Oh shit, heb ik me daar ook niet aan gehoudenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, het is woensdag gehaktdag
Holaquote:
Hé clega!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:53 schreef xFriendx het volgende:
Hi verrukkelijke hapjes, zolderavonturiers, vervelers en veterstrikdiplomahouders.
Collega! Ja prima! Morgen nog en dan weekend. Nog iets eerder weg ook want kapper. Even de boel kortwieken. Met u?quote:
Mooi zo, als je haar maar goed zit! #ijdelendingenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Collega! Ja prima! Morgen nog en dan weekend. Nog iets eerder weg ook want kapper. Even de boel kortwieken. Met u?
Precies, nu echt te lang. Dus even flink de schaar er inquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mooi zo, als je haar maar goed zit! #ijdelendingen![]()
Ik heb eigenlijk al weekendmorgenochtend een privé-afspraak en dan werk ik 's middags thuis.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, nu echt te lang. Dus even flink de schaar er in
Oh dat is wel relaxed dan, BBQ-weerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit momenteel in Spijk, groningen, en hier is het heerlijk weer
Nee hier heerlijk zonnig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Oh dat is wel relaxed dan, BBQ-weer![]()
Het werd hier vanmiddag zwaar bewolkt, benauwd, en op het moment dat ik thuis de deur achter me dichtgooide begon het te gieten, niet normaal
Wacht, ik kom er aanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hier heerlijk zonnig.
Nu lekker aan een koud biertje in de tuin, sport op tv.
The good life
Oh aan het klussen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoihoi!!![]()
Ik ben lekker helemaal wit :| Heel mn broek(verf enzo.. )
Lekker aan het klussen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoihoi!!![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoihoi!!![]()
Ik ben er om half 12 okquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot zo dan, kunnen nog wel even naar zee in Delfzijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |