Wat liefquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Klussen ja.. lekker nee
Voor stomme zusjes![]()
Van familie moet je het hebben he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Klussen ja.. lekker nee
Voor stomme zusjes![]()
quote:
Precies.. morgen mag ik gaan behangen.. vandaag dus alles geschuurd en gedicht schoongemaakt en voorbestreken.. en dan mag ik daarna gaan verven.. en raad eens wie de vloeren mag leggen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van familie moet je het hebben he.
Ik ben hier bij mijn neef nu een tuinhuis mee aan het zetten
Wil je ook mijn zusje zijn?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:11 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Precies.. morgen mag ik gaan behangen.. vandaag dus alles geschuurd en gedicht schoongemaakt en voorbestreken.. en dan mag ik daarna gaan verven.. en raad eens wie de vloeren mag leggen?![]()
En dan is ze vast zo lief dat ik als dank dr was mag doen![]()
Whaha (gekke is dat ik het toch voor dr doe.. en ze had mn treinkaartje betaald
ook al een wonder opzich voor de krent die ze is
)
Ben jij ook zo moeilijk dat ik geen muziek mag luisteren tijdens het klussen, er geen bier is en ik geen koffie mag drinken of in de buurt van het huis mag roken?quote:
En daarna mag je hier ook nog wel komen klussen. Betaal ik je treinkaartje, en krijg je drinken en kook ik voor je.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:11 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Precies.. morgen mag ik gaan behangen.. vandaag dus alles geschuurd en gedicht schoongemaakt en voorbestreken.. en dan mag ik daarna gaan verven.. en raad eens wie de vloeren mag leggen?![]()
En dan is ze vast zo lief dat ik als dank dr was mag doen![]()
Whaha (gekke is dat ik het toch voor dr doe.. en ze had mn treinkaartje betaald
ook al een wonder opzich voor de krent die ze is
)
Oh voor haar kook je welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarna mag je hier ook nog wel komen klussen. Betaal ik je treinkaartje, en krijg je drinken en kook ik voor je.
hmm wil ik dat wel? Daarna is het hopelijk maandag en dan mag ik voor een vriend een feest organiseren en dan verder met vrijgezellenfeest etc etc.. dus denk dat vakantie er toch niet inzit..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarna mag je hier ook nog wel komen klussen. Betaal ik je treinkaartje, en krijg je drinken en kook ik voor je.
Jij mag alles want je klustquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben jij ook zo moeilijk dat ik geen muziek mag luisteren tijdens het klussen, er geen bier is en ik geen koffie mag drinken of in de buurt van het huis mag roken?
Ik kan koken hoor, en wat vraag je?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
hmm wil ik dat wel? Daarna is het hopelijk maandag en dan mag ik voor een vriend een feest organiseren en dan verder met vrijgezellenfeest etc etc.. dus denk dat vakantie er toch niet inzit..
(Wat schuift dat verder? Weet niet of ik je kook kunsten aandurf![]()
(kortom ben er gek genoeg voor))
www.justeat.nl bedoel jequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan koken hoor, en wat vraag je?
Ghallowquote:
Als je had gekookt waren we vast niet zo gemeen geweestquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was voor jullie, jullie verdiende mijn kookkunsten niet
En dat geloof je zelf?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je had gekookt waren we vast niet zo gemeen geweest
Ik kreeg bijna een rolling toen ze zelf een roller pakte en begonquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij mag alles want je klust![]()
En jeetje wat een eisen
8 uur ongeveerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roy,vanaf hoe laat zijn we welkom bij je trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |