Ach die van mij heeft het niet zo makkelijk gehad vroeger.. en is mn tweelingzusje.. dus dan heb je toch een andere haat liefde verhouding..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, voor mijn mega irritante high maintenance zus doe ik niets meer
Ik kan dat niet, ook nooit geroepen dat ik dat wel kan! Dus nee, geen battle ±'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ik zeker wel.
Wil je battlen ofzo?
Dat is wel liefquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach die van mij heeft het niet zo makkelijk gehad vroeger.. en is mn tweelingzusje.. dus dan heb je toch een andere haat liefde verhouding..
Ze doet heeeeel soms wel dingen of koopt soms wel dingen voor me.. maar dat gaat dan als volgt:
Eva?! Ik had dit luchtje gekocht, en nu vind ik m vet vies.. en toen dacht ik.. die zoete meuk vind jij vast lekker dus alsjeblieft! (en dan heeft ze gewoon een cadeautje gekocht en durft ze het niet te zeggen)
Pussyquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, ook nooit geroepen dat ik dat wel kan! Dus nee, geen battle ±'
De mijne zijn lastig vandaagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben de enige die aan tieten denkt
Heeft niks met durven te maken ik weet gewoon dat ik dat niet kanquote:
Ah dat is toch wel liefquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach die van mij heeft het niet zo makkelijk gehad vroeger.. en is mn tweelingzusje.. dus dan heb je toch een andere haat liefde verhouding..
Ze doet heeeeel soms wel dingen of koopt soms wel dingen voor me.. maar dat gaat dan als volgt:
Eva?! Ik had dit luchtje gekocht, en nu vind ik m vet vies.. en toen dacht ik.. die zoete meuk vind jij vast lekker dus alsjeblieft! (en dan heeft ze gewoon een cadeautje gekocht en durft ze het niet te zeggen)
Nogal ja!!quote:
Picsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogal ja!!
Weigeren om braaf in mn jurkje te blijven!
Neequote:
Lieve schat, veel erger kun je dingen niet meer verzieken voor mequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Grappig wel dat je mij om pics durft te vragen. Je weet nooit wat je dan krijgt he
Posterformaatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Grappig wel dat je mij om pics durft te vragen. Je weet nooit wat je dan krijgt he
Wil je die weddenschap aangaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve schat, veel erger kun je dingen niet meer verzieken voor me
Gerust maar dan niet mijn tetten!quote:
Welke stakes?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je die weddenschap aangaan?
waarom denk jij aan tieten?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef xFriendx het volgende:
Your mental health!quote:
ik snapte em ook meteen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef xFriendx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |