Gezelligquote:Op zondag 15 juli 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren? Je had toch bezoek?
hoezo?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik in de auto is helemaal niet aanlokkelijk.
Ze heeft moeite haar lust te bedwingen in de auto. Ze zit de hele tijd aan je en als je even weg bent (tanken of wc) zit ze de versnellingspook te berijden.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft moeite haar lust te bedwingen in de auto. Ze zit de hele tijd aan je en als je even weg bent (tanken of wc) zit ze de versnellingspook te berijden.
Oi, de MIquote:Op zondag 15 juli 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft moeite haar lust te bedwingen in de auto. Ze zit de hele tijd aan je en als je even weg bent (tanken of wc) zit ze de versnellingspook te berijden.
Niet alle vrouwen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef dawg het volgende:
wat is dat trouwens met vrouwen en wagenziek? tere popjes zijn jullie ook.
Ik vraag me nu af of ze met extra veel schakelen eerder tot een hogtepunt komtquote:Op zondag 15 juli 2012 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
dat wordt tussentijds even pompen. uhh stoppen bedoel ik.
jawel. jij ook?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen.
Nu slingerend met 60-80 km/u langs caņon de Chicamocha. Vette kloof. Zo lekker abseilen.
Hoest met dawg? Goed weekend gehad?
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af of ze met extra veel schakelen eerder tot een hogtepunt komtOf verkeersdrempels
![]()
Ik lees tot 3 keer toe: "jo-boffer". Ik snapte het maar niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef twi het volgende:
"Soort van joboffer" klinkt wel een beetje vaag ook.
mooi zo. En hoe bevalt je baan?. Ja, prima. Maat B. de toffe stad Bucaramanga laten zien. En lekker gedanst uiteraard.quote:
Same herequote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees tot 3 keer toe: "jo-boffer". Ik snapte het maar niet.
vestiging daar moet nog opgestart worden geloof ik. moet sowieso nog wat meer details vragen want heb hem maar kort gezien straks.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef twi het volgende:
"Soort van joboffer" klinkt wel een beetje vaag ook.
baan is nog niet zeker want met het huidige aanbod ga ik er dik 100¤ op achteruit. ja, heel motiverend allemaal.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
mooi zo. En hoe bevalt je baan?. Ja, prima. Maat B. de toffe stad Bucaramanga laten zien. En lekker gedanst uiteraard.
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees tot 3 keer toe: "jo-boffer". Ik snapte het maar niet.
kut man. Wat is dat toch voor klotebeleid...quote:Op zondag 15 juli 2012 21:01 schreef dawg het volgende:
[..]
baan is nog niet zeker want met het huidige aanbod ga ik er dik 100¤ op achteruit. ja, heel motiverend allemaal.
ja, ik betrapte mezelf erop dat ik deze week weer verschillende emigratiesites zat te bekijken.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
kut man. Wat is dat toch voor klotebeleid...
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef dawg het volgende:
wat is dat trouwens met vrouwen en wagenziek? tere popjes zijn jullie ook.
buca is in colombia?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:09 schreef El_Matador het volgende:
verdomme man. Je wil aan het werk en dan kan het niet...
Buca zal je bevallen. Warm en supertoffe mensen. Ik vind Colombianen nog relaxeder dan Mexicanen. En het is veiliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |