Dat en het gaat nog sneller dan in het oude uit elkaar gedumpt topicquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Logisch ook. Andere mensen, andere sfeer.
Slaap lekkerquote:
Met jouw post zal ik zeker goed slapen!:) Thanksquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:39 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Slaap zacht, goede nacht en dat je morgen weer wakker wordt met al je pracht
Heul nietquote:
Ja echt geweldig dat er geen onweer was hierquote:
Dan heb je een hoop gemist, het was grandioos.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja echt geweldig dat er geen onweer was hier.
Ik ook niet!quote:
Ik wel, heerlijk zelfs.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Was mooi, maar nadien was ik wel klaarwakker. Nauwelijks meer geslapen, dus nu ben ik moe
Ik ook. Normaal slaap ik altijd wel door. Maar afgelopen nacht niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wel, heerlijk zelfs.Een nacht is alleen wel een stuk korter als je 3 keer wakker bent.
Door het onweer of?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. Normaal slaap ik altijd wel door. Maar afgelopen nacht niet..
Ik heb geen onweer gehoord... Twente wordt vaak overgeslagen als het slecht weer is. Nee, gewoon onrustig denk ik.quote:
Ahhh.. heb zelf een keer best goed geslapen eigenlijk!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb geen onweer gehoord... Twente wordt vaak overgeslagen als het slecht weer is. Nee, gewoon onrustig denk ik.
Goede morgen.. heb er echt heerlijk doorheen geslapenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:59 schreef STING het volgende:
Mogguh
Voor m'n gevoel halve nacht wakker gelegen van de onweer
Da's mooi, Evie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh.. heb zelf een keer best goed geslapen eigenlijk!
Lekker hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Goede morgen.. heb er echt heerlijk doorheen geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |