Ze is mooiquote:
Dit dus he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef Caland het volgende:
Haal die faalhaas eens voor de camera weg.
Het is algemeen bekend dat zwemmers nooit inhouden in de HF, omdat er 24 uur tussen de finale zit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Nu maar hopen dat de andere zwemsters niet hebben ingehouden, anders kan Kromo nog voor een verassing komen te staan
no wayquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ranomi is van mij trouwens, dus afblijven
Maar eehhh ja maar ehhhhquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef -Willempie- het volgende:
Wat een onsamenhangend verhaal zeg.
QFT, wat een gezwam zegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef -Willempie- het volgende:
Dan krijg je dezelfde uitslag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
En de rest kan misschien ook wel harder dan...
Concurrentie verrassenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat zwemmers nooit inhouden in de HF, omdat er 24 uur tussen de finale zit.
Aparte SOAquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Dadelijk heeft ie doping gebruikt en het via z'n zaad in Ranomi gespoten
Ik bied 50 euro.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ranomi is van mij trouwens, dus afblijven
jaquote:
Wat zei hij???quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:51 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Mark Foster van de BBC heeft denk ik gelijk.
Sporters vlak na een race zijn nooit zo helder van geest.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef -Willempie- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |