kut man. Wat is dat toch voor klotebeleid...quote:Op zondag 15 juli 2012 21:01 schreef dawg het volgende:
[..]
baan is nog niet zeker want met het huidige aanbod ga ik er dik 100¤ op achteruit. ja, heel motiverend allemaal.
ja, ik betrapte mezelf erop dat ik deze week weer verschillende emigratiesites zat te bekijken.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
kut man. Wat is dat toch voor klotebeleid...
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef dawg het volgende:
wat is dat trouwens met vrouwen en wagenziek? tere popjes zijn jullie ook.
buca is in colombia?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:09 schreef El_Matador het volgende:
verdomme man. Je wil aan het werk en dan kan het niet...
Buca zal je bevallen. Warm en supertoffe mensen. Ik vind Colombianen nog relaxeder dan Mexicanen. En het is veiliger.
ouwe lulquote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan heel goed rijden.
al 15 jaar mijn rijbewijs.
Wel een mooi landquote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef dawg het volgende:
overigens kwam mijn buurjongen straks met een soort van joboffer. in portugal, incl. appartement.
maar is 40u dus ik moet er even heel erg goed over nadenken. zo goed staat portugal er natuurlijk ook niet voor. moeilijk moeilijk.
Dat zegt niks, mijn ouwe heeft al 30+ jaar z'n rijbewijs en hij kan er ook niks vanquote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan heel goed rijden.
al 15 jaar mijn rijbewijs.
dus jij kan er ook niks van neem ik aan?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zegt niks, mijn ouwe heeft al 30+ jaar z'n rijbewijs en hij kan er ook niks van
Ik 16 jaar en ik weet al 15 jaar niet waar mijn rijbewijs isquote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zegt niks, mijn ouwe heeft al 30+ jaar z'n rijbewijs en hij kan er ook niks van
Ik kan prima rijden, ik heb het immers niet van m'n ouwe geleerd.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef dawg het volgende:
[..]
dus jij kan er ook niks van neem ik aan?
mijn pa kan supergoed rijden. nog nooit een ongeluk.
ja. de meeste mensen kunnen echt voor geen meter autorijden.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik kan prima rijden, ik heb het immers niet van m'n ouwe geleerd.
En die van mij heeft ook nog nooit een ongeluk gehad, de overige weggebruikers hebben zijn falen tot nu toe altijd weten te compenseren
90% van de mensen vindt zichzelf een bovengemiddeld goede chauffeurquote:Op zondag 15 juli 2012 21:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. de meeste mensen kunnen echt voor geen meter autorijden.![]()
ik weet het.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
90% van de mensen vindt zichzelf een bovengemiddeld goede chauffeur
Succes in ieder geval, ik hoop dat je iets tofs vind!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:16 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja. als het haalbaar is doe ik het. maar eerst meer uitzoeken en horen van hem.
mwa. salaris was eigenlijk niet eens onaardig, maar aantal uren veel te weinig tov de korting op uitkering. dus als ze me meer uren kunnen bieden (10 tot 15 ipv 5 tot 10) is er geen probleem, maar ik betwijfel dus of ze dat kunnen bieden. we zien het wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes in ieder geval, ik hoop dat je iets tofs vind!Dat gezeur over salaris voordat je er überhaupt begonnen bent
en dit. fifa.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar weer even een spelletje doen
Mja, succes in ieder gevalquote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef dawg het volgende:
[..]
mwa. salaris was eigenlijk niet eens onaardig, maar aantal uren veel te weinig tov de korting op uitkering. dus als ze me meer uren kunnen bieden (10 tot 15 ipv 5 tot 10) is er geen probleem, maar ik betwijfel dus of ze dat kunnen bieden. we zien het wel.
en Hoe red ik mijn kind van ex.![]()
wat slecht.
Zondag he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |