Goed antwoord!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ik huppel toch niet aan doen
Uhm nee, ik lig gewoon in mijn bedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ligt toch met Roy op het biljart?
Dan slaap ik wel in zijn bed
Nog ff kijken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef Evie het volgende:
[..]hoop goed voor je.. al vind ik afspreken ook wel tof! Maaaar kom je ook de 11e?
Mag ik jou dan weer vakkundig je bed uit werken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm nee, ik lig gewoon in mijn bed
Je mag het proberenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik jou dan weer vakkundig je bed uit werken?
quote:
Ik zie je wel verschijnenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds onzeker allemaal!
Ik weet de weg!quote:
Ja vooruit maar weerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet de weg!
Maar ben ik nog wel welkom dan? Ik las van de week iets over een kroegverbod
True love ditquote:
Geweldigquote:
Subtiel chick!quote:
Of jaloezie, dat gekweel dat zij met Peu doet, haalt toch niet het niveau van jou en Hup.quote:
Het is een gavequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of jaloezie, dat gekweel dat zij met Peu doet, haalt toch niet het niveau van jou en Hup.
Ik doe heel niks met Peu... behalve praten en biertjes drinkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of jaloezie, dat gekweel dat zij met Peu doet, haalt toch niet het niveau van jou en Hup.
heb je WA gestuurd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik doe heel niks met Peu... behalve praten en biertjes drinken
Uiteraard!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:15 schreef Evie het volgende:
Ik doe heel niks met Peu... behalve praten en biertjes drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |