Buiten Schlanger was er niemand die in kón houden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Nu maar hopen dat de andere zwemsters niet hebben ingehouden, anders kan Kromo nog voor een verassing komen te staan
Zou wel mooi zijn. Dat iedereen in die voorrondes maar wat aan zit te kuttenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Nu maar hopen dat de andere zwemsters niet hebben ingehouden, anders kan Kromo nog voor een verassing komen te staan
Vertel. Da;s niet de eerste de bestequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:51 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Mark Foster van de BBC heeft denk ik gelijk.
Dadelijk heeft ie doping gebruikt en het via z'n zaad in Ranomi gespotenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:52 schreef knep het volgende:
Rooowwwbin zal ook wel een deel van het goud claimen door vermeende positieve invloed
Wat zei hij?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:51 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Mark Foster van de BBC heeft denk ik gelijk.
Die andere zwemsters konden dat echt niet veroorloven (op Schlanger na), als je ziet hoe dicht het allemaal op elkaar zit daarachter. Dat kan echt niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hij was aan het hunten dus vast nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt het interview net toch gehoord?
Valt mee, ze kan nog harder.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik vind het maar eng dat ze NU al zo hard ging
Nee, had geen zin om op te lettenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt het interview net toch gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |