Ze hield nog in.quote:
Idd. Makkelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:48 schreef kilon het volgende:
Dat kan onder de 53 s met een betere start morgen.
Dik ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zag ik nu goed dat ze als laatste van het blok af kwam?
Ja, wat leek ze langzaam van het blok te komen!quote:
Ik vond haar ook best laat vertrekken maar ik denk dat DaLuna daar de beste inzicht op heeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zag ik nu goed dat ze als laatste van het blok af kwam?
quote:
Bijna wel een zekerheid op goud dit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:49 schreef TheArt het volgende:
Dit was op de laatste 25 meter nog ingehouden. Ze kan echt nog harder doortrekken.
Op het eerste gezicht wel ja, maar we wachten de uitslag + reactietijden af.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond haar ook best laat vertrekken maar ik denk dat DaLuna daar de beste inzicht op heeft.Over naar jou, DaLuna!
*geeft microfoon*
Ze kan onder de 53. Al eerder gedaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik vind het maar eng dat ze NU al zo hard ging
En nu weer terug naar de studioquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht wel ja, maar we wachten de uitslag + reactietijden af.
Sterkte.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:49 schreef Neroje het volgende:
Ik kan binnen 5 seconden een nieuw topic openen, moet er iemand anders het per se binnen 4 seconden doen. Je bent een winnaar hoor TS
OKquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze kan onder de 53. Al eerder gedaan.
Stinho zwom wat sneller, jammer johquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:49 schreef Neroje het volgende:
Ik kan binnen 5 seconden een nieuw topic openen, moet er iemand anders het per se binnen 4 seconden doen. Je bent een winnaar hoor TS
Haasen is een patsertjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef henkde_j het volgende:
Maar goed dat ze Haasen afgewimpeld had
Als je het niet haalt ben je niet meteen een faalhaas.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker wel. Wat slecht zegLaat je die andere race schieten voor dit?
quote:
Buiten Schlanger was er niemand die in kón houden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Nu maar hopen dat de andere zwemsters niet hebben ingehouden, anders kan Kromo nog voor een verassing komen te staan
Zou wel mooi zijn. Dat iedereen in die voorrondes maar wat aan zit te kuttenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Nu maar hopen dat de andere zwemsters niet hebben ingehouden, anders kan Kromo nog voor een verassing komen te staan
Vertel. Da;s niet de eerste de bestequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:51 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Mark Foster van de BBC heeft denk ik gelijk.
Dadelijk heeft ie doping gebruikt en het via z'n zaad in Ranomi gespotenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:52 schreef knep het volgende:
Rooowwwbin zal ook wel een deel van het goud claimen door vermeende positieve invloed
Wat zei hij?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:51 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Die andere zwemsters konden dat echt niet veroorloven (op Schlanger na), als je ziet hoe dicht het allemaal op elkaar zit daarachter. Dat kan echt niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hij was aan het hunten dus vast nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt het interview net toch gehoord?
Valt mee, ze kan nog harder.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik vind het maar eng dat ze NU al zo hard ging
Nee, had geen zin om op te lettenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt het interview net toch gehoord?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:52 schreef Szura het volgende:
Kunnen die interviews niet dadelijk na de races
Hoe laat is de finale?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Morgen finale, vrijdag en zaterdag de 50
En wij hebben wel zin om te antwoordenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, had geen zin om op te letten
En die zei?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:51 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
quote:
er geeft er eentje netjes antwoord. Het kanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En wij hebben wel zin om te antwoordenSimpele ziel.
boeie deze mevrouw is aan het woordquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:53 schreef DeLuna het volgende:
Waar kijken jullie naar? Er is een halve finale bezig.
Dank uquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Morgen finale, vrijdag en zaterdag de 50
Ze is mooiquote:
Dit dus he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef Caland het volgende:
Haal die faalhaas eens voor de camera weg.
Het is algemeen bekend dat zwemmers nooit inhouden in de HF, omdat er 24 uur tussen de finale zit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
no wayquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ranomi is van mij trouwens, dus afblijven
Maar eehhh ja maar ehhhhquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef -Willempie- het volgende:
Wat een onsamenhangend verhaal zeg.
QFT, wat een gezwam zegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef -Willempie- het volgende:
Dan krijg je dezelfde uitslag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
En de rest kan misschien ook wel harder dan...
Concurrentie verrassenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat zwemmers nooit inhouden in de HF, omdat er 24 uur tussen de finale zit.
Aparte SOAquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Dadelijk heeft ie doping gebruikt en het via z'n zaad in Ranomi gespoten
Ik bied 50 euro.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ranomi is van mij trouwens, dus afblijven
jaquote:
Wat zei hij???quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:51 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Sporters vlak na een race zijn nooit zo helder van geest.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef -Willempie- het volgende:
50 euro... wat een beledigingquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef DeLuna het volgende:
Wordt lastig voor Driebergen. Maar hup hup![]()
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sporters vlak na een race zijn nooit zo helder van geest.
Ik schat wel in dat Femke straks met hangende pootjes terugkomt uit Marseille.
Teveel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
50 euro... wat een belediging
Die zou wel weer gaan falen ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Driebergen zal het waarschijnlijk niet halen dus
Lekker positiefquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Driebergen zal het waarschijnlijk niet halen dus
Ja, wat dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef Sheepcidus het volgende:
die mark foster bij de bbc heeft volgens mij wat gezegd
Ze is eigenlijk alleen mooi als ze zo net het zwembad uit komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef Nober het volgende:
Femke heeft gewoon een goede beurt nodig en laat ik die haar nou eens willen geven.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:56 schreef Redefine het volgende:
Kromo vind ik te vergelijken met De Bruijn qua rust en stabiliteit. Heemskerk vind ik dan weer vergelijkbaar met Velduis, mentaal instabiel en allebei weten ze niet waarom het op een bepaald moment niet loopt. En dat is nu net het verschil tussen een medaille of niet.
Alleen mooi wanneer ze lekker nat isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk alleen mooi als ze zo net het zwembad uit komt.
Daarbuiten ook, alleen zijn die lichamen van zwemsters niet echt mooi.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien is ze slecht met make-upquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik moet gaan schreeuwen dat Driebergen de meester is en dat hij de gouden plak en het wereldrecord haaltquote:
Sowieso, ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Alleen mooi wanneer ze lekker nat is
Voor als 't nacht is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:57 schreef henkde_j het volgende:
Waar zijn die chromen lantaarnpalen voor?
Vind ik wel iets voor jou ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee ik moet gaan schreeuwen dat Driebergen de meester is en dat hij de gouden plak en het wereldrecord haalt
1.51quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:57 schreef Szura het volgende:
Dit WR gaat echt nog jaaaaaaaren staan
Peirsol
Absolute rugslagkoning
Wel treffend ja. Laat haar maar zoveel mogelijk in het waterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, ja.
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ik haal dat op de 50 vrij netquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
1.51Dat halen de meeste op de vrij nog niet eens.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, ja.
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Jonge ga lekker andere sport kijken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom doet men uberhaupt aan rugzwemmenGaan we de 100 meter ook achteruit lopen. Slaat nergens op dit.
Dat zou ook leuk zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom doet men uberhaupt aan rugzwemmenGaan we de 100 meter ook achteruit lopen. Slaat nergens op dit.
Truequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:59 schreef Redefine het volgende:
Ik vond Stekelenburg wel wat te gemakkelijk denken net bij het interview. Kromo in de mond willen leggen dat ze heel simpel even goud gaat ophalen
Er is gvd alleen maar die kut OS op de televee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jonge ga lekker andere sport kijken.
Terechte opmerking van hemquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Discussie is al 100 keer gevoerd, zullen we eens zwemmen gaan kijken?quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:00 schreef marcodej het volgende:
Prima, maar ik zat naar laan 7 te kijken.
Dit was geen falen hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha, doei![]()
Alweer gefaald, nog op het meest infantiele onderdeel ook.
Wat maakt dat nu uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Discussie is al 100 keer gevoerd, zullen we eens zwemmen gaan kijken?
In de serie hè niet in de finale.quote:
Voor hem is dat gewoon goed, kan je niks van zeggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Waren er 3 sneller, en hij is niet door.
Wel jammer, had hem graag door zien gaan.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef kilon het volgende:
Eigenlijk zou er een script gemaakt moeten worden dan als je het woord 'falen' gebruikt, dat dat bericht automatisch wordt gewist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |