Like that's gonna happenquote:
Sweet and naughty dreamsquote:
Deathwish?quote:
Was het maar zo dat ik dan alleen aan huppel denkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef PeuRac het volgende:
BIj sommige mensen heb je geen eens foto's nodig, bij bepaalde groenten denk ik al aan huppel
+1quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed voor je mentale gezondheid.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef PeuRac het volgende:
BIj sommige mensen heb je geen eens foto's nodig, bij bepaalde groenten denk ik al aan huppel
Aan wie nog meer dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was het maar zo dat ik dan alleen aan huppel denk
Hm dat is niet zo relax.. die van mij is ook veel met zichzelf bezig en kost me altijd klauwen vol tijd en geld.. maar ergens is ze nog lief.. dan valt het nog te overzien..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah dat is toch wel lief![]()
Die van mij is altijd met zichzelf bezig en troggelt alleen maar dingen afeen heel ander verhaal dus.
in dit geval houdt het daar ook niet opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was het maar zo dat ik dan alleen aan huppel denk
Het is maar goed dat jij toch geen groeten eetquote:
Tegenwoordig wel!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in dit geval houdt het daar ook niet op
[..]
Het is maar goed dat jij toch geen groeten eet
heb jij hetzelfde beeld als ik?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aan die man en vrouw van dat filmpje
wtfquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel!!
Opeens eet ik allemaal enge dingen
Whahahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef PeuRac het volgende:
Uiteraardquote:
Aubergine gaat hem nog steeds niet worden hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtfik ga mijn groente taartjes weer maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |