Hangt van de auto af.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Iedereen wil toch voorin zitten.
enkel omdat jij wel eens de verkeerde pook grijpt.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Iedereen wil toch voorin zitten.
Ik hoop niet dat dat gebeurt als zij rijdquote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
enkel omdat jij wel eens de verkeerde pook grijpt.
Dat verklaart waarom er zoveel ongelukken gebeuren.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat gebeurt als zij rijd
Captain_Maximum in de bochtquote:Op zondag 15 juli 2012 23:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom er zoveel ongelukken gebeuren.
Hufter, hier krijg ik nachtmerries over.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Captain_Maximum in de bocht![]()
[ afbeelding ]
had ik maar zo'n wagen. En dan eentje zonder kreukels.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Captain_Maximum in de bocht![]()
[ afbeelding ]
Er waren nog meer auto´s bij betrokken. Wel jammer dat daar geen mooie foto´s van zijn. Maar natuurlijk is er een video vanquote:Op zondag 15 juli 2012 23:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hufter, hier krijg ik nachtmerries over.
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
enkel omdat jij wel eens de verkeerde pook grijpt.
Ik kan me jou niet voorstellen als het type dat zich door piemels af laat leiden.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom er zoveel ongelukken gebeuren.
gebeurt ook niet, heurquote:Op zondag 15 juli 2012 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me jou niet voorstellen als het type dat zich door piemels af laat leiden.
Ik wilde ook al gaan slapen, maar het lukte niet.quote:
Als ze het doen, doen ze het ook goed natuurlijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:43 schreef Sinji het volgende:
Japanners, wat doen jullie
Die crash heeft 3,30650327 miljoen euro gekost
Moet we lukken.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde ook al gaan slapen, maar het lukte niet.
Er is trouwens een meet, op 11 augustus. Bij Roy. Kom je ook?
Alvast gefeliciteerd!quote:
Top, je staat er bij.quote:
Vertelquote:Op maandag 16 juli 2012 00:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat heeft een reden althans voor mij. Niet zo goed nieuws gehad
Iemand die ik goed heb gekend is dood.quote:
Wat is er in utrecht aan de hand?quote:Op maandag 16 juli 2012 00:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Iemand die ik goed heb gekend is dood.
Lees nu de FP heeft niks te maken met wat er in Utrecht aan de hand is dat het maar even duidelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |