50 euro... wat een beledigingquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef DeLuna het volgende:
Wordt lastig voor Driebergen. Maar hup hup![]()
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sporters vlak na een race zijn nooit zo helder van geest.
Ik schat wel in dat Femke straks met hangende pootjes terugkomt uit Marseille.
Teveel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
50 euro... wat een belediging
Die zou wel weer gaan falen ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Driebergen zal het waarschijnlijk niet halen dus
Lekker positiefquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Driebergen zal het waarschijnlijk niet halen dus
Ja, wat dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef Sheepcidus het volgende:
die mark foster bij de bbc heeft volgens mij wat gezegd
Ze is eigenlijk alleen mooi als ze zo net het zwembad uit komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef Nober het volgende:
Femke heeft gewoon een goede beurt nodig en laat ik die haar nou eens willen geven.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:56 schreef Redefine het volgende:
Kromo vind ik te vergelijken met De Bruijn qua rust en stabiliteit. Heemskerk vind ik dan weer vergelijkbaar met Velduis, mentaal instabiel en allebei weten ze niet waarom het op een bepaald moment niet loopt. En dat is nu net het verschil tussen een medaille of niet.
Alleen mooi wanneer ze lekker nat isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk alleen mooi als ze zo net het zwembad uit komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |