iehll... viezemientjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb maar een kiwi gegeten, jeweets
ik hou niet van kiwi!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb maar een kiwi gegeten, jeweets
Have funquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, de wasmachine is klaar, dus ik ga weer verder met nuttige dingen doen.. Adios![]()
en bedankt!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, de wasmachine is klaar, dus ik ga weer verder met nuttige dingen doen.. Adios![]()
Hoi Twiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:03 schreef twi het volgende:
Hoi, hallo, goedenmiddag. Verhip, de wasmachine is klaar, waar zijn de nuttige dingetjes om te doen. Welles, nietes! Ohjee wat is het weer warm zeg vandaag. Heeft iemand nog hondjes uitgelaten? Poeh, poeh, het was me toch weer wat. Nou, doei!
Zal ik je alles vertellen over wat ik in mijn tuin heb gedaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:03 schreef twi het volgende:
Hoi, hallo, goedenmiddag. Verhip, de wasmachine is klaar, waar zijn de nuttige dingetjes om te doen. Welles, nietes! Ohjee wat is het weer warm zeg vandaag. Heeft iemand nog hondjes uitgelaten? Poeh, poeh, het was me toch weer wat. Nou, doei!
Tot in detail graag. Zeker als je het zonder broek hebt gedaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zal ik je alles vertellen over wat ik in mijn tuin heb gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Laten we het over degelijke dingen hebben.Eten dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat toevallig, ik ook! Loop ik nog het risico om straks bij je aan tafel te zitten, of ben je nog niet van je pleinvrees af?quote:
In Groningen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:10 schreef twi het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik ook! Loop ik nog het risico om straks bij je aan tafel te zitten, of ben je nog niet van je pleinvrees af?
daar gaat iets mis, je moet lachen, niet wegkijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:03 schreef kree het volgende:
Ik zag vanuit m'n raam op werk een leuk meisje in een auto die ff geparkeerd stond.
Ik beetje kijken enzo.
Grappig moment als je dan ziet dat zij dat ook doet en elkaars blikken elkaar kruisen![]()
Oepsss allebei weer de andere kant op kijken
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:03 schreef twi het volgende:
Deed ik maar toen was het overquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
daar gaat iets mis, je moet lachen, niet wegkijken
Rode koontjes en alles, het is toch wat. Past zij nu in het lijstje musicalmeisje/buurmeisje/automeisje?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:13 schreef kree het volgende:
[..]
Deed ik maar toen was het over
Beetje allebei van oeps we zitten naar elkaar te gluren
laten we dit op automeisje houden maar dit is anders.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:19 schreef twi het volgende:
[..]
Rode koontjes en alles, het is toch wat. Past zij nu in het lijstje musicalmeisje/buurmeisje/automeisje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |