Op het eerste gezicht wel ja, maar we wachten de uitslag + reactietijden af.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond haar ook best laat vertrekken maar ik denk dat DaLuna daar de beste inzicht op heeft.Over naar jou, DaLuna!
*geeft microfoon*
Ze kan onder de 53. Al eerder gedaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik vind het maar eng dat ze NU al zo hard ging
En nu weer terug naar de studioquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht wel ja, maar we wachten de uitslag + reactietijden af.
Sterkte.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:49 schreef Neroje het volgende:
Ik kan binnen 5 seconden een nieuw topic openen, moet er iemand anders het per se binnen 4 seconden doen. Je bent een winnaar hoor TS
OKquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze kan onder de 53. Al eerder gedaan.
Stinho zwom wat sneller, jammer johquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:49 schreef Neroje het volgende:
Ik kan binnen 5 seconden een nieuw topic openen, moet er iemand anders het per se binnen 4 seconden doen. Je bent een winnaar hoor TS
Haasen is een patsertjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef henkde_j het volgende:
Maar goed dat ze Haasen afgewimpeld had
Als je het niet haalt ben je niet meteen een faalhaas.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker wel. Wat slecht zegLaat je die andere race schieten voor dit?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |