Mensen die niet overheerlijke hamburgers eten met gebakken uienringen en komkommer, met een jalapenosaus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:12 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet in Rotterdam gaan BBQ'en.
Morgen? Prima, dan rijden we toch langs wanneer het ongeveer tijd is om te eten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet overheerlijke hamburgers eten met gebakken uienringen en komkommer, met een jalapenosaus.
Nee, nu.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef twi het volgende:
[..]
Morgen? Prima, dan rijden we toch langs wanneer het ongeveer tijd is om te eten.
Jij ook alquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nu.
Ik moet nog mijn mail kijken of ik morgen moet werken.
Het is weer zover dat ik moeite heb om mijn mail te checken.
Morgen bbqtje bij mij?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef twi het volgende:
[..]
Morgen? Prima, dan rijden we toch langs wanneer het ongeveer tijd is om te eten.
Had ook weer zo iets kuts, wilde vrijdag vrij vragen want toch rustig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nu.
Ik moet nog mijn mail kijken of ik morgen moet werken.
Het is weer zover dat ik moeite heb om mijn mail te checken.
Rotterdamquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:12 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet in Rotterdam gaan BBQ'en.
quote:
Jullie wonen allebei zeker buiten de Randstadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
alle 4 'grote' steden for that matter.
Wie gooien we er op?quote:
Op dit moment ja, maar woonde twee jaar terug in Utrecht. Afgelopen jaren in Dublin gewoondquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:32 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Jullie wonen allebei zeker buiten de Randstad
[..]
Wie gooien we er op?
Jou gooien we er op, natuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:32 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wie gooien we er op?
ja, ik zou echt niet in de randstad willen wonen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:32 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wie gooien we er op?
Flips.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef twi het volgende:
[..]
Oud vlees is best taai. Wie is de jongste hier?
Noem je haar nu dik?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:39 schreef stevenmac26 het volgende:
grote bbq heb je dan nodig als je flips erop wil doen
moddervet zelfsquote:
Nee? Wat is er mis mee dan?quote:
Je mag zeker niks anders zeggen van Myr?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:39 schreef twi het volgende:
[..]
Op de barbecue met een flesje kerriesaus ernaast.
Je wilt niet weten hoeveel klappen ik dagelijks al krijg...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je mag zeker niks anders zeggen van Myr?
Dat is lief wel van jequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:42 schreef dawg het volgende:
[..]
kom hier maar schuilen. ik heb niet eens een bbq dus hier ben je veilig voor dat gespuis.
Dat ik op de bbq terecht komquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Wat is er mis mee dan?
[..]
Je mag zeker niks anders zeggen van Myr?
Heet, wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:42 schreef twi het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel klappen ik dagelijks al krijg...
Het is slechts een excuus om mijn tanden in je buik te zetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is lief wel van je![]()
[..]
Dat ik op de bbq terecht kom
Jij hebt wel echt iets met buikjes he?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heet, wel.
[..]
Het is slechts een excuus om mijn tanden in je buik te zetten.
Ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt iets met buikjes he?
Alleen als je een mooi strak buikje hebt of misschien wat lichte plooitjes. Niet zo een mega vetpens waar je je gebak nog op kunt zettenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt iets met buikjes he?
Dat laatste is dan ook niet erg aantrekkelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen als je een mooi strak buikje hebt of misschien wat lichte plooitjes. Niet zo een mega vetpens waar je je gebak nog op kunt zetten(terwijl je staat dus)
Alleen voor feedersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook niet erg aantrekkelijk.
Nah de feeder is zelf meestal mager/normaalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker van elkaars dikke pensen taartjes eten
Ik ben veel te veel bewust van mijn pens. Dat gaat nooit lukken. Misschien als ik af ben gevallen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker van elkaars dikke pensen taartjes eten
I killed itquote:
Dan wil je weer dikker worden voor de taartjes?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben veel te veel bewust van mijn pens. Dat gaat nooit lukken. Misschien als ik af ben gevallen.
Wat een onzin. Dan bestel je je boodschappen kan je beide lekker dik worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah de feeder is zelf meestal mager/normaal. Hij moet tenslotte al het vreten naar binnen slepen.
Ik wil niet dik worden. Ik wil zeer slank en gespierd worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan wil je weer dikker worden voor de taartjes?
[..]
Wat een onzin. Dan bestel je je boodschappen kan je beide lekker dik worden.
Feeders geilen op dikke vrouwen .... ze willen zelf niet altijd even dik wordenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef Flippiee het volgende:
Wat een onzin. Dan bestel je je boodschappen kan je beide lekker dik worden.
En nu heb ik het helemaal afgemaakt geloof ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had al een killer voorzet gedaan
Welnee, het is woensdag gehaktdagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En nu heb ik het helemaal afgemaakt geloof ik
Oh shit, heb ik me daar ook niet aan gehoudenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, het is woensdag gehaktdag
Holaquote:
Hé clega!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:53 schreef xFriendx het volgende:
Hi verrukkelijke hapjes, zolderavonturiers, vervelers en veterstrikdiplomahouders.
Collega! Ja prima! Morgen nog en dan weekend. Nog iets eerder weg ook want kapper. Even de boel kortwieken. Met u?quote:
Mooi zo, als je haar maar goed zit! #ijdelendingenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Collega! Ja prima! Morgen nog en dan weekend. Nog iets eerder weg ook want kapper. Even de boel kortwieken. Met u?
Precies, nu echt te lang. Dus even flink de schaar er inquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mooi zo, als je haar maar goed zit! #ijdelendingen![]()
Ik heb eigenlijk al weekendmorgenochtend een privé-afspraak en dan werk ik 's middags thuis.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, nu echt te lang. Dus even flink de schaar er in
Oh dat is wel relaxed dan, BBQ-weerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit momenteel in Spijk, groningen, en hier is het heerlijk weer
Nee hier heerlijk zonnig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Oh dat is wel relaxed dan, BBQ-weer![]()
Het werd hier vanmiddag zwaar bewolkt, benauwd, en op het moment dat ik thuis de deur achter me dichtgooide begon het te gieten, niet normaal
Wacht, ik kom er aanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hier heerlijk zonnig.
Nu lekker aan een koud biertje in de tuin, sport op tv.
The good life
Oh aan het klussen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoihoi!!![]()
Ik ben lekker helemaal wit :| Heel mn broek(verf enzo.. )
Lekker aan het klussen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoihoi!!![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoihoi!!![]()
Ik ben er om half 12 okquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot zo dan, kunnen nog wel even naar zee in Delfzijl
Wat liefquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Klussen ja.. lekker nee
Voor stomme zusjes![]()
Van familie moet je het hebben he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Klussen ja.. lekker nee
Voor stomme zusjes![]()
quote:
Precies.. morgen mag ik gaan behangen.. vandaag dus alles geschuurd en gedicht schoongemaakt en voorbestreken.. en dan mag ik daarna gaan verven.. en raad eens wie de vloeren mag leggen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van familie moet je het hebben he.
Ik ben hier bij mijn neef nu een tuinhuis mee aan het zetten
Wil je ook mijn zusje zijn?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:11 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Precies.. morgen mag ik gaan behangen.. vandaag dus alles geschuurd en gedicht schoongemaakt en voorbestreken.. en dan mag ik daarna gaan verven.. en raad eens wie de vloeren mag leggen?![]()
En dan is ze vast zo lief dat ik als dank dr was mag doen![]()
Whaha (gekke is dat ik het toch voor dr doe.. en ze had mn treinkaartje betaald
ook al een wonder opzich voor de krent die ze is
)
Ben jij ook zo moeilijk dat ik geen muziek mag luisteren tijdens het klussen, er geen bier is en ik geen koffie mag drinken of in de buurt van het huis mag roken?quote:
En daarna mag je hier ook nog wel komen klussen. Betaal ik je treinkaartje, en krijg je drinken en kook ik voor je.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:11 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Precies.. morgen mag ik gaan behangen.. vandaag dus alles geschuurd en gedicht schoongemaakt en voorbestreken.. en dan mag ik daarna gaan verven.. en raad eens wie de vloeren mag leggen?![]()
En dan is ze vast zo lief dat ik als dank dr was mag doen![]()
Whaha (gekke is dat ik het toch voor dr doe.. en ze had mn treinkaartje betaald
ook al een wonder opzich voor de krent die ze is
)
Oh voor haar kook je welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarna mag je hier ook nog wel komen klussen. Betaal ik je treinkaartje, en krijg je drinken en kook ik voor je.
hmm wil ik dat wel? Daarna is het hopelijk maandag en dan mag ik voor een vriend een feest organiseren en dan verder met vrijgezellenfeest etc etc.. dus denk dat vakantie er toch niet inzit..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarna mag je hier ook nog wel komen klussen. Betaal ik je treinkaartje, en krijg je drinken en kook ik voor je.
Jij mag alles want je klustquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben jij ook zo moeilijk dat ik geen muziek mag luisteren tijdens het klussen, er geen bier is en ik geen koffie mag drinken of in de buurt van het huis mag roken?
Ik kan koken hoor, en wat vraag je?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
hmm wil ik dat wel? Daarna is het hopelijk maandag en dan mag ik voor een vriend een feest organiseren en dan verder met vrijgezellenfeest etc etc.. dus denk dat vakantie er toch niet inzit..
(Wat schuift dat verder? Weet niet of ik je kook kunsten aandurf![]()
(kortom ben er gek genoeg voor))
www.justeat.nl bedoel jequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan koken hoor, en wat vraag je?
Ghallowquote:
Als je had gekookt waren we vast niet zo gemeen geweestquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was voor jullie, jullie verdiende mijn kookkunsten niet
En dat geloof je zelf?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je had gekookt waren we vast niet zo gemeen geweest
Ik kreeg bijna een rolling toen ze zelf een roller pakte en begonquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij mag alles want je klust![]()
En jeetje wat een eisen
8 uur ongeveerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roy,vanaf hoe laat zijn we welkom bij je trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |