350 euro vrij te besteden? jeetje wat een luxequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is rustig, dus ik mis bijna 300 euro aan loon, daarbij heb ik onvoorziene uitgaven aan de auto gehad, dat kostte me zo'n 300 euro.. en dan alle vaste lasten.. Hop weg.. Normaal heb ik nog zo'n 6 a 700 over als alles eraf is, nu maar 350...
Was dat maar zo, de boodschappen moeten er nog af, en ik moet nog zeker 2 keer tanken deze maand.. totaal ook bijna 300 euro als t niet meer is.. Dat wordt niet stappen deze maand, en ws kan ik dus ook niet naar de BBQ van Myra..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
350 euro vrij te besteden? jeetje wat een luxe
Ik zou direct tekenen voor 350!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is rustig, dus ik mis bijna 300 euro aan loon, daarbij heb ik onvoorziene uitgaven aan de auto gehad, dat kostte me zo'n 300 euro.. en dan alle vaste lasten.. Hop weg.. Normaal heb ik nog zo'n 6 a 700 over als alles eraf is, nu maar 350...
oke okequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was dat maar zo, de boodschappen moeten er nog af, en ik moet nog zeker 2 keer tanken deze maand.. totaal ook bijna 300 euro als t niet meer is.. Dat wordt niet stappen deze maand, en ws kan ik dus ook niet naar de BBQ van Myra..
Welke studie volg je dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:32 schreef Monopoly het volgende:
Jullie zijn niet de enige, als student is het nog lastigerGeloof me maar
MBO is geen studie, maar schoolquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Treinmachinist![]()
MBO, niet echt student als HBO of uni, maar qua inkomen is het erg lastig.
Ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:32 schreef Monopoly het volgende:
Jullie zijn niet de enige, als student is het nog lastigerGeloof me maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon ik dat maar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MBO is geen studie, maar schooltijdens mijn studie werkte ik gewoon ernaast. Hield toen meer over dan toen ik daarna ging werken.
maar ik neem aan dat jij betaald krijgt voor je stages dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kon ik dat maar.
Ik wil graag werken, maar ik ben A) 25 dus al snel te oud voor bijbaantjes en B) Ik heb 10 weken school, 10 weken stage, 10 weken school en dan weer 10 weken stage.
De stage bij ons is niet van 9 tot 5, maar je kan op elk moment van de dag ingeroosterd zijn, en rekening houden met uitloop door vertraging. Dus een baantje er naast is dan al geheel onmogelijk.
Ik krijg helemaal niets , zelfs geen reiskostenvergoedingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar ik neem aan dat jij betaald krijgt voor je stages dan?
Ik kon inderdaad 30u/week werken. overigens had ik een 100% flexibele baan. Het verschilde per week hoeveel en welke uren ik werkte.
Klopt, ik kon ook studeren onder werktijd. Was best een prima baantje, buiten dan dat het uurloon compleet bagger was, maar met slim plannen en studeren onder werktijd, was het nog redelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal niets , zelfs geen reiskostenvergoeding
Echt zuur.
Wat jij had was ideaal.
Je word stevig genaait dan, voorbereiding voor de echte baan straks?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Echt zuur.
Wat jij had was ideaal.
Zo werkt dat nou ook weer niet meestal, je moet wel van te voren je beschikbaarheid opgeven. Anders komt iedereen op dezelfde tijdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:38 schreef Drommeldaris het volgende:
callcenter schijnt redelijk flexibel te zijn. Gewoon binnenlopen wanneer je wil en wat uren maken
Trainingen van 2 weken overal + zoveel uren per week beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:38 schreef Drommeldaris het volgende:
callcenter schijnt redelijk flexibel te zijn. Gewoon binnenlopen wanneer je wil en wat uren maken
Niet overal dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo werkt dat nou ook weer niet meestal, je moet wel van te voren je beschikbaarheid opgeven. Anders komt iedereen op dezelfde tijd.
Tegenwoordig is een stagevergoeding verplicht toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Echt zuur.
Wat jij had was ideaal.
Het is een investering, voordeel is wel als je diploma heb, dat je baangarantie hebt, en al praktijkervaring + een riant salaris.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je word stevig genaait dan, voorbereiding voor de echte baan straks?
Niet bij ons. Het is een nieuwe opleiding en school zegt dat de bedrijven het zelf mogen weten/quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tegenwoordig is een stagevergoeding verplicht toch?
Sinds wanneer is dat? En is dat gerelateerd aan opleidingsniveau? Anders zouden co-schappen ook betaald moeten worden en andere HBO/UNI stages worden ook niet betaald bij mijn weten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee, niet verplichtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
(200-250 euro pm)
Volgens mij ook niet inderdaad. Overigens zijn de verschillen wel gigantisch, van bedrijven waar je niks krijgt. Tot bedrijven die gewoon een volledig salaris geven.quote:
Dat was bij de Rabo 2 jaar geleden. De Rabo was verplicht stagevergoeding te betalen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat? En is dat gerelateerd aan opleidingsniveau? Anders zouden co-schappen ook betaald moeten worden en andere HBO/UNI stages worden ook niet betaald bij mijn weten.
Accountancy is 400-800 gangbaar per maand voor stage. Ze rekenen bij sommige bedrijven ook gewoon 70-90 per uur voor een stagiairquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat? En is dat gerelateerd aan opleidingsniveau? Anders zouden co-schappen ook betaald moeten worden en andere HBO/UNI stages worden ook niet betaald bij mijn weten.
Dat is dan een interne regeling geweest denk ik. Mijn vader betaald ook altijd het minimumloon als salaris vergoeding. Wat best leuk is voor een HBO/UNI stage.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat was bij de Rabo 2 jaar geleden. De Rabo was verplicht stagevergoeding te betalen.
Bedrijven kunnen dat namelijk weer aftrekken van de belasting
Dat had ik, volledig salaris, maar dat is al weer 14 jaar geleden..... Ik word oudquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet inderdaad. Overigens zijn de verschillen wel gigantisch, van bedrijven waar je niks krijgt. Tot bedrijven die gewoon een volledig salaris geven.
Best jammerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:43 schreef Monopoly het volgende:
In het spoorvervoer houden ze de hand behoorlijk op de knip.
Nope, ook niet. Kan interne regeling zijn geweest.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Best jammer
Ik dacht echt dat het verplicht was
Misschien bij banken en gemeentes
Ik zit het nu ook te googlen, maar vind er niets over. Zal de VVD eens een mailtje sturen, voor in het partij programmaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Best jammer
Ik dacht echt dat het verplicht was
Misschien bij banken en gemeentes
Ik heb zelfs wel eens een lease auto gekregen tijdens een stagequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat had ik, volledig salaris, maar dat is al weer 14 jaar geleden..... Ik word oud
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit het nu ook te googlen, maar vind er niets over. Zal de VVD eens een mailtje sturen, voor in het partij programma
Dat had ik dan weer nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb zelfs wel eens een lease auto gekregen tijdens een stage
Bij ons is het niet verplicht maar volgens mij krijgt ongeveer de helft stagevergoedingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:47 schreef shifto het volgende:
Meestal verplicht een opleiding een bedrijf wel tot stage vergoeding. Althans, bij HBO en uni opleidingen.
Ik vind dat ook niet meer dan normaalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:47 schreef shifto het volgende:
Meestal verplicht een opleiding een bedrijf wel tot stage vergoeding. Althans, bij HBO en uni opleidingen.
lol. Ik liep dan ook stage bij een automerk, dat hielp wel, genoeg auto's op de zaak staan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer niet
Ook niet nodig, woonde 5 minuten fietsen van mijn werk af, waarvoor ik 8 euro reiskostenvergoeding kreeg
Welke opleidingen eisen ze dat? Want met een schaarste aan plekken, kan ik me voorstellen dat bedrijven gewoon nee daartegen zeggen. En dat studenten dit gewoon accepteren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:47 schreef shifto het volgende:
Ik heb er altijd voor moeten onderhandelen, wel gekregen wat ik wilde meestal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bij ons is het niet verplicht maar volgens mij krijgt ongeveer de helft stagevergoeding
ik heb normaal niks te klagen, maar deze maand is echt dramaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:18 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb vrij veel te besteden, maar is al op voor het eind van de maand
Sexy!quote:
Hoiquote:
nou kerel.. wat heb je het zwaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dan heb ik het toch niet zo heel zwaar.....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou kerel.. wat heb je het zwaarik heb nog 10 euro tot volgende week dinsdag
nee, ik moet toch alles leegeten, en ik heb best nog wel wat liggen.. alleen nooit iets waar ik echt zin in hebquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:22 schreef rival het volgende:
Als je honger hebt mag je best een bordje mee eten hoor!
toen je het kocht welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik moet toch alles leegeten, en ik heb best nog wel wat liggen.. alleen nooit iets waar ik echt zin in heb
ja, toen wel.. en nu wou ik dat ik er wat anders van gekocht hadquote:
misschien kan je met iemand ruilen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, toen wel.. en nu wou ik dat ik er wat anders van gekocht had
neh, te veel moeite.. Ik moet eens leren om dingen op te eten.. heb net ook weer een vuilniszak gevuld met eten dat weg konquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
misschien kan je met iemand ruilen!
bij mij is het vaak zo dat ik er gewoon niet aan toe kom.. en dat het dan over datum blijkt te zijn als ik er eens aan beginquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neh, te veel moeite.. Ik moet eens leren om dingen op te eten.. heb net ook weer een vuilniszak gevuld met eten dat weg kon
Dat, of er gewoon even geen zin in hebben en dan ineens zien dat het over datum is.. of opengemaakt voor 1 plakje en daarna er geen zin meer in hebben enz enzquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
bij mij is het vaak zo dat ik er gewoon niet aan toe kom.. en dat het dan over datum blijkt te zijn als ik er eens aan begin
Zo kom ik er net achter dat m'n hagelslag ver over datum isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat, of er gewoon even geen zin in hebben en dan ineens zien dat het over datum is.. of opengemaakt voor 1 plakje en daarna er geen zin meer in hebben enz enz
ja ik gooi echt teveel weg, zo zonde....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat, of er gewoon even geen zin in hebben en dan ineens zien dat het over datum is.. of opengemaakt voor 1 plakje en daarna er geen zin meer in hebben enz enz
proef je niks vanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:37 schreef STING het volgende:
[..]
Zo kom ik er net achter dat m'n hagelslag ver over datum is
nja, chocola kan op zich bijna niet over datum, grote kans dat ie nog goed is, maar er alleen iets minder lekker uitzietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:37 schreef STING het volgende:
[..]
Zo kom ik er net achter dat m'n hagelslag ver over datum is
Ik heb maar een kiwi gegeten, jeweetsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, chocola kan op zich bijna niet over datum, grote kans dat ie nog goed is, maar er alleen iets minder lekker uitziet
ik ken het.. ik ken het..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik gooi echt teveel weg, zo zonde....
Me too. Best beschamend als je weet hoeveel mensen op de wereld honger hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik gooi echt teveel weg, zo zonde....
iehll... viezemientjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb maar een kiwi gegeten, jeweets
ik hou niet van kiwi!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb maar een kiwi gegeten, jeweets
Have funquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, de wasmachine is klaar, dus ik ga weer verder met nuttige dingen doen.. Adios![]()
en bedankt!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, de wasmachine is klaar, dus ik ga weer verder met nuttige dingen doen.. Adios![]()
Hoi Twiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:03 schreef twi het volgende:
Hoi, hallo, goedenmiddag. Verhip, de wasmachine is klaar, waar zijn de nuttige dingetjes om te doen. Welles, nietes! Ohjee wat is het weer warm zeg vandaag. Heeft iemand nog hondjes uitgelaten? Poeh, poeh, het was me toch weer wat. Nou, doei!
Zal ik je alles vertellen over wat ik in mijn tuin heb gedaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:03 schreef twi het volgende:
Hoi, hallo, goedenmiddag. Verhip, de wasmachine is klaar, waar zijn de nuttige dingetjes om te doen. Welles, nietes! Ohjee wat is het weer warm zeg vandaag. Heeft iemand nog hondjes uitgelaten? Poeh, poeh, het was me toch weer wat. Nou, doei!
Tot in detail graag. Zeker als je het zonder broek hebt gedaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zal ik je alles vertellen over wat ik in mijn tuin heb gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Laten we het over degelijke dingen hebben.Eten dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat toevallig, ik ook! Loop ik nog het risico om straks bij je aan tafel te zitten, of ben je nog niet van je pleinvrees af?quote:
In Groningen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:10 schreef twi het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik ook! Loop ik nog het risico om straks bij je aan tafel te zitten, of ben je nog niet van je pleinvrees af?
daar gaat iets mis, je moet lachen, niet wegkijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:03 schreef kree het volgende:
Ik zag vanuit m'n raam op werk een leuk meisje in een auto die ff geparkeerd stond.
Ik beetje kijken enzo.
Grappig moment als je dan ziet dat zij dat ook doet en elkaars blikken elkaar kruisen![]()
Oepsss allebei weer de andere kant op kijken
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:03 schreef twi het volgende:
Deed ik maar toen was het overquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
daar gaat iets mis, je moet lachen, niet wegkijken
Rode koontjes en alles, het is toch wat. Past zij nu in het lijstje musicalmeisje/buurmeisje/automeisje?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:13 schreef kree het volgende:
[..]
Deed ik maar toen was het over
Beetje allebei van oeps we zitten naar elkaar te gluren
laten we dit op automeisje houden maar dit is anders.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:19 schreef twi het volgende:
[..]
Rode koontjes en alles, het is toch wat. Past zij nu in het lijstje musicalmeisje/buurmeisje/automeisje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |