Allicht.quote:
dikke vette +1quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gaah.. Wat een kutmaand is Augustus nu al.. Financieel gezien
Wut up?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het is rustig, dus ik mis bijna 300 euro aan loon, daarbij heb ik onvoorziene uitgaven aan de auto gehad, dat kostte me zo'n 300 euro.. en dan alle vaste lasten.. Hop weg.. Normaal heb ik nog zo'n 6 a 700 over als alles eraf is, nu maar 350...quote:
Yup hier ook, augustus is altijd een rotmaandquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
350 euro vrij te besteden? jeetje wat een luxequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is rustig, dus ik mis bijna 300 euro aan loon, daarbij heb ik onvoorziene uitgaven aan de auto gehad, dat kostte me zo'n 300 euro.. en dan alle vaste lasten.. Hop weg.. Normaal heb ik nog zo'n 6 a 700 over als alles eraf is, nu maar 350...
Was dat maar zo, de boodschappen moeten er nog af, en ik moet nog zeker 2 keer tanken deze maand.. totaal ook bijna 300 euro als t niet meer is.. Dat wordt niet stappen deze maand, en ws kan ik dus ook niet naar de BBQ van Myra..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
350 euro vrij te besteden? jeetje wat een luxe
Ik zou direct tekenen voor 350!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is rustig, dus ik mis bijna 300 euro aan loon, daarbij heb ik onvoorziene uitgaven aan de auto gehad, dat kostte me zo'n 300 euro.. en dan alle vaste lasten.. Hop weg.. Normaal heb ik nog zo'n 6 a 700 over als alles eraf is, nu maar 350...
oke okequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was dat maar zo, de boodschappen moeten er nog af, en ik moet nog zeker 2 keer tanken deze maand.. totaal ook bijna 300 euro als t niet meer is.. Dat wordt niet stappen deze maand, en ws kan ik dus ook niet naar de BBQ van Myra..
Welke studie volg je dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:32 schreef Monopoly het volgende:
Jullie zijn niet de enige, als student is het nog lastigerGeloof me maar
MBO is geen studie, maar schoolquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Treinmachinist![]()
MBO, niet echt student als HBO of uni, maar qua inkomen is het erg lastig.
Ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:32 schreef Monopoly het volgende:
Jullie zijn niet de enige, als student is het nog lastigerGeloof me maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon ik dat maar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MBO is geen studie, maar schooltijdens mijn studie werkte ik gewoon ernaast. Hield toen meer over dan toen ik daarna ging werken.
maar ik neem aan dat jij betaald krijgt voor je stages dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kon ik dat maar.
Ik wil graag werken, maar ik ben A) 25 dus al snel te oud voor bijbaantjes en B) Ik heb 10 weken school, 10 weken stage, 10 weken school en dan weer 10 weken stage.
De stage bij ons is niet van 9 tot 5, maar je kan op elk moment van de dag ingeroosterd zijn, en rekening houden met uitloop door vertraging. Dus een baantje er naast is dan al geheel onmogelijk.
Ik krijg helemaal niets , zelfs geen reiskostenvergoedingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar ik neem aan dat jij betaald krijgt voor je stages dan?
Ik kon inderdaad 30u/week werken. overigens had ik een 100% flexibele baan. Het verschilde per week hoeveel en welke uren ik werkte.
Klopt, ik kon ook studeren onder werktijd. Was best een prima baantje, buiten dan dat het uurloon compleet bagger was, maar met slim plannen en studeren onder werktijd, was het nog redelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal niets , zelfs geen reiskostenvergoeding
Echt zuur.
Wat jij had was ideaal.
Je word stevig genaait dan, voorbereiding voor de echte baan straks?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Echt zuur.
Wat jij had was ideaal.
Zo werkt dat nou ook weer niet meestal, je moet wel van te voren je beschikbaarheid opgeven. Anders komt iedereen op dezelfde tijdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:38 schreef Drommeldaris het volgende:
callcenter schijnt redelijk flexibel te zijn. Gewoon binnenlopen wanneer je wil en wat uren maken
Trainingen van 2 weken overal + zoveel uren per week beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:38 schreef Drommeldaris het volgende:
callcenter schijnt redelijk flexibel te zijn. Gewoon binnenlopen wanneer je wil en wat uren maken
Niet overal dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo werkt dat nou ook weer niet meestal, je moet wel van te voren je beschikbaarheid opgeven. Anders komt iedereen op dezelfde tijd.
Tegenwoordig is een stagevergoeding verplicht toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Echt zuur.
Wat jij had was ideaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |