Ik heb gewoon wat tegen vrouwen die bier uit een fles drinken.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je het in een glas doen? Het zit toch al in glas?
no prob.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:03 schreef Evie het volgende:
[..]ja daar zocht ik naar.. een kerel die het me afleert
![]()
Ik heb wat tegen hetero mannen die wijn drinkenquote:Op zondag 15 juli 2012 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon wat tegen vrouwen die bier uit een fles drinken.
ben je een vrouw die de broek aan heeft?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:04 schreef Murdera het volgende:
Verdomde lekker nu het nog mag?
Gaat het nou alweer over mij?
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:04 schreef Murdera het volgende:
Gelukkig hebben wij elkaar dan gefriendzoned.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:04 schreef Joysa het volgende:
Ik heb wat tegen hetero mannen die wijn drinken
Altijd toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:04 schreef Murdera het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon wat tegen vrouwen die bier uit een fles drinken.
ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb wat tegen hetero mannen die wijn drinken
Ik had iets beters van je verwachtquote:Op zondag 15 juli 2012 19:04 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij elkaar dan gefriendzoned.
Ja precies datquote:Op zondag 15 juli 2012 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
ja.
's zomers op een terrasje in hun slippertjes nippend aan een glaasje rose. hoe gay.
Juist.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
true. en echte mannen drinken bier uit fles.
Echte mannen drinken mede of cider.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Echte vrouwen drinken cocktailsquote:Op zondag 15 juli 2012 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
medequote:Op zondag 15 juli 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echte mannen drinken mede of cider.
mede is toch een soort bier dacht ik?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
inderdaad.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist.
Mannen die 2 glazen vies moeten maken om te kunnen drinken.
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mede is lekker inderdaadquote:Op zondag 15 juli 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe dan dezequote:Op zondag 15 juli 2012 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smakelijk, ruige vent van me.
Samen met je broek.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:07 schreef twi het volgende:
[..]
ik heb al mijn scherpe kantjes er al uit gegooid.
En een broek om af te zakken.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:07 schreef dawg het volgende:
[..]
inderdaad.
een fles om uit te drinken en een krat om op te zitten. all we need.
Nee, het is wijn die daadwerkelijk lekker is.quote:
Nee, wijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:06 schreef dawg het volgende:
[..]
mede is toch een soort bier dacht ik?
cider is smerig vind ik.
oh, dat verklaart waarom ik het niet ken.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, wijn.
Honingbier is er ook. Barbar.
lekker! En kriekquote:Op zondag 15 juli 2012 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, dat verklaart waarom ik het niet ken.
honingbier lijkt me niks. net als rosebier en zulks.
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
lekker! En kriekMaar ik ben een vrouw, ik mag dat
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smakelijk, ruige vent van me.
kriek is net cassis.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mwah, is nog best lekker. Niet enorm.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, dat verklaart waarom ik het niet ken.
honingbier lijkt me niks. net als rosebier en zulks.
Kriek.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jwz. Newbie drinkt het ook. Dus het is goed.quote:
Jij bent dan ook een echte man hequote:Op zondag 15 juli 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of cognac, met een hoge hoed, monocle, krant en sigaar.
Dat zeg ik. van die alto wijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jwz. Newbie drinkt het ook. Dus het is goed.
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Soms ben ik zo mannelijk, dat ik me opdeel in 2 mannen, omdat 1 lichaam het niet aan kan.
Uit zijn hoornquote:Op zondag 15 juli 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, is nog best lekker. Niet enorm.
[..]
Kriek.
[..]
Jwz. Newbie drinkt het ook. Dus het is goed.
Ik zal zorgen dat er een fles whisky voor je klaar staatquote:Op zondag 15 juli 2012 19:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Soms ben ik zo mannelijk, dat ik me opdeel in 2 mannen, omdat 1 lichaam het niet aan kan.
Bromancequote:Op zondag 15 juli 2012 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat er een fles whisky voor je klaar staat
Check:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, is best smerig.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Twi en Myr die niet zo lekker vonden.
haha. ik moest lachen.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:13 schreef twi het volgende:
[..]
Check:Ziet er lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:13 schreef twi het volgende:
[..]
Check:CocktailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Hoort eerder thuis in een lavalamp ofzo.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:14 schreef dawg het volgende:
het ziet eruit als een of ander chemisch goedje.
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoort eerder thuis in een lavalamp ofzo.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Royal princess cocktail
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Wedden dat je het gaat missenquote:
quote:
Ik zie jou meer als zo'n diertje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet jij niet nog ergens een plek achter de bar ofzo?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wedden dat je het gaat missen
[..]Omdat schattig
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie jou meer als zo'n diertje.Lijkt op meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
In jouw regio?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Weet jij niet nog ergens een plek achter de bar ofzo?![]()
Vinden de modjes stomquote:Op zondag 15 juli 2012 19:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In jouw regio?Maar wel tof dat je het naar je zin hebt
Nu kan je mij ook wat beter begrijpen af en toe
![]()
Waarom mag hier geen TC geopend worden? Is dat eng?
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:17 schreef Joysa het volgende:
Die ziet er ook goed uit. CocktailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Royal princess cocktailZe zijn alleen zo verrekte duur
With the stars as her umbrella
Fok had toch ook een soort TC op een bepaald moment?quote:
joysa natuurlijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Welke vrouw heeft hier de broek aan trouwens?
Lekker. Wanneer?quote:
Ik heb net toch maar een broek aangetrokken.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Welke vrouw heeft hier de broek aan trouwens?
Malta meetquote:Op zondag 15 juli 2012 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier smaken ze beter![]()
http://bar-celonagroup.com/menu/barcelona-lounge/
En drinken bier en roken wel eensquote:Op zondag 15 juli 2012 19:07 schreef dawg het volgende:
[..]
en dragen rokjes met hakken ipv broeken met sneakers.
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:17 schreef Joysa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Royal princess cocktail
dus
Uhuquote:
Paardrijzweep ook meegenomen?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net toch maar een broek aangetrokken.
Dat doe ik met enige regelmaat. Best gezelligquote:
Zodadelijk ga je ook nog beweren dat jullie poepenquote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doe ik met enige regelmaat. Best gezellig
Bloemetjes!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodadelijk ga je ook nog beweren dat jullie poepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Het is tenminste mooi weer in verwegquote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doe ik met enige regelmaat. Best gezellig
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Bloemetjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Zo blijf ik wel roken jaquote:Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
voor elke sigaret die je in mijn bijzijn op zou steken krijg je 3 billentikken.![]()
Komen jullie naar de meet?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
voor elke sigaret die je in mijn bijzijn op zou steken krijg je 3 billentikken.![]()
Evie gaat dus kettingroken?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Evie gaat dus kettingroken?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja dusquote:
Genoteerd.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:56 schreef Faxie het volgende:
Ik denk dat ik er de 11e wel bij ben overigens
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Evie gaat dus kettingroken?
Edit:
[..]
Ja dus
quote:
nee... ben ma flodder nietquote:Op zondag 15 juli 2012 20:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Of moet dawg zo´n grote Havana sigaar voor je meenemen?
Boh.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:07 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou wel willen maar dan zit ik in Turkije.
dawg lijkt volgens mij niet zoveel op hem?quote:
Jammerquote:Op zondag 15 juli 2012 20:07 schreef Flippiee het volgende:
Val ik wel op dawg dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
dawg lijkt volgens mij niet zoveel op hem?
Dit hoor je als volgt te melden, Flippiee: Ik zou wel willen maar dan zit ik in Turkije.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:07 schreef Flippiee het volgende:
Ja ach wie weet een volgende keer.quote:
Stiekem ergens wel, al heb ik ook super veel zin in de zonvakantie.quote:
Geen idee, maar ik concludeer slechts dat zijn kansen toenemen als hij niet op Clinton lijktquote:
Hahahaquote:Op zondag 15 juli 2012 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit hoor je als volgt te melden, Flippiee: Ik zou wel willen maar dan zit ik in Turkije.![]()
![]()
![]()
![]()
Watvoor moeite jij ook niet wilt doen om mij te ontlopen in augustusquote:Op zondag 15 juli 2012 20:09 schreef Flippiee het volgende:
Stiekem ergens wel, al heb ik ook super veel zin in de zonvakantie.
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:12 schreef twi het volgende:
[..]
Watvoor moeite jij ook niet wilt doen om mij te ontlopen in augustus
Geeft niks hoor, ik heb de hint begrepen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Dit valt onder externe omstandigheden.Het is niet mijn fout dat men zich niet aan past aan mijn plannen
Lekker toch?quote:
quote:
Jouw naam staat er niet bijquote:Op zaterdag 11 augustus is er een Royco-meet.
Aanwezig zijn:
-JOYSA
-Kaneelstokje
-tijnbrein
-Evie
-Casie
-SergeantFluffy
-twi
-Myraela
-Faxie
nee, of ik kom.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De meet is nog niet zeker?
Weet ik niet, ik kom net binnenvallen
Als je gaat is dat wel handigquote:Op zondag 15 juli 2012 20:35 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, of ik kom.
mocht ik nu wel komen kunnen er wel een paar meerijden. omgeving eindhoven. maar again, weet het nog niet zeker.
Ik in de auto is helemaal niet aanlokkelijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:37 schreef dawg het volgende:
[..]
laat het wel bijtijds weten.
met jou alleen in de auto klinkt wel aanlokkelijk.
Gezelligquote:Op zondag 15 juli 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren? Je had toch bezoek?
hoezo?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik in de auto is helemaal niet aanlokkelijk.
Ze heeft moeite haar lust te bedwingen in de auto. Ze zit de hele tijd aan je en als je even weg bent (tanken of wc) zit ze de versnellingspook te berijden.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft moeite haar lust te bedwingen in de auto. Ze zit de hele tijd aan je en als je even weg bent (tanken of wc) zit ze de versnellingspook te berijden.
Oi, de MIquote:Op zondag 15 juli 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft moeite haar lust te bedwingen in de auto. Ze zit de hele tijd aan je en als je even weg bent (tanken of wc) zit ze de versnellingspook te berijden.
Niet alle vrouwen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef dawg het volgende:
wat is dat trouwens met vrouwen en wagenziek? tere popjes zijn jullie ook.
Ik vraag me nu af of ze met extra veel schakelen eerder tot een hogtepunt komtquote:Op zondag 15 juli 2012 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
dat wordt tussentijds even pompen. uhh stoppen bedoel ik.
jawel. jij ook?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen.
Nu slingerend met 60-80 km/u langs cañon de Chicamocha. Vette kloof. Zo lekker abseilen.
Hoest met dawg? Goed weekend gehad?
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af of ze met extra veel schakelen eerder tot een hogtepunt komtOf verkeersdrempels
![]()
Ik lees tot 3 keer toe: "jo-boffer". Ik snapte het maar niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef twi het volgende:
"Soort van joboffer" klinkt wel een beetje vaag ook.
mooi zo. En hoe bevalt je baan?. Ja, prima. Maat B. de toffe stad Bucaramanga laten zien. En lekker gedanst uiteraard.quote:
Same herequote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees tot 3 keer toe: "jo-boffer". Ik snapte het maar niet.
vestiging daar moet nog opgestart worden geloof ik. moet sowieso nog wat meer details vragen want heb hem maar kort gezien straks.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef twi het volgende:
"Soort van joboffer" klinkt wel een beetje vaag ook.
baan is nog niet zeker want met het huidige aanbod ga ik er dik 100¤ op achteruit. ja, heel motiverend allemaal.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
mooi zo. En hoe bevalt je baan?. Ja, prima. Maat B. de toffe stad Bucaramanga laten zien. En lekker gedanst uiteraard.
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees tot 3 keer toe: "jo-boffer". Ik snapte het maar niet.
kut man. Wat is dat toch voor klotebeleid...quote:Op zondag 15 juli 2012 21:01 schreef dawg het volgende:
[..]
baan is nog niet zeker want met het huidige aanbod ga ik er dik 100¤ op achteruit. ja, heel motiverend allemaal.
ja, ik betrapte mezelf erop dat ik deze week weer verschillende emigratiesites zat te bekijken.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
kut man. Wat is dat toch voor klotebeleid...
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef dawg het volgende:
buca is in colombia?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:09 schreef El_Matador het volgende:
verdomme man. Je wil aan het werk en dan kan het niet...
Buca zal je bevallen. Warm en supertoffe mensen. Ik vind Colombianen nog relaxeder dan Mexicanen. En het is veiliger.
ouwe lulquote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan heel goed rijden.
al 15 jaar mijn rijbewijs.
Wel een mooi landquote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef dawg het volgende:
overigens kwam mijn buurjongen straks met een soort van joboffer. in portugal, incl. appartement.
maar is 40u dus ik moet er even heel erg goed over nadenken. zo goed staat portugal er natuurlijk ook niet voor. moeilijk moeilijk.
Dat zegt niks, mijn ouwe heeft al 30+ jaar z'n rijbewijs en hij kan er ook niks vanquote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan heel goed rijden.
al 15 jaar mijn rijbewijs.
dus jij kan er ook niks van neem ik aan?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zegt niks, mijn ouwe heeft al 30+ jaar z'n rijbewijs en hij kan er ook niks van
Ik 16 jaar en ik weet al 15 jaar niet waar mijn rijbewijs isquote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zegt niks, mijn ouwe heeft al 30+ jaar z'n rijbewijs en hij kan er ook niks van
Ik kan prima rijden, ik heb het immers niet van m'n ouwe geleerd.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef dawg het volgende:
[..]
dus jij kan er ook niks van neem ik aan?
mijn pa kan supergoed rijden. nog nooit een ongeluk.
ja. de meeste mensen kunnen echt voor geen meter autorijden.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik kan prima rijden, ik heb het immers niet van m'n ouwe geleerd.
En die van mij heeft ook nog nooit een ongeluk gehad, de overige weggebruikers hebben zijn falen tot nu toe altijd weten te compenseren
90% van de mensen vindt zichzelf een bovengemiddeld goede chauffeurquote:Op zondag 15 juli 2012 21:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. de meeste mensen kunnen echt voor geen meter autorijden.![]()
ik weet het.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
90% van de mensen vindt zichzelf een bovengemiddeld goede chauffeur
Succes in ieder geval, ik hoop dat je iets tofs vind!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:16 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja. als het haalbaar is doe ik het. maar eerst meer uitzoeken en horen van hem.
mwa. salaris was eigenlijk niet eens onaardig, maar aantal uren veel te weinig tov de korting op uitkering. dus als ze me meer uren kunnen bieden (10 tot 15 ipv 5 tot 10) is er geen probleem, maar ik betwijfel dus of ze dat kunnen bieden. we zien het wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes in ieder geval, ik hoop dat je iets tofs vind!Dat gezeur over salaris voordat je er überhaupt begonnen bent
en dit. fifa.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar weer even een spelletje doen
Mja, succes in ieder gevalquote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef dawg het volgende:
[..]
mwa. salaris was eigenlijk niet eens onaardig, maar aantal uren veel te weinig tov de korting op uitkering. dus als ze me meer uren kunnen bieden (10 tot 15 ipv 5 tot 10) is er geen probleem, maar ik betwijfel dus of ze dat kunnen bieden. we zien het wel.
en Hoe red ik mijn kind van ex.![]()
wat slecht.
Zondag he?quote:
Ik voorspel een leuke meetquote:
Ga snel eens een feestje bouwen danquote:
Jaquote:Op zondag 15 juli 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan jou dus opschrijven bij de komers?
Goed feestje, en nog beter brak op je werk zittenquote:
Ja klopt en zondag is ook wel een leuke avond om te stappenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed feestje, en nog beter brak op je werk zittenJe ging er toch weg, of niet?
Ohh dat is lang geledenquote:
Gewoon gaan, wat kan het jou verrotten johquote:Op zondag 15 juli 2012 22:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja klopt en zondag is ook wel een leuke avond om te stappen![]()
En ja ik ga er weg maar ik moet nog wel veel doen
Slaap lekker!quote:Op zondag 15 juli 2012 22:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik voorspel een leuke meet![]()
Nu lekker m'n nest in, want de wekker gaat weer om 5 uur. Laatste weekje voor de vakantie
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon gaan, wat kan het jou verrotten joh
Ahtoenouquote:
quote:
Kijk, Joysa weet hoe het hoortquote:
Trustequote:
Slap excuus om voorin te mogen zitten.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef dawg het volgende:
Iedereen wil toch voorin zitten.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Slap excuus om voorin te mogen zitten.
Vrouwen..
Hangt van de auto af.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Iedereen wil toch voorin zitten.
enkel omdat jij wel eens de verkeerde pook grijpt.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Iedereen wil toch voorin zitten.
Ik hoop niet dat dat gebeurt als zij rijdquote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
enkel omdat jij wel eens de verkeerde pook grijpt.
Dat verklaart waarom er zoveel ongelukken gebeuren.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat gebeurt als zij rijd
Captain_Maximum in de bochtquote:Op zondag 15 juli 2012 23:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom er zoveel ongelukken gebeuren.
Hufter, hier krijg ik nachtmerries over.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Captain_Maximum in de bocht![]()
[ afbeelding ]
had ik maar zo'n wagen. En dan eentje zonder kreukels.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Captain_Maximum in de bocht![]()
[ afbeelding ]
Er waren nog meer auto´s bij betrokken. Wel jammer dat daar geen mooie foto´s van zijn. Maar natuurlijk is er een video vanquote:Op zondag 15 juli 2012 23:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hufter, hier krijg ik nachtmerries over.
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
enkel omdat jij wel eens de verkeerde pook grijpt.
Ik kan me jou niet voorstellen als het type dat zich door piemels af laat leiden.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom er zoveel ongelukken gebeuren.
gebeurt ook niet, heurquote:Op zondag 15 juli 2012 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me jou niet voorstellen als het type dat zich door piemels af laat leiden.
Ik wilde ook al gaan slapen, maar het lukte niet.quote:
Als ze het doen, doen ze het ook goed natuurlijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:43 schreef Sinji het volgende:
Japanners, wat doen jullie
Die crash heeft 3,30650327 miljoen euro gekost
Moet we lukken.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde ook al gaan slapen, maar het lukte niet.
Er is trouwens een meet, op 11 augustus. Bij Roy. Kom je ook?
Alvast gefeliciteerd!quote:
Top, je staat er bij.quote:
Vertelquote:Op maandag 16 juli 2012 00:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat heeft een reden althans voor mij. Niet zo goed nieuws gehad
Iemand die ik goed heb gekend is dood.quote:
Wat is er in utrecht aan de hand?quote:Op maandag 16 juli 2012 00:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Iemand die ik goed heb gekend is dood.
Lees nu de FP heeft niks te maken met wat er in Utrecht aan de hand is dat het maar even duidelijk is.
Hey Royco, heb je nog steeds dat bankje waar ik de laatste keer op gepit heb?quote:
Ja die staat er nogquote:Op maandag 16 juli 2012 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey Royco, heb je nog steeds dat bankje waar ik de laatste keer op gepit heb?
Zo ja, zou ik daar weer op kunnen slapen? Dan hoef ik niet nog een luchtbed te regelen
hoelang rijden vanaf eindhoven?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:21 schreef Royco1 het volgende:
Wel zo handig als iedereen trouwens even wil laten weten of ze blijven slapen.
Dan kan ik daar rekening mee houden.
En is WT al gesignaleerd? Die moet het worstenbroodontbijt verzorgen.
Ken je dat niet?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Wtf is een squatters party? Ik heb de vid gekeken maar ben er niet veel wijzer van geworden
Squatters zijn krakers.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Wtf is een squatters party? Ik heb de vid gekeken maar ben er niet veel wijzer van geworden
Wanneer?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:21 schreef Royco1 het volgende:
Wel zo handig als iedereen trouwens even wil laten weten of ze blijven slapen.
Dan kan ik daar rekening mee houden.
En is WT al gesignaleerd? Die moet het worstenbroodontbijt verzorgen.
11 augustus.quote:Op maandag 16 juli 2012 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer?
WT landt vrijdagavond om 6 uur ofzo
Ik lees de OP nooitquote:
Kabouters? En dan bedoel ik niet jofuquote:
quote:
Lekkage?quote:Op maandag 16 juli 2012 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees de OP nooit![]()
Maar ik kom ook wel ff denk ik![]()
En dan ga ik nu wachten tot ik de woningbouw kan bellen over de lekkage in mn nieuwe crib
Ja tijdens de afwas werden mijn voeten opeens nat.quote:
Nee, iets groter.En dan bedoel ik ook niet jofuquote:Op maandag 16 juli 2012 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kabouters? En dan bedoel ik niet jofu![]()
Oh maar zij mag datquote:Op maandag 16 juli 2012 08:15 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, iets groter.En dan bedoel ik ook niet jofu
quote:Op maandag 16 juli 2012 08:15 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, iets groter.En dan bedoel ik ook niet jofu
Ja, dat is klotequote:Op maandag 16 juli 2012 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja tijdens de afwas werden mijn voeten opeens nat.
Er is iets niet goed bij de wasbak in de keuken.
Geen idee wat. Baal er wel goed van.
Gelukkig wel ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 08:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is klote![]()
Heeft je vloer het overleefd?
Topickill die flipperquote:
Ik ben trots op jequote:
Mooie aflevering wel.quote:
Nogal.quote:
Dit kan je alleen goed maken door je buikje te laten zien.quote:
Ze wil wat afvallen, dus het is sowieso een goed plan.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze zouden je een week op water en droog brood moeten zetten!
vervelend he?!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:23 schreef rival het volgende:
ik krijg vandaag ineens allemaal DM's binnen van dat ik de afgelopen week ben gequote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |