesmiddel heeft naast het beoogde effect soms ook ongewenste effecten: de zogenaamde bijwerkingen.
Van Concerta zijn de volgende bijwerkingen bekend uit onderzoek.
De volgende bijwerkingen komen zeer vaak voor (bij meer dan 1 op 10 patiënten):
• algemeen: hoofdpijn, maagpijn;
• maag en darmen: verminderde eetlust;
• psychisch: slapeloosheid.
De volgende bijwerkingen komen vaak voor (bij 1 op 10 tot 100 patiënten):
• algemeen: het verergeren van ADHD, krachteloosheid;
• hart en bloedvaten: verhoogde bloeddruk;
• maagen darmen: misselijkheid, braken, gestoorde spijsvertering met als gevolg een vol gevoel in de bovenbuik, pijn in de maagstreek, boeren, misselijkheid, braken en zuurbranden;
• spijsvertering: gewichtsverlies;
• zenuwstelsel: spiertrekkingen (tics), duizeligheid, slaperigheid;
• psychisch: angst, depressie, emotionele labiliteit, zenuwachtigheid, vijandigheid;
• huid: uitslag.
De volgende bijwerkingen komen soms voor (bij 1 op 100 tot 1000 patiënten):
• algemeen: pijn op de borst, koorts, letsel door een ongeval, zich niet lekker voelen, pijn;
• hart en bloedvaten: migraine, versnelde hartslag;
• maag en darmen: diarree, incontinentie voor ontlasting, toename van de eetlust;
• botten en spieren: krampen in de benen;
• zenuwstelsel: overmatige beweeglijkheid, spraakstoornissen, (draai)duizeligheid;
• psychisch: abnormale dromen, lusteloosheid, verwardheid, hallucinaties, slaapstoornissen, abnormale gedachten en poging tot zelfdoding;
• luchtwegen: toegenomen hoesten, neusbloeding;
• huid: haaruitval, jeuk, uitslag met galbulten;
• zintuigen: dubbelzien;
• urineweg en nieren: vaak plassen, bloed in de urine, aandrang om te plassen.
De volgende bijwerkingen zijn gemeld na het op de markt komen van Concerta:
• ogen: moeilijk scherp zien, wazig zien;
• maag en darmen: droge mond;
• lever: slechte werking van de lever;
• hart en bloedvaten: hartkloppingen, ongewoon hartritme;
• bloed: verlaagd aantal witte bloedcellen en verlaagd aantal bloedplaatjes;
• botten en spieren: gewrichtspijn;
• zenuwstelsel: toevallen/stuipen;
• psychisch: opwinding en onrust, ernstige geestesziekte waarbij de controle over het eigen gedrag en handelen gestoord is (psychose);
• algemeen: lichte groeivertraging en gewichtsverlies.
Bij andere tabletten met methylfenidaat zijn de volgende bijwerkingen bekend, naast de hierboven genoemde bijwerkingen met Concerta.
Vaak (bij 1 op 10 tot 100 patiënten):
• algemeen: koorts.
Zelden (bij 1 op 1000 tot 10.000 patiënten):
• hart en bloedvaten: pijn op de borst;
• algemeen: lichte vertraging van de groei bij langdurig gebruik bij kinderen.
Zeer zelden (bij minder dan 1 op 10.000 patiënten):
• maag en darmen: coma door slechte werking van de lever;
• huid, haren en nagels: bloeduitstorting met tekort aan bloedplaatjes, schilfering van de huid, huiduitslag met rode onregelmatige vlekken;
• bloed: bloedarmoede;
• hart en bloedvaten: ontsteking of verstopping van de hersenslagaders;
• psychisch: ernstige geestesziekte waarbij de controle over het eigen handelen gestoord is (en waarbij soms dingen worden gezien, gevoeld of gehoord die er niet zijn), tijdelijke neerslachtige stemming;
• zenuwstelsel: hyperactiviteit, toevallen/stuipen, spierkrampen, vanzelf optredende bewegingen, verergering van tics en het syndroom van Gilles de la Tourette. Wellicht ook het zogenaamde maligne neurolepticasyndroom. Dit is te herkennen aan spierstijfheid, sterke bewegingsdrang, hoge koorts, transpiratie, speekselvloed en verminderd bewustzijn.
Overleg met uw arts als u de bijwerkingen hinderlijk vindt. Vertel het uw arts of apotheker ook als bij u een bijwerking optreedt die niet wordt vermeld in deze gebruiksaanwijzing.
Ja dat had ik gezien. Oftewel: eigenlijk kan je ALLES voelen en KAN het door je pillen komen. Wat de fuck heb ik daar nou aan.quote:
Leven in de brouwerij op donderdagochtendquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Dit kan nog wel eens een leuke wending krijgen.
Of iemand weet wat een kick-back administratie isquote:
Sorry hoor maar wat ben jij lomp bezig!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja dat had ik gezien. Oftewel: eigenlijk kan je ALLES voelen en KAN het door je pillen komen. Wat de fuck heb ik daar nou aan.
Blij dat ik niet op de motor ben vandaag, ik was echt niet meer leven thuis gekomen.
Hoe ben je dan wel vandaag?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:58 schreef Skv het volgende:
Ja dat had ik gezien. Oftewel: eigenlijk kan je ALLES voelen en KAN het door je pillen komen. Wat de fuck heb ik daar nou aan.
Blij dat ik niet op de motor ben vandaag, ik was echt niet meer leven thuis gekomen.
Dat hadden we mooi gemist als Singles nog zou bestaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leven in de brouwerij op donderdagochtend
Dat bestaat nog halfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:59 schreef HeatWave het volgende:
Dat hadden we mooi gemist als Singles nog zou bestaan.
Beetje onrustig in de vingers, strakke kaken, licht in mn hoofd, wel effectief qua zaken die ik op wil pakken. Maar ook wat licht in mn kop en draaierig en wat misselijk.quote:
Want?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wat ben jij lomp bezig!
watquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat bestaat nog half
En ik had dit niet gemist, want ik zat al in een SC met Skv
Owquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat bestaat nog half
En ik had dit niet gemist, want ik zat al in een SC met Skv
Ik bedoel, als je niet op de motor bent..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:00 schreef Skv het volgende:
Beetje onrustig in de vingers, strakke kaken, licht in mn hoofd, wel effectief qua zaken die ik op wil pakken. Maar ook wat licht in mn kop en draaierig en wat misselijk.
Google kent het niet, dus dan bestaat het niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of iemand weet wat een kick-back administratie is![]()
Ik heb namelijk geen idee en krijg net de opdracht om die even te maken voor op kantoor
Google kent het wel maar dat helpt me niet echt verder.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Google kent het niet, dus dan bestaat het niet.
Vast een term die 1 of andere manager op je werk zelf verzonnen heeft
het valt wel een beetje tegen nuquote:
Extra verdienen toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Google kent het wel maar dat helpt me niet echt verder.![]()
Ik denk niet dat mijn weekend om 5 uur begint, ben bang dat ik thuis gewoon verder kan met werken
Het is dan ook geen singlesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het valt wel een beetje tegen nu.
Wacht nou maar, skv gaat zometeen een foto van zijn ritalin-hoofd plaatsenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het valt wel een beetje tegen nu.
Het is toch algemeen bekend dat Ritalin voor de mensen zonder ADHD eigenlijk gelijk staat aan XTC. En dat ga jij dan slikken op je werkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Beetje onrustig in de vingers, strakke kaken, licht in mn hoofd, wel effectief qua zaken die ik op wil pakken. Maar ook wat licht in mn kop en draaierig en wat misselijk.
Oh wacht. Fiets.
[..]
Want?.
[..]
wat
I wish!quote:
Ik heb nog een paar ijzersterke nieuwe verhalen over mn scharrels maar ik weet niet of ik die wel wil delen.quote:
Wist ik ook niet... maar ik blijf wel ver uit de buurt van dat spulquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat Ritalin voor de mensen zonder ADHD eigenlijk gelijk staat aan XTC. En dat ga jij dan slikken op je werk
Ik ga echt keihard.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat Ritalin voor de mensen zonder ADHD eigenlijk gelijk staat aan XTC. En dat ga jij dan slikken op je werk
Natuurlijk wle, nu helemaal!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar ijzersterke nieuwe verhalen over mn scharrels maar ik weet niet of ik die wel wil delen..
We willen een fotoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ga echt keihard.Klamme handjes, alles.
Trots op jezelf?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ga echt keihard.Klamme handjes, alles.
Haha, nee, ik overdrijf een beetje voor het goede verhaal.quote:
Zachte, harde?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:06 schreef STING het volgende:
Zojuist voor de eerste keer lenzen geprobeerd, viel toch wel ff tegen.
Nu twee weken proberen, ben benieuwd
Thanksquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die zijn wel fijner om mee te beginnen dan harde, dat scheelt
sterkte
Ja al een jaartje of 10 ondertussen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:08 schreef STING het volgende:
Thanks
Jij draagt al een tijdje lenzen dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel aparte drug ja. Kort door de bocht, ADHD'ers worden er rustig van, niet-ADHD'ers worden er juist actief vanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:08 schreef Skv het volgende:
Ritalin als drugs, hoe zit dat? Ritalin hoort tot de amfetamine-achtige stimulantia. Amfetaminen stimuleren het centraal zenuwstelsel. Deze stimulatie leidt tot bewegingsdrang, verhoogde oplettendheid, helder denkvermogen, verminderd gevoel van vermoeidheid en lichte euforie. Euforie is een extreem gevoel van vreugde. Meestal wordt deze fase gevolgd door een fase met zwaar terneergeslagen stemming (een depressie) en vermoeidheid.
Bij de behandeling van nacolepsi, ADHD, ADD of andere geestesstoornissen, doet methylfenidaat – de werkzame stof van Ritalin – precies datgene waar de gebruiker zoveel behoefte aan heeft. Misbruik je Ritalin als drugs, dan heeft het qua resultaat in beginsel hetzelfde effect als cocaïne, speed of XTC.
Goed, genoeg voor nu.
Het bestaat wel. Alleen snap er geen bal vanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Google kent het niet, dus dan bestaat het niet.
Vast een term die 1 of andere manager op je werk zelf verzonnen heeft
Blij dat het niet mijn vak isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het bestaat wel. Alleen snap er geen bal van
De kick back -ook wel retrocessie genoemd- is de vergoeding die een bank of broker ontvangt van een fondshuis (de instelling die een beleggingsfonds uitgeeft en beheert) voor de distributie van beleggingsfondsen. Een bank of broker verdient er dus geld aan, als klanten ervoor kiezen te investeren in beleggingsfondsen. De kick back is verrekend in de beheervergoeding die de beleggende klant betaalt.
Ja dat vond ik ook, maar vond niet dat het echt met administratie te maken hadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het bestaat wel. Alleen snap er geen bal van
De kick back -ook wel retrocessie genoemd- is de vergoeding die een bank of broker ontvangt van een fondshuis (de instelling die een beleggingsfonds uitgeeft en beheert) voor de distributie van beleggingsfondsen. Een bank of broker verdient er dus geld aan, als klanten ervoor kiezen te investeren in beleggingsfondsen. De kick back is verrekend in de beheervergoeding die de beleggende klant betaalt.
Dan houdt het vaak al snel opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:10 schreef Kreator het volgende:
Ik heb lenzen geprobeerd maar ik krijg ze niet in..
In het echte leven is hij de hulkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan houdt het vaak al snel op
Maar hoezo krijg je ze niet in?
Ik ben dan ook erg benieuwd of het bij mij de komende dagen makkelijker gaatquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:10 schreef Kreator het volgende:
Ik heb lenzen geprobeerd maar ik krijg ze niet in..
Ik knijp mijn ogen dicht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan houdt het vaak al snel op
Maar hoezo krijg je ze niet in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |