de groep van die avond verpesten vond je niet genoeg?quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed voor je mentale gezondheid.
Nopequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de groep van die avond verpesten vond je niet genoeg?
quote:
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Regen!!
Wie komt er met mij knuffelen in de regen? Oh en in de plassen stampen!
Hoe is dit nu weer mijn schuld?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij maakt een van de lekkerste groenten tot een ramp![]()
Je haat me he?quote:
Geen idee maar VIND IK LEUK!!quote:
Dat wil ik ook wel, niet in die plaats, dat dan weer niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh mousaka it is?!
Mooi huisje heh van mn zus? (tifusgroot en dus veel werk)
Back at yaquote:
And proud of itquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt een slechte invloed op evie
Precies.. en t is weer goed met mn broertjes liefdesverdriet..Arm kereltje.. Belde me net op.. zo lief is iequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel, niet in die plaats, dat dan weer niet.
Fuck, ben jaloers! Wat betaald ze?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies.. en t is weer goed met mn broertjes liefdesverdriet..Arm kereltje.. Belde me net op.. zo lief is ie![]()
Maar die douche en het stookhok.. zijn opzich gewoon een balzaal.. en dan dr slaapkamer en woonkamer.. nog een kamer.. en een walk-in-closet kamerWIL IK OOOOOK
Ik heb een en suite badkamerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies.. en t is weer goed met mn broertjes liefdesverdriet..Arm kereltje.. Belde me net op.. zo lief is ie![]()
Maar die douche en het stookhok.. zijn opzich gewoon een balzaal.. en dan dr slaapkamer en woonkamer.. nog een kamer.. en een walk-in-closet kamerWIL IK OOOOOK
Betaalt!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fuck, ben jaloers! Wat betaald ze?
als de huursubsidie eraf is 400 denk ik all inclusivequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fuck, ben jaloers! Wat betaald ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |