quote:Op zondag 15 juli 2012 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doe ik met enige regelmaat. Best gezellig
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Bloemetjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Zo blijf ik wel roken jaquote:Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
voor elke sigaret die je in mijn bijzijn op zou steken krijg je 3 billentikken.![]()
Komen jullie naar de meet?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
voor elke sigaret die je in mijn bijzijn op zou steken krijg je 3 billentikken.![]()
Evie gaat dus kettingroken?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Evie gaat dus kettingroken?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja dusquote:
Genoteerd.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:56 schreef Faxie het volgende:
Ik denk dat ik er de 11e wel bij ben overigens
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Evie gaat dus kettingroken?
Edit:
[..]
Ja dus
quote:
nee... ben ma flodder nietquote:Op zondag 15 juli 2012 20:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Of moet dawg zo´n grote Havana sigaar voor je meenemen?
Boh.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:07 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou wel willen maar dan zit ik in Turkije.
dawg lijkt volgens mij niet zoveel op hem?quote:
Jammerquote:Op zondag 15 juli 2012 20:07 schreef Flippiee het volgende:
Val ik wel op dawg dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
dawg lijkt volgens mij niet zoveel op hem?
Dit hoor je als volgt te melden, Flippiee: Ik zou wel willen maar dan zit ik in Turkije.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:07 schreef Flippiee het volgende:
Ja ach wie weet een volgende keer.quote:
Stiekem ergens wel, al heb ik ook super veel zin in de zonvakantie.quote:
Geen idee, maar ik concludeer slechts dat zijn kansen toenemen als hij niet op Clinton lijktquote:
Hahahaquote:Op zondag 15 juli 2012 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit hoor je als volgt te melden, Flippiee: Ik zou wel willen maar dan zit ik in Turkije.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |