Je wilt niet weten hoeveel klappen ik dagelijks al krijg...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je mag zeker niks anders zeggen van Myr?
Dat is lief wel van jequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:42 schreef dawg het volgende:
[..]
kom hier maar schuilen. ik heb niet eens een bbq dus hier ben je veilig voor dat gespuis.
Dat ik op de bbq terecht komquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Wat is er mis mee dan?
[..]
Je mag zeker niks anders zeggen van Myr?
Heet, wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:42 schreef twi het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel klappen ik dagelijks al krijg...
Het is slechts een excuus om mijn tanden in je buik te zetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is lief wel van je![]()
[..]
Dat ik op de bbq terecht kom
Jij hebt wel echt iets met buikjes he?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heet, wel.
[..]
Het is slechts een excuus om mijn tanden in je buik te zetten.
Ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt iets met buikjes he?
Alleen als je een mooi strak buikje hebt of misschien wat lichte plooitjes. Niet zo een mega vetpens waar je je gebak nog op kunt zettenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt iets met buikjes he?
Dat laatste is dan ook niet erg aantrekkelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen als je een mooi strak buikje hebt of misschien wat lichte plooitjes. Niet zo een mega vetpens waar je je gebak nog op kunt zetten(terwijl je staat dus)
Alleen voor feedersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook niet erg aantrekkelijk.
Nah de feeder is zelf meestal mager/normaalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker van elkaars dikke pensen taartjes eten
Ik ben veel te veel bewust van mijn pens. Dat gaat nooit lukken. Misschien als ik af ben gevallen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker van elkaars dikke pensen taartjes eten
I killed itquote:
Dan wil je weer dikker worden voor de taartjes?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben veel te veel bewust van mijn pens. Dat gaat nooit lukken. Misschien als ik af ben gevallen.
Wat een onzin. Dan bestel je je boodschappen kan je beide lekker dik worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah de feeder is zelf meestal mager/normaal. Hij moet tenslotte al het vreten naar binnen slepen.
Ik wil niet dik worden. Ik wil zeer slank en gespierd worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan wil je weer dikker worden voor de taartjes?
[..]
Wat een onzin. Dan bestel je je boodschappen kan je beide lekker dik worden.
Feeders geilen op dikke vrouwen .... ze willen zelf niet altijd even dik wordenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef Flippiee het volgende:
Wat een onzin. Dan bestel je je boodschappen kan je beide lekker dik worden.
En nu heb ik het helemaal afgemaakt geloof ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had al een killer voorzet gedaan
Welnee, het is woensdag gehaktdagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En nu heb ik het helemaal afgemaakt geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |