Like that's gonna happenquote:
Sweet and naughty dreamsquote:
Deathwish?quote:
Was het maar zo dat ik dan alleen aan huppel denkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef PeuRac het volgende:
BIj sommige mensen heb je geen eens foto's nodig, bij bepaalde groenten denk ik al aan huppel
+1quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed voor je mentale gezondheid.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef PeuRac het volgende:
BIj sommige mensen heb je geen eens foto's nodig, bij bepaalde groenten denk ik al aan huppel
Aan wie nog meer dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was het maar zo dat ik dan alleen aan huppel denk
Hm dat is niet zo relax.. die van mij is ook veel met zichzelf bezig en kost me altijd klauwen vol tijd en geld.. maar ergens is ze nog lief.. dan valt het nog te overzien..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah dat is toch wel lief![]()
Die van mij is altijd met zichzelf bezig en troggelt alleen maar dingen afeen heel ander verhaal dus.
in dit geval houdt het daar ook niet opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was het maar zo dat ik dan alleen aan huppel denk
Het is maar goed dat jij toch geen groeten eetquote:
Tegenwoordig wel!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in dit geval houdt het daar ook niet op
[..]
Het is maar goed dat jij toch geen groeten eet
heb jij hetzelfde beeld als ik?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aan die man en vrouw van dat filmpje
wtfquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel!!
Opeens eet ik allemaal enge dingen
Whahahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef PeuRac het volgende:
Uiteraardquote:
Aubergine gaat hem nog steeds niet worden hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtfik ga mijn groente taartjes weer maken!
de groep van die avond verpesten vond je niet genoeg?quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed voor je mentale gezondheid.
Nopequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de groep van die avond verpesten vond je niet genoeg?
quote:
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Regen!!
Wie komt er met mij knuffelen in de regen? Oh en in de plassen stampen!
Hoe is dit nu weer mijn schuld?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij maakt een van de lekkerste groenten tot een ramp![]()
Je haat me he?quote:
Geen idee maar VIND IK LEUK!!quote:
Dat wil ik ook wel, niet in die plaats, dat dan weer niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh mousaka it is?!
Mooi huisje heh van mn zus? (tifusgroot en dus veel werk)
Back at yaquote:
And proud of itquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt een slechte invloed op evie
Precies.. en t is weer goed met mn broertjes liefdesverdriet..Arm kereltje.. Belde me net op.. zo lief is iequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel, niet in die plaats, dat dan weer niet.
Fuck, ben jaloers! Wat betaald ze?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies.. en t is weer goed met mn broertjes liefdesverdriet..Arm kereltje.. Belde me net op.. zo lief is ie![]()
Maar die douche en het stookhok.. zijn opzich gewoon een balzaal.. en dan dr slaapkamer en woonkamer.. nog een kamer.. en een walk-in-closet kamerWIL IK OOOOOK
Ik heb een en suite badkamerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies.. en t is weer goed met mn broertjes liefdesverdriet..Arm kereltje.. Belde me net op.. zo lief is ie![]()
Maar die douche en het stookhok.. zijn opzich gewoon een balzaal.. en dan dr slaapkamer en woonkamer.. nog een kamer.. en een walk-in-closet kamerWIL IK OOOOOK
Betaalt!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fuck, ben jaloers! Wat betaald ze?
als de huursubsidie eraf is 400 denk ik all inclusivequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fuck, ben jaloers! Wat betaald ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |