Mensen die niet overheerlijke hamburgers eten met gebakken uienringen en komkommer, met een jalapenosaus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:12 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet in Rotterdam gaan BBQ'en.
Morgen? Prima, dan rijden we toch langs wanneer het ongeveer tijd is om te eten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet overheerlijke hamburgers eten met gebakken uienringen en komkommer, met een jalapenosaus.
Nee, nu.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef twi het volgende:
[..]
Morgen? Prima, dan rijden we toch langs wanneer het ongeveer tijd is om te eten.
Jij ook alquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nu.
Ik moet nog mijn mail kijken of ik morgen moet werken.
Het is weer zover dat ik moeite heb om mijn mail te checken.
Morgen bbqtje bij mij?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef twi het volgende:
[..]
Morgen? Prima, dan rijden we toch langs wanneer het ongeveer tijd is om te eten.
Had ook weer zo iets kuts, wilde vrijdag vrij vragen want toch rustig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nu.
Ik moet nog mijn mail kijken of ik morgen moet werken.
Het is weer zover dat ik moeite heb om mijn mail te checken.
Rotterdamquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:12 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet in Rotterdam gaan BBQ'en.
quote:
Jullie wonen allebei zeker buiten de Randstadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
alle 4 'grote' steden for that matter.
Wie gooien we er op?quote:
Op dit moment ja, maar woonde twee jaar terug in Utrecht. Afgelopen jaren in Dublin gewoondquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:32 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Jullie wonen allebei zeker buiten de Randstad
[..]
Wie gooien we er op?
Jou gooien we er op, natuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:32 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wie gooien we er op?
ja, ik zou echt niet in de randstad willen wonen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:32 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wie gooien we er op?
Flips.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef twi het volgende:
[..]
Oud vlees is best taai. Wie is de jongste hier?
Noem je haar nu dik?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:39 schreef stevenmac26 het volgende:
grote bbq heb je dan nodig als je flips erop wil doen
moddervet zelfsquote:
Nee? Wat is er mis mee dan?quote:
Je mag zeker niks anders zeggen van Myr?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:39 schreef twi het volgende:
[..]
Op de barbecue met een flesje kerriesaus ernaast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |