Waarom...ben je gaan helpen!?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna een rolling toen ze zelf een roller pakte en begon.. daarvoor alles al gesjouwd.. heeft ze wel 1 emmertje van 1 liter gesjouwd.. de rest was 48 paketten laminaat en dan nog ondervloer behang en echt liiiiiiiters verf en meuk...
![]()
Heb er als bewijs een foto van dat ze met een roller in de hand staat.. anders geloof ik het straks niet meer
jeej ik mag alles...
o en mag van mn zusje geen discussies met dr aangaan ondertussen dat ze zegt dat vaccinaties mensen alleen maar ziek maken etc etc![]()
ernstig
ei (toch maar welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:19 schreef Royco1 het volgende:
Geef maar een lijstje met je allergieen en dan bereidt ik een 3 gangen maaltijd voor je
Iddquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn te goed voor deze wereld
quote:
Het blijft toch je mega irritante zusjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn te goed voor deze wereld
Klinkt vervelendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef MrMonkeyman het volgende:
Vandaag gesprek gehad met studiegenoten/maten over bedrijf wat we gaan oprichten voor festivals aangezien we afgelopen jaar al voor diverse hebben gewerkt, daarna naar open dag PSV geweest, flink gezopen, flink gegeten, flink gezweten. Beeeeeuh.... Wat een leven.
Oh dat valt nog wel mee, en dan maak ik uiteraard alles vers hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]
ei (toch maar welgaat toch niet heel goed)
Pijnboompitten
Kiwi
Avocado
Noten (graag ook niet te veel soja)
Als je kant en klare meuk wilt maken.. dan verbaas je je nog eens over wat er in zitSucces!
Wat doet die t daar?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:19 schreef Royco1 het volgende:
Geef maar een lijstje met je allergieen en dan bereidt ik een 3 gangen maaltijd voor je
Wat een luxeproblemenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef MrMonkeyman het volgende:
Vandaag gesprek gehad met studiegenoten/maten over bedrijf wat we gaan oprichten voor festivals aangezien we afgelopen jaar al voor diverse hebben gewerkt, daarna naar open dag PSV geweest, flink gezopen, flink gegeten, flink gezweten. Beeeeeuh.... Wat een leven.
Nou, voor mijn mega irritante high maintenance zus doe ik niets meerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Het blijft toch je mega irritante zusje
Que?quote:
quote:
Stuur hem eens rap weg!quote:
Ik ben nog student, maar het aantal opdrachten wat ik heb en bedrijven waar ik voor werk... Het gaat me nu iig voor de wind, maar ik ga wel opletten dat ik mezelf dadelijk niet gek maak...quote:
Eerst Bavaria op terras en bij PSV, daarna Hoegaarden en Jupiler bij café en daarna volgens mij wel helaas Heineken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat een luxeproblemenWat heb je gezopen.. toch geen heineken he?!
Zeker! Valt ook best mee.. Alleen echt geen pijnboompitten.. dat is shock.. en ei is een beetje shock.. en de rest ga ik alleen tifusziek van worden en of uitslag van krijgen.. is minder ergquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat valt nog wel mee, en dan maak ik uiteraard alles vers he
Dat kan je niet!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ik een dope rap voor hem schrijven?
Je kunt beter vragen wat je niet moet klussenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker! Valt ook best mee.. Alleen echt geen pijnboompitten.. dat is shock.. en ei is een beetje shock.. en de rest ga ik alleen tifusziek van worden en of uitslag van krijgen.. is minder erg
Haha wil wel weten wat je gaat maken van te voren.. en wat ik moet klussen natuurlijk
Nou idd!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat je niet moet klussen
Dat kan ik zeker wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan je niet!!
Maar probeer eens
Ach die van mij heeft het niet zo makkelijk gehad vroeger.. en is mn tweelingzusje.. dus dan heb je toch een andere haat liefde verhouding..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, voor mijn mega irritante high maintenance zus doe ik niets meer
Ik kan dat niet, ook nooit geroepen dat ik dat wel kan! Dus nee, geen battle ±'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ik zeker wel.
Wil je battlen ofzo?
Dat is wel liefquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach die van mij heeft het niet zo makkelijk gehad vroeger.. en is mn tweelingzusje.. dus dan heb je toch een andere haat liefde verhouding..
Ze doet heeeeel soms wel dingen of koopt soms wel dingen voor me.. maar dat gaat dan als volgt:
Eva?! Ik had dit luchtje gekocht, en nu vind ik m vet vies.. en toen dacht ik.. die zoete meuk vind jij vast lekker dus alsjeblieft! (en dan heeft ze gewoon een cadeautje gekocht en durft ze het niet te zeggen)
Pussyquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, ook nooit geroepen dat ik dat wel kan! Dus nee, geen battle ±'
De mijne zijn lastig vandaagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben de enige die aan tieten denkt
Heeft niks met durven te maken ik weet gewoon dat ik dat niet kanquote:
Ah dat is toch wel liefquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach die van mij heeft het niet zo makkelijk gehad vroeger.. en is mn tweelingzusje.. dus dan heb je toch een andere haat liefde verhouding..
Ze doet heeeeel soms wel dingen of koopt soms wel dingen voor me.. maar dat gaat dan als volgt:
Eva?! Ik had dit luchtje gekocht, en nu vind ik m vet vies.. en toen dacht ik.. die zoete meuk vind jij vast lekker dus alsjeblieft! (en dan heeft ze gewoon een cadeautje gekocht en durft ze het niet te zeggen)
Nogal ja!!quote:
Picsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogal ja!!
Weigeren om braaf in mn jurkje te blijven!
Neequote:
Lieve schat, veel erger kun je dingen niet meer verzieken voor mequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Grappig wel dat je mij om pics durft te vragen. Je weet nooit wat je dan krijgt he
Posterformaatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Grappig wel dat je mij om pics durft te vragen. Je weet nooit wat je dan krijgt he
Wil je die weddenschap aangaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve schat, veel erger kun je dingen niet meer verzieken voor me
Gerust maar dan niet mijn tetten!quote:
Welke stakes?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je die weddenschap aangaan?
waarom denk jij aan tieten?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef xFriendx het volgende:
Your mental health!quote:
ik snapte em ook meteen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef xFriendx het volgende:
Like that's gonna happenquote:
Sweet and naughty dreamsquote:
Deathwish?quote:
Was het maar zo dat ik dan alleen aan huppel denkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef PeuRac het volgende:
BIj sommige mensen heb je geen eens foto's nodig, bij bepaalde groenten denk ik al aan huppel
+1quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed voor je mentale gezondheid.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef PeuRac het volgende:
BIj sommige mensen heb je geen eens foto's nodig, bij bepaalde groenten denk ik al aan huppel
Aan wie nog meer dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was het maar zo dat ik dan alleen aan huppel denk
Hm dat is niet zo relax.. die van mij is ook veel met zichzelf bezig en kost me altijd klauwen vol tijd en geld.. maar ergens is ze nog lief.. dan valt het nog te overzien..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah dat is toch wel lief![]()
Die van mij is altijd met zichzelf bezig en troggelt alleen maar dingen afeen heel ander verhaal dus.
in dit geval houdt het daar ook niet opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was het maar zo dat ik dan alleen aan huppel denk
Het is maar goed dat jij toch geen groeten eetquote:
Tegenwoordig wel!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in dit geval houdt het daar ook niet op
[..]
Het is maar goed dat jij toch geen groeten eet
heb jij hetzelfde beeld als ik?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aan die man en vrouw van dat filmpje
wtfquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel!!
Opeens eet ik allemaal enge dingen
Whahahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef PeuRac het volgende:
Uiteraardquote:
Aubergine gaat hem nog steeds niet worden hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtfik ga mijn groente taartjes weer maken!
de groep van die avond verpesten vond je niet genoeg?quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed voor je mentale gezondheid.
Nopequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de groep van die avond verpesten vond je niet genoeg?
quote:
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Regen!!
Wie komt er met mij knuffelen in de regen? Oh en in de plassen stampen!
Hoe is dit nu weer mijn schuld?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij maakt een van de lekkerste groenten tot een ramp![]()
Je haat me he?quote:
Geen idee maar VIND IK LEUK!!quote:
Dat wil ik ook wel, niet in die plaats, dat dan weer niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh mousaka it is?!
Mooi huisje heh van mn zus? (tifusgroot en dus veel werk)
Back at yaquote:
And proud of itquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt een slechte invloed op evie
Precies.. en t is weer goed met mn broertjes liefdesverdriet..Arm kereltje.. Belde me net op.. zo lief is iequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel, niet in die plaats, dat dan weer niet.
Fuck, ben jaloers! Wat betaald ze?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies.. en t is weer goed met mn broertjes liefdesverdriet..Arm kereltje.. Belde me net op.. zo lief is ie![]()
Maar die douche en het stookhok.. zijn opzich gewoon een balzaal.. en dan dr slaapkamer en woonkamer.. nog een kamer.. en een walk-in-closet kamerWIL IK OOOOOK
Ik heb een en suite badkamerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies.. en t is weer goed met mn broertjes liefdesverdriet..Arm kereltje.. Belde me net op.. zo lief is ie![]()
Maar die douche en het stookhok.. zijn opzich gewoon een balzaal.. en dan dr slaapkamer en woonkamer.. nog een kamer.. en een walk-in-closet kamerWIL IK OOOOOK
Betaalt!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fuck, ben jaloers! Wat betaald ze?
als de huursubsidie eraf is 400 denk ik all inclusivequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fuck, ben jaloers! Wat betaald ze?
Het is niet eerlijk!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]
als de huursubsidie eraf is 400 denk ik all inclusive
Ja en? In Dublin had ik beide, incl een 2e badkamer voor de gastenkamer.quote:
quote:
Had, verleden tijd dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? In Dublin had ik beide, incl een 2e badkamer voor de gastenkamer.
Klopt, omdat ik weg ben uit Dublinquote:
Doe ik toch ook!quote:
Nederlandquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik toch ook!
@peu, weet ik nu zit je in italie ofzo
Wanneer ga je mij nou leren biljartenquote:
quote:
quote:
Hey tjappie meeten we morgenavond of kan ik overmorgen eerder van het klussen weg?quote:
Hangt af van hoe morgen middag/avond gaatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Hey tjappie meeten we morgenavond of kan ik overmorgen eerder van het klussen weg?![]()
De 11equote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer ga je mij nou leren biljarten
Het is nog steeds niet zeker of ik komquote:
Tuurlijk is dat wel zekerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet zeker of ik kom![]()
Sowieso heb ik geen luchtbed
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hangt af van hoe morgen middag/avond gaat
Biljart slaapt ook primaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet zeker of ik kom![]()
Sowieso heb ik geen luchtbed
Jij mag wel met huppel op het biljart hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Biljart slaapt ook primamet of zonder Roy
Jij ligt toch met Roy op het biljart?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Biljart slaapt ook primamet of zonder Roy
IK MAAK BEZWAAR!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij mag wel met huppel op het biljart hoor
Dat kan ik huppel toch niet aan doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij mag wel met huppel op het biljart hoor
Uhm sorry maar nee, is nog niet zekerquote:
Royquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ligt toch met Roy op het biljart?
Dan slaap ik wel in zijn bed
Goed antwoord!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ik huppel toch niet aan doen
Uhm nee, ik lig gewoon in mijn bedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ligt toch met Roy op het biljart?
Dan slaap ik wel in zijn bed
Nog ff kijken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef Evie het volgende:
[..]hoop goed voor je.. al vind ik afspreken ook wel tof! Maaaar kom je ook de 11e?
Mag ik jou dan weer vakkundig je bed uit werken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm nee, ik lig gewoon in mijn bed
Je mag het proberenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik jou dan weer vakkundig je bed uit werken?
quote:
Ik zie je wel verschijnenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds onzeker allemaal!
Ik weet de weg!quote:
Ja vooruit maar weerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet de weg!
Maar ben ik nog wel welkom dan? Ik las van de week iets over een kroegverbod
True love ditquote:
Geweldigquote:
Subtiel chick!quote:
Of jaloezie, dat gekweel dat zij met Peu doet, haalt toch niet het niveau van jou en Hup.quote:
Het is een gavequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of jaloezie, dat gekweel dat zij met Peu doet, haalt toch niet het niveau van jou en Hup.
Ik doe heel niks met Peu... behalve praten en biertjes drinkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of jaloezie, dat gekweel dat zij met Peu doet, haalt toch niet het niveau van jou en Hup.
heb je WA gestuurd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik doe heel niks met Peu... behalve praten en biertjes drinken
Uiteraard!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:15 schreef Evie het volgende:
Ik doe heel niks met Peu... behalve praten en biertjes drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |